shovelhead project started

hij is inmiddels gespoten
full
 
hij is af ik heb vandaag de eerste meters gereden

morgen ga ik hem naar rosmalen brengen. dus julie zullen hem wel zien
 
Mooi fietske hoor,heb hem vandaag ook gezien in Rosmalen!
Basics,kun je mij mischien een mailtje sturen? daboytommmy@hotmail.com
Ik ben namelijk ook met een shoveltje bezig in oldskool style en ben net als jou vrij jong 22!!
 
Ja, ben ook wel benieuwd hoe die er nu uitziet (en heb geen zin om op de volgende BT te wachten :N )

Gefeliciteerd trouwens!!! :Y
 
Om jullie nog wat geiler te maken:

"2. Mathijs Steenbruggen. (nr.162)

Ons Franstalige juryleden noemden deze Shovelhead een echte Sinners-bike. En inderdaad deze hardtail had zo door een van de leden van deze Californische bouwclub bedacht kunnen zijn. Helemaal goed, alles wat er op hoort zit hier op.
"
 
is trouwens niet gek he voor iemand van 21jaar??

ik ben in helemaal happy
Hi basics

Echt mooie fiets ik vind het shovelblok één van de stoerste harley blokken. En zoals jij het nu op gebouwd hebt komt het blok extra indrukwekkend uit met dat kleine tankje.

Je mag zeker trots zijn dat je met je 21 jaar dit project klaar gespeeld hebt. En gelukkig heb je een goed smaak wat betreft vormgeving. Ik vind de fiets erg mooi. :9~

Ik denk dat je helemaal de show steelt als je nog wat speciaals met de lak doet. Maar dan is ook een kunst opzich om met de juiste combinaties te komen.

Die van jou is schijnbaar zilver combineert goed met fel donkerblauw.
P_06THAW15.jpg


Deze vind ik zelf erg mooi ik weet niet of je dit te vind. En een whitewall bandje.
P_06THAW10.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik vind de lak nu best speciaal.
mr het is moeilijk te zien op de foto`s. hij is glanzend zwart en daar op in het mat zwart een scalop
 
Terug
Bovenaan Onderaan