XS 650chopper hardtailproject

ja doe eens een dichtbij fototje van dat haarlakglitterafgelaktmetblankelakspatbordje ik ben erg nieuwschierig!
 
@luke,is goed ik zie het wel verschijnen!
dat rodeijzermeniespul komt nu op mijn andere xs hardtail,zelf nog vorderingen gemaakt???
 
Ben momenteel bezig mijn hondas in orde te maken voor de zomer.
Heb een marchall uitlaatdemper geschoord, prachtig jaren 70 geluid, moet naar Menkelmotoren in Bergenop Zoom om een collector te halen dan kan hij eronder.
Ook de pinkers gemaakt , schakelaar was kapot
Voor de XS is het wachten op verf om te spuiten, gaat purper worden
 
blijft spiegelen
full
 
Glitter haarlak op acrylbasis en heeft geen problemen als je het aflakt met acryllak.
Metalflake daarbij spuit je eerst de glitter en daarna een transparante kleur eroverheen zodat het er door blijft schijnen, en op deze manier heb ik het omgedraaid door eerst de kleur op te zetten en daarna de glitters. 2 euro 99 bij Kruitvat.
full
 
@bug,jah ik heb weer es wat onderdeeltjes verkocht dus dan kan ik weer wat speelgoed kopen!!
 
al een tijdje niks meer gedaan aan m'n "racer" wegens die f#cking griepplaag en tussendoor m,n andere xs ook nog uit elkaar gehaald en hardgetaild dus vandaag maar eens met m'n voorwiel bezig geweest,eerst ff een bandje erom.
staat goed zo'n grof profieltje,alleen jammer dat ik met die kl#te bandenlichter m'n binnenbandje lek heb geprikt! |(
gelukkig past het wiel er zo in zelfde asmaat en zelfs het stangetje v.d. trommel kan aan een remklauwbevestiging worden vastgezet.
alleen de spacers nog op maat maken en de onderste vorkpoten ontdoen van onnodige bevestiging ogen en ff een kabeltje scoren.
full
 
de koplamp word nog vervangen door een kleinere en ik denk dat ik m'n clipons toch ook maar omdraai zodat zo nog wat lager zitten.
en ik wil nog iets van een alu kleur zijvlak op de tank.
 
Wow heel gaaf!

Heb je een plaatje van de zijkant? :)

fototje van de zijkant is nogal lastig want ik heb niet genoeg ruimte(lees er staat teveel zooi)in m'n sleutelhok om de hele motor er op te krijgen maar met wat halsbrekende toeren toch een fototje.
ik heb de clipons toch maar ff omgedraaid en ook een ander koplampje erop gezet.
ik wil dus een alukleur dingetje op de zijkant van m'n tank dus om eens even te kijken hoe dat staat een beetje gefrutseld met wat plakfolie dat nog ergens lag.
conclusie:het wordt iets met een nummer(voor de "racelook") alleen het model moet anders(suggesties wekom!).
toch nog maar eens ff wat knutselen voor ik met verf aan de slag ga.
full
 
fototje van de zijkant is nogal lastig want ik heb niet genoeg ruimte(lees er staat teveel zooi)in m'n sleutelhok om de hele motor er op te krijgen maar met wat halsbrekende toeren toch een fototje.
ik heb de clipons toch maar ff omgedraaid en ook een ander koplampje erop gezet.
ik wil dus een alukleur dingetje op de zijkant van m'n tank dus om eens even te kijken hoe dat staat een beetje gefrutseld met wat plakfolie dat nog ergens lag.
conclusie:het wordt iets met een nummer(voor de "racelook") alleen het model moet anders(suggesties wekom!).
toch nog maar eens ff wat knutselen voor ik met verf aan de slag ga.
[afbeelding]


Waarom een cijfer in een alu zijvlak, ik zou de cijfers zelf alu kleurig maken dan met een witte rand.
ik zou tevens de clipons gewoon weer omdraaien
 
Terug
Bovenaan Onderaan