XTZ 750 Super Tenere - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb mijn korf 3-5-06 laten reviseren. ik weet dus niet waar hun dat ding naar toe sturen. ik heb een 3ld daar zitten orgineel 2 dikke en 2 dunne veren in,en die zijn dus vernieuwt.ik vond het ook wel veel geld maar het ziet er goed uit het is me ook wel wat waard dat ik niet zelf hoef te zoeken .ook heb ik de alu binnen korf laten uitdraaien,dus dat schuine randje aan de binnenkant .het plakken is nu ook weg. het adres van catshoek is Coehoornstraat 71 ,ik heb zinsdien ruim 7500 km gereden ,en geen problemen gehad [ik moet dus de koppeling los halen om te zien] maar ik heb daar wel vertrouwen in.
huub
 
Uhm :?

full






Komt hier vandaan
 
Laatst bewerkt:
Uhm :?
Komt hier vandaan
(onderaan)
wtf?
wat een stelletje knutselaars lopen er toch rond op deze aardkloot...

trouwes, die stroomregulator van jou he, paste die stekker zonder aanpassing? was laatst bij Baffo en we hadden ff gekeken naar de aansluiting van die regulator die hij heeft liggen maar origineel is de dus anders en je raad het al, bij mij is die dus origineel.
 
wtf?
wat een stelletje knutselaars lopen er toch rond op deze aardkloot...

trouwes, die stroomregulator van jou he, paste die stekker zonder aanpassing? was laatst bij Baffo en we hadden ff gekeken naar de aansluiting van die regulator die hij heeft liggen maar origineel is de dus anders en je raad het al, bij mij is die dus origineel.


Bij mij zat er al geen originele meer, heb ik dus niet zelf vervangen. Maar volgens mij zit er bij mij een soort van "verleng/verloop-snoertje" van zo'n 10 cm aan. Die heeft dan aan 1 kant dezelfde stekker als de originele en de andere kant past op de niet originele regelaar. Ik denk dat baffo ff moet checken of er bij hem ook niet zo'n verloop/verleng-stukkie zit, want die hoort dan bij de regelaar.
 
Bij mij zat er al geen originele meer, heb ik dus niet zelf vervangen. Maar volgens mij zit er bij mij een soort van "verleng/verloop-snoertje" van zo'n 10 cm aan. Die heeft dan aan 1 kant dezelfde stekker als de originele en de andere kant past op de niet originele regelaar. Ik denk dat baffo ff moet checken of er bij hem ook niet zo'n verloop/verleng-stukkie zit, want die hoort dan bij de regelaar.
nope, die gaat bij hem dus rechtstreeks de kabelboom in, dat was het punt juist. dan kijken of ik zo' n stekker kan scoren of dat ik mijn originele ga modden. heb al een beugel gemaakt die onder mijn buddy past
 
nope, die gaat bij hem dus rechtstreeks de kabelboom in, dat was het punt juist. dan kijken of ik zo' n stekker kan scoren of dat ik mijn originele ga modden. heb al een beugel gemaakt die onder mijn buddy past


Op pagina 284 van de laatste kedo gids staat bij de "regler" een klein regeltje:

Systemstecker inklusive kontaktbuchsen & massekabel, bestellr 41481 3,95

Maarja als dat het enige is dat je wilt bestellen :N
 
Cool toch!? Misschien wel van een XTZ750 liefhebber geweest die helaas vanwege lichamelijke problemen niet meer kan motorrijden... ik vind het erg knap!
klonk ik negatief dan?? ik verbaas me er enkel over wat mensen voor elkaar weten te krijgen met een ST...
 
Op pagina 284 van de laatste kedo gids staat bij de "regler" een klein regeltje:

Systemstecker inklusive kontaktbuchsen & massekabel, bestellr 41481 3,95

Maarja als dat het enige is dat je wilt bestellen :N
wil ook bussen bestellen voor mijn stuur en ik kan vast nog wel wat vinden. Overigens werkt eea wel, vorkstabi, stuurstabi, stuurt al een stuk direkter. Alleen brak vanmiddag mijn choke knop af bij het plastic schoefdraad tijdens het monteren van het plaatje.... Waarom maken ze dat soort dingen ook van plastic :(

verkoopt kedo die bussen/ringen eigenlijk wel?
 
Laatst bewerkt:
wil ook bussen bestellen voor mijn stuur en ik kan vast nog wel wat vinden. Overigens werkt eea wel, vorkstabi, stuurstabi, stuurt al een stuk direkter. Alleen brak vanmiddag mijn choke knop af bij het plastic schoefdraad tijdens het monteren van het plaatje.... Waarom maken ze dat soort dingen ook van plastic :(

verkoopt kedo die bussen/ringen eigenlijk wel?


Ik heb nog een ander choke knop voor je, die blijft alleen niet meer uitstaan. Hij glijd langzaam terug, op zich niet echt een groot probleem maar ik heb laatst die van de woesthof XTZ aangeschaft dus ik heb er nu 2. Als jij bij kedo ff zo'n s100 kettingspray spuitbus (pag.123 nr:40408) besteld dan kunnen we wel ruilen, ergens ooit.....eh hoe doen we dat :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een ander choke knop voor je, die blijft alleen niet meer uitstaan. Hij glijd langzaam terug, op zich niet echt een groot probleem maar ik heb laatst die van de woesthof XTZ aangeschaft dus ik heb er nu 2. Als jij bij kedo ff zo'n s100 kettingspray spuitbus (pag.123 nr:40408) besteld dan kunnen we wel ruilen, ergens ooit.....eh hoe doen we dat :?
heb die van Baffo al gereserveerd, maar mocht daar nu wat mis mee zijn (da tie terugglijd ofzow :+ ) dan houd ik me graag aanbevolen. Als ik voldoende heb om te bestellen bij kedo bestel ik wel een extra busje s100 haarlak voor je mee ;)

Hey, maar waar heb jij nou die ringen vandaan voor onder die stuurbussen? kan ze niet vinden of ik kijk weer es met mijn neus...
 
Hey, maar waar heb jij nou die ringen vandaan voor onder die stuurbussen? kan ze niet vinden of ik kijk weer es met mijn neus...

Bij de plaatselijke bouwmarkt :+





Enneh, dat spuitbusje hoeft niet hoor. Alleen als je anders de min. besteding niet haalt mag je er 1 bestellen. Is toch wat lastig om 'm hier te krijgen lijkt me.....
 
Bij de plaatselijke bouwmarkt :+





Enneh, dat spuitbusje hoeft niet hoor. Alleen als je anders de min. besteding niet haalt mag je er 1 bestellen. Is toch wat lastig om 'm hier te krijgen lijkt me.....
ow ja, zo makkelijk.... ik zoek weer veel te moeilijk :z weet je toevallig de diameter van de ringen, diameter gat en dikte?

ps, dronten is niet het einde van de wereld hoor... uurtje rijden maar, ik zal wel ff kijken
 
ow ja, zo makkelijk.... ik zoek weer veel te moeilijk :z weet je toevallig de diameter van de ringen, diameter gat en dikte?

ps, dronten is niet het einde van de wereld hoor... uurtje rijden maar, ik zal wel ff kijken


Volgens mij moet je M14 carroserie-ringen hebben, maar ik kan me vergissen, die ik had waren iig zo'n 2mm dik. Ben nu ff niet in de mogelijkheid het na te meten.
De "pen" waar ze omheen moeten is boven het schroefdraad een stuk dikker. Het moertje waarmee ze vastzitten dus niet als maat gebruiken.

Enneh, Dronten niet het einde van de wereld :? Echt niet? Komt ie nu mee B|
 
Volgens mij moet je M14 carroserie-ringen hebben, maar ik kan me vergissen, die ik had waren iig zo'n 2mm dik. Ben nu ff niet in de mogelijkheid het na te meten.
De "pen" waar ze omheen moeten is boven het schroefdraad een stuk dikker. Het moertje waarmee ze vastzitten dus niet als maat gebruiken.

Enneh, Dronten niet het einde van de wereld :? Echt niet? Komt ie nu mee B|
thnx, ga strax toch ff naar de Praxis laminaatje scoren (vrij he wordt je gelijk aant werk gezet...) kijk ik gelijk even naar hun collectie ringen. Ga vanaaf ook Baffo ff stalken en zijn ringetjes bekijken :+

Dronten, is dat niet "The capitol of Flevocountry" ??
 
Fijne pdf'jes zijn dat, zit vermogensgrafiek van een FZ750 in! Vond het al raar dat het vermogen pas merkbaar toenam na 8.000 rpm, lijkt me voor onze fietsen nauwelijks interessant :)

edit: vandaar de subtiele "This graph shows a typical gain with a Dynojet jet kit." eronder
 
Laatst bewerkt:
ah, top. Was gister al wezen zoeken maar nog nix kunnen vinden over de ST.
Bij Ruud is die S2 kit 80 eurie dus ik denk dat ik hem ook gewoon daar vandaan ga halen


Diezelfde pdfjes had je ook via de startpost kunnen vinden hoor :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan