XTZ 750 Super Tenere - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@drake er moet een witte verlichting voor de nummerplaat zijn. De meeste brommers hebben daarom een wit glas aan de onderkant van hun achterlicht dat de kentekenplaat verlicht. Zolang je dus witte leds gebruikt en rood glas zit je goed.
 
het is alleen zo dat een gecombineerde led "licht en rem " er alleen in het rood zijn, dus ik vraag me af hoe 3LDre dat opgelost heeft :? :?
 
het is alleen zo dat een gecombineerde led "licht en rem " er alleen in het rood zijn, dus ik vraag me af hoe 3LDre dat opgelost heeft :? :?

Niet dus...
Je hebt gelijk, er valt nu rood licht over m'n kentekenplaat. Op zich is ie prima verlicht, maar dus niet volgens de regeltjes. :P

Een klein wit (led)lampje erbij plaatsen is mischien een optie.
 
5 ! :Y

Maarre XTZ staat nu bij mij, dus als je wat zoekt/nodig hebt, laat maar horen

enne nieuwe plaatjes op R65GS page
 
@ 3LDr'e: voor die vorkstabili, ik heb hem 10 cm breed. Gaten zitten op 8 cm van elkaar en nu zie je hem net niet zitten. lengte weet ik zo gauw ff niet, maar je moet toch ruim nemen ivm het buigen. denk een cm of 40

@ Baffo: zeg maar waneer je die bediening eraf hebt, dan kom ik em halen
 
startknop kan eraf waar je bij staat, dus mail maar wanneer je wilt komen

Mijn stabi haddik op de -achterband- gevormd, minimale bijbuigen erna om onder spatbord te passen, zie mn xtz page voor pics
 
Laatst bewerkt:
startknop kan eraf waar je bij staat, dus mail maar wanneer je wilt komen

Mijn stabi haddik op de -achterband- gevormd, minimale bijbuigen erna om onder spatbord te passen, zie mn xtz page voor pics
U' ve got meel :)

Heb hem ook om de achterband gebogen. Heb hem nog iets " ingeklopt" in het voospatbord voor mooi onopvallend wegwerken. Je ziet er geen pukkel van nu.
 
5 ! :Y

Maarre XTZ staat nu bij mij, dus als je wat zoekt/nodig hebt, laat maar horen

enne nieuwe plaatjes op R65GS page


Mooie topkoffer :+



Ook wel een vreemde schijf die in die klauw gaat passen :X
 
Laatst bewerkt:
dan ook 6! :z

Mijn laatste klusje aan de motor is vorige week geweest: de remblokken vóór en vloeistof vervangen. Bijna alles volgens het boekje gedaan, de volgende keer zal ik nieuwe seals gebruiken en de rembo's met remreiniger schoonspuiten.

Ik heb nog wat klussen staan voor de verschrikkelijk koude winter.... olie + olielek (zoals enkelen van jullie al opmerkten tijdens de Apeldoornrondrit), ws. is het lek op de naden van het tankje, ik heb al een nieuwe tweedehands op voorraad.

Dan ook de uitlaat, zie plaatje: zoizo ontroesten en zwart spuiten en om het geluid nog wat op te leuken: met staalboren t/m 10 boren in de voorlaatste kamer door de buis heen (2x, drie gaten in totaal dus) en vervolgens de uitlaat weer dichtplakken (iemand hier een goede tip voor, behalve dicht laten lassen?)

En verder de voorvork: progressieve vering plaatsen en de vorkstibolesatur (@ Diesmer: was het 40 cm? en welk materiaal heb je gebruikt?)

Dus voorlopig genoeg te doen..... 8-)

[/imgatt]
 
Laatst bewerkt:
Plaatje mislukt, enne die uitlaat klonk idd wel lek ja, ergens tussen overgang voorbochten/einddemper? Niet je blok mollen he...
Of wel en er 1 van mij kopen... _O- :W

O ja ik had luchtkamer 180 in vorkpoten en WP std olie voor progressief voor XTZ dus 15W
 
Laatst bewerkt:
over die voorpoten,je kunt ook de bussen vervangen voor langere .
ik heb zelf voor 2 centimeter + gekozen.de diameter van de pijpjes kwam prezies overeen met de maat van de stofzuigerpijp bij mij thuis...
de olie visc is het zelfde gebleven de hoeveelheid is 760 centi
er is maar 1 nadeel ; pijn in je rug met stofzuigen !
 
Ennehh... 7 !
idd tijdje winterslaap gehouden,
en me zelfs per 4 wieler verplaatst... :o
2e hands öhlins gescoord voor achter *D

Enneh, kwa plakkracht:
voor de 1e keer met Anakees vroeg ik me serieus af
waar dat schurende geluid bij rechter bochten vandaan kwam:
rempedaal duzzz. lekkere band om serieus te vegen.

Winterslaap toertje binnenkort ??
 
Plaatje mislukt, enne die uitlaat klonk idd wel lek ja, ergens tussen overgang voorbochten/einddemper? Niet je blok mollen he...
Of wel en er 1 van mij kopen... _O- :W

O ja ik had luchtkamer 180 in vorkpoten en WP std olie voor progressief voor XTZ dus 15W

die foto lukt dus niet... "file not found, gegenereerd door documentklasse"... sla mij maar lek: een .jpgtje van 63,5kB, ik heb de vraag al doorgespeeld naar de mods.

ja? klinkt tie erg lek, of is het wel een lekker geluid zo? je had dat al een keer gezien, met de zwarte neerslag op de middenbok was het geloof ik hè.

blok hoop ik idd niet te mollen, maar als ik t mol dan koop ik liever bij de dealer of een complete xtz. :P

en 15W voor de veerpoten met progressieve verien wordt standaard aangeraden door iig de promoto-fabriek.
 
Laatst bewerkt:
pff sinds forum upgrade is foto plaatsen alleen maar easier geworden
Klinkt errug lek, ik wilde je nog bijna laten stoppen zelfs...
Als je snel bent hebbik nog een hele xtz idd })
 
pff sinds forum upgrade is foto plaatsen alleen maar easier geworden
Klinkt errug lek, ik wilde je nog bijna laten stoppen zelfs...
Als je snel bent hebbik nog een hele xtz idd })

Is idd makkelijker nu. Ik kon nu het lijstje van de startpost in z'n originele staat (dus groot) plaatsen, nu is ie automatisch "klikable". :+

Wat moet die XTZ in z'n geheel kosten dan 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan