Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 25

Wat gaan we doen voor het jubileum

  • karten

    Stemmen: 13 76,5%
  • lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • kleiduivenschieten

    Stemmen: 4 23,5%
  • snowworld

    Stemmen: 0 0,0%
  • waterworld zoetermeer

    Stemmen: 0 0,0%
  • elk ander goed idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • minibiken (ben zoekende)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje

Heeft er iemand ervaring met het monteren van een powercommander in een z1000?
Is het een karweitje wat je zelf kunt of moet ik het laten doen?
Wie heeft er tips??

:) :) :) :)


wie heeft er dan een pc O-) nee daar beginnen wij niet aan hoor. :N

veel te gevaarlijk. :+
 
DnBok; nog een idee voor een dagje weg; Dutch Water Dreams. Is een pas geopend gebeuren in Zoetermeer of zo. Kun je van alles doen wat met water te maken heeft; raften, bodysurfen, golfsurfen, wildwaterkano enz.

De vanaf prijzen zijn niet hoog (vind ik). Maar het hangt er vanaf wat je wil doen......

ps; niet geheel onbelangrijk; het is overdekt.


leuk idee, alleen ik kan niet zwemmen. :X



























maar heb wel een opblaas krokodil :9
 
bij marcomoto nog een leuk modje gespot

marcomoto link

ptbltkzx163_462.jpg

z1000 en z750 remhandel

ptclwkz750_462.jpg

z750 koppelingshandel

ptclwkzx163_462.jpg

z1000 koppelingshandel


:9~
 

geweldig toch, ik blijf alleen de neiging houden om over het randje heente kijken.

vol met m'n snotkoker in de wind. _O-


nog wat filmpjes op groot formaat

kawasutra

kawasutra2

arat vlammen


ken maar een keer in de 24 hr downloaden :(



kijk jij es ff hiernaar ken je ook een mooi plaatjes album op aanmaken

----------------------------------------

Als je in wil loggen op dit http://mf-zetters.mijnalbums.nl/ dan heb je een inlognaam en wachtwoord nodig.

Je kan deze wel van mij krijgen, het is tenslotte van ons allemaal.

meel me ff dan stuur ik ze je toe, en dan kan je ook foto's er bij zetten en of albums aanmaken is wel leuk als je dit zou willen doen. (geldt natuurlijk voor alle fotograven(innen)

ik heb de albums ingedeeld op datum als je dit dan ook zou willen doen dan blijft het voor iedereen een beetje toegankelijk.

als je klaar bent kan je op het topic een linkje plaatsen van je nieuwe album of verwijzen naar het album waar je nieuwe plaatjes hebt toegevoegd.

(voorbeeld "Dynoday 2006" http://www.mijnalbum.nl/Album=3XV6MFK7 )

tevens hoef je voor het plaatsen op het forum topic de plaatjes niet meer zelf te "re-sizen" dit wordt door de site automatisch gedaan.

voor iedereen (bekend van hier) met interesse ff melen naar mij. (zie profiel)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net de pazzohandels besteld :9
en nu wil ik ook stalen remleidingen,ik dacht aan alleen voor.
weet iemand nog een leuk adresje en evt. prijs?

Gr. Erwin :W
 
Wij hebben een week of anderhalf geleden ook de Pazzo's besteld,de zwarte *O*
Wat duurd wachten toch lang he...pffff.

Ook zijn hier de stalen remleidingen in bestelling...weet alleen de prijs niet.Zal mijn man eens vragen.We hebben ze iig bij Safe Veghel besteld.


Welterusten Zetters.... :Z
 
DnBok; nog een idee voor een dagje weg; Dutch Water Dreams. Is een pas geopend gebeuren in Zoetermeer of zo. Kun je van alles doen wat met water te maken heeft; raften, bodysurfen, golfsurfen, wildwaterkano enz.

De vanaf prijzen zijn niet hoog (vind ik). Maar het hangt er vanaf wat je wil doen......

ps; niet geheel onbelangrijk; het is overdekt.

dutch wtaer dreams is praktisch in mijn achtertuin gesitueerd. ben er al wezen kijken als toeschrouwer.... hoop voor ondernemer dat het geen tijdelijke hype is gezien de investering ( 32,5 mln). Zoetermeer begint langzaam wel te bruiZen (hadden we al een kartbaan, snowworld, gaaf mountainbike pacours (met een aardige downhill afdaling), een klimwand en een stormbaan, een crossbaan voor BMX fietsje (NK wordt er zelfs gehouden) met eromheen een skeeler/racefietsbaan, snowworld en mega grote schaatsbaan ) en dat allemaal voor circa 116.000 inwoners

ont opic, die handels van marco moto zijn ook wel gaaf... (accessoire dat die inklapt, hoeft van mij niet zo :P )

voor diegene die gaan :] :] veel plezier. ik ga weer oefeningetjes doen om bewegelijk te worden
 
al iemand van MILLER uitlaten gehoord??

lijken verdomd veel op de originele uitlaten maar wel met verwisselbare db-eaters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan