XS 650chopper hardtailproject

Die fotos verkleinen voor een computeranafabeet ni simpel
Alle reacties zijn welkom
full
 
Dumpen die veren! Ziet er niet uit, man. Die moeten óf véééél lager, of helemaal niet.

Voor de rest..... tja nog niet veel te zien behalve een bling-bling spattertje en wat grijze menie.
 
jah, nu zie ik wel wat. Hoop dat je niet zo belabbert bent met knutselen aan motors als met het plaatsen van fotos :P.

So far so good. Bent wel eens met de veren-opmerkingen. Wel een mooi zadeltje...succes
 
Ha! Eindelijk eens iemand die niet zeikt als er een negatieve opmerking word geplaatst! Jammergenoed valt er vervolgens niet al te veel te zeiken. Vind de lettering op de tank enzo mooi, ook de kleur is weer eens wat anders als rood of zwart. Da kannik waarderen! Vraag me alleen af of alles in dezelfde kleur niet teveel van het goede is...Misschien zou een zwart frame juist wel weer mooi staan...Maargoed smaken verschillen...spaken weet ik niet, zitten wel in mijn voor en achterwiel maar heb die voorlopig nog nodig...
 
We hebben lang getwijfeld over de kleur .
De belettering kost 30euro
Spaken heb ik gevonden bij Heiden tuning voor 2X32 plus verzending
Ja , het frame ,zwart hebben we aan gedacht maar wilden eens iets anders
Misschien was zwart wel beter geweest.
We hebben een zwart zadel en een chromeachterspatbord en het balhoofd zal ook zwart worden

Bedankt voor de reactie
 
Frame ziet er goed uit Luke !
Ben benieuwd hoe je em gaat afbouwen,zijn leuke blokken die XS 650 !
Zie dat je al n heel poosje bezig bent,ga em volgen :)

Groeten Magnamannetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan