Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 25

Wat gaan we doen voor het jubileum

  • karten

    Stemmen: 13 76,5%
  • lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • kleiduivenschieten

    Stemmen: 4 23,5%
  • snowworld

    Stemmen: 0 0,0%
  • waterworld zoetermeer

    Stemmen: 0 0,0%
  • elk ander goed idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • minibiken (ben zoekende)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh Zetters en Zetta`s!

Long time no see. Was even verdwenen achter de bergen ;) Er is weer veel bij te lezen zien ik...

FF over die Höly Z1000: IK heb een test van die motor gelezen (vorig jaar al eens gepost) in t Duitse motorblad PS. En ik weet zeker dat die t hadden over ACHTERWIEL PKs :Y Dus 153 aan t achterwiel *O*

En in dat stuk hadden ze het over t bewerken van de koppen e.d. vanwege de compressie(?). Het schijnt dat die Höly bij veel standaard fietsen van klanten het blok «tuned» en dat alleen al door t «binnenwerk» te optimeren (lees beter aftsellen) vermogenswinst valt te behalen...
Hey Zwiss...endlich wieder da....
Vraag even aan Muis of hij de link die hij eerder speciaal voor jou heeft geplaatst, nog eens wil plaatsen. Heeft niets met motorrijden te maken maar is wel goed.... :Y
 
14:30 sbs6 ...strandrace....lekker ouderwets.

veel motoren...1 doel...raggen op t strand van scheveningen :} :} :}
 
14:30 sbs6 ...strandrace....lekker ouderwets.

veel motoren...1 doel...raggen op t strand van scheveningen :} :} :}
Was eerst van plan ernaartoe te gaan maar het komt hier elke keer met bakken tegelijk naar beneden. Niet leuk dus. Dan maar voor de buis....
 
ZX12 tegen toyata Supra turbo

let op t geluid als die ZX12 langs komt :P :P :P :P



mooi hoor al de db's om m'n oren nou nog een keer in het eggie :Y


dbScale2-2-2.jpg



:+
 
Was eerst van plan ernaartoe te gaan maar het komt hier elke keer met bakken tegelijk naar beneden. Niet leuk dus. Dan maar voor de buis....


inderdaad bagger weer hiero, maar binnen zitten in de "BIG-BELL" live sound en beeld op tv met een biertje voor je snuffert. :9~


maarja dat gaat er niet van komen, ik ben op zoek naar een rekening van de fiscus mot ik betalen voor de 14de dus ben nog ff niet klaar :X
 
en er ff een dag niet,zitten jullie gelijk in deel 25 met pag 10 :}

maar DnBok,ik hoef geen inloggegevens van je te hebben hoor,Ben niet eens in de mogelijkheid om een beetje knappe fotos te maken

gister in rosmalen geweest bij het big twin bike weekend,
daar stond buiten een groene 750 geparkeerd
Is toch geen orginele kleur volgens mij :?
 
en er ff een dag niet,zitten jullie gelijk in deel 25 met pag 10 :}

maar DnBok,ik hoef geen inloggegevens van je te hebben hoor,Ben niet eens in de mogelijkheid om een beetje knappe fotos te maken

gister in rosmalen geweest bij het big twin bike weekend,
daar stond buiten een groene 750 geparkeerd
Is toch geen orginele kleur volgens mij :?


Heb het zelfde probleem effe een druk weekend en zowat een halve dag nodig om bij te lezen (zitten gelukkig een hoop fotoo's tussen)

Groen is geen originele kleur voor de Z750. Helaas

Ter Info
Modellen 2004

Oriental Bleu
w320h246000000b63113088nw8.jpg

Sunbeam Red
w320h246000000b63113fffrf6.jpg

Ebony
w320h243000000b630df699ny7.jpg


Modellen 2005

Candy plasma Bleu
w320h243000000b630dff77318012b1xk7.jpg

Ebony
w320h243000000b630df699ny7.jpg

Metallic Phantom Silver
w320h243000000b630df5eehz4.jpg


Modellen 2006

Ebony
w320h243000000b630df699ny7.jpg

Pearl Blazing Orange
w320h240000003400ee33ddcu1.jpg

Metallic Phantom Silver
w320h243000000b630df5eehz4.jpg
 
Was eerst van plan ernaartoe te gaan maar het komt hier elke keer met bakken tegelijk naar beneden. Niet leuk dus. Dan maar voor de buis....


Hier het zelfde weer :r maar ja voor de buis heeft ook wel wat, lekker warm , droog en wat minder zanderig.
Dacht eerst dat wordt kat in het bakkie voor die rooie maar ja als het op kracht aan komt redden ze het net niet 8-)

[ voorzichtige modus aan]
Hoe is het nu al een beetje bij gekomen, mag ik al weer tegen je praten. :Y
[/voorzichtige modus uit]

En hoe gaat het met de vrouw
 
Hier het zelfde weer :r maar ja voor de buis heeft ook wel wat, lekker warm , droog en wat minder zanderig.
Dacht eerst dat wordt kat in het bakkie voor die rooie maar ja als het op kracht aan komt redden ze het net niet 8-)

[ voorzichtige modus aan]
Hoe is het nu al een beetje bij gekomen, mag ik al weer tegen je praten. :Y
[/voorzichtige modus uit]

En hoe gaat het met de vrouw
maar wel op t rechte end :P



zijn de rode toch ff t snelst :+
 
inderdaad bagger weer hiero, maar binnen zitten in de "BIG-BELL" live sound en beeld op tv met een biertje voor je snuffert. :9~


maarja dat gaat er niet van komen, ik ben op zoek naar een rekening van de fiscus mot ik betalen voor de 14de dus ben nog ff niet klaar :X
Nou, wat doe je hier dan! :? B| Gaat zoeken! 8-)
 


Hé Muis,

Wordt tijd dat we onze Desmocedeci's weer uit de kast halen :+


Die foto's van die racetrim z1000, zijn :9~ . Heb je toevallig ook al video/film beelden van deze raceklasse gevonden?

Zoek al enige tijd naar beeldmateriaal van deze nakedcup die zowel in Italië als Frankrijk populair is.

Op een foto van een startopstelling zie ik Z1000's voor een Superduke staan. _O-
 
Hé Muis,

Wordt tijd dat we onze Desmocedeci's weer uit de kast halen :+


Die foto's van die racetrim z1000, zijn :9~ . Heb je toevallig ook al video/film beelden van deze raceklasse gevonden?

Zoek al enige tijd naar beeldmateriaal van deze nakedcup die zowel in Italië als Frankrijk populair is.

Op een foto van een startopstelling zie ik Z1000's voor een Superduke staan. _O-


http://www.youtube.com/watch?v=2jYPL6HLxqQ


:+
 
Hé Muis,

Wordt tijd dat we onze Desmocedeci's weer uit de kast halen :+


Die foto's van die racetrim z1000, zijn :9~ . Heb je toevallig ook al video/film beelden van deze raceklasse gevonden?

Zoek al enige tijd naar beeldmateriaal van deze nakedcup die zowel in Italië als Frankrijk populair is.

Op een foto van een startopstelling zie ik Z1000's voor een Superduke staan. _O-
nog wel een strak actie plaatje van Bruno Bonhuil.

24H2005chuteUlman.jpg
 
Hier het zelfde weer :r maar ja voor de buis heeft ook wel wat, lekker warm , droog en wat minder zanderig.
Dacht eerst dat wordt kat in het bakkie voor die rooie maar ja als het op kracht aan komt redden ze het net niet 8-)

[ voorzichtige modus aan]
Hoe is het nu al een beetje bij gekomen, mag ik al weer tegen je praten. :Y
[/voorzichtige modus uit]
En hoe gaat het met de vrouw
@Die rooie; duidelijk gevalletje van niet op tijd slikken. Hij viel gewoon om....
En als je blauw (1e) en geel (2e) met elkaar mengt krijg je......GROEN. Dus heb ik toch de goede kleur gekozen... :] :] :] :] (een beetje fantasie mag toch wel?)


@Tsja, wat zal ik zeggen; je hebt nu toch al tegen me "gesproken". Ga dan maar door ook. Maar als je nog een keer niet zwaait jongen.. B|

@Met mijn vrouw gaat het steeds beter. Ze kan diverse dingen in het huishouden al weer zelf doen. Moet ze ook wel anders krijgen de kinderen zo'n honger en wordt het zo'n zootje in huis.
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan