Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
idee om koppelingshendel getril op te lossen.

niet te strakke veer gebruiken!


full
 
Heb ik maar meteen bij mijn favorieten opgeslagen ffTzz; handig voor de kinderen.
Meteen een testje voor jullie;

Adjuh es mañana que es el aniversario.

(Ben benieuwd wat ik morgenvroeg uit mag pakken).
beter laat dan nooit

hable espanjol

mucho,s bessos en een fijne verjaardag :j :j :j
 
Laatst bewerkt:
Oke dan; met moeie ogen van het lezen van alle gemiste post wil ik toch wel het een en ander noteren;

MauZ; sterkte met het herstel van je pols. Maar "gebroken met tennis"? Heb je te hard gemept?

@
Alle nieuwen.......welkom bij dit samenraapsel.

@
Girlie; al aardig aan het groeien lees ik. Is het nog leuk, of moet de kleine er nu al uit.... })

@
Jason; Stickervellen zien er gaaf uit. En de 600 moet nog opgeknapt worden dus wat mij betreft hoef je helemaal niets weg te gooien... O-)
En ja, je brommert ziet er gaaf uit....heb je al een foto met een totaaloverzicht?
 
Deel 2 van de reacties

@
Adjuh, kleurvriend, van harte gefeliciteerd. En hou het groen in top he! *O* *O* *O* :Y

@
ffTzz; onderkuip ziet er fantastisch uit in het groen. Zat nog even te twijfelen of het toch geen zwart moest worden...(GEINTJE!) maar weet het toch echt zeker... *O* Green it is and green it will be.....

@
En dan het karten, tsja, wat moet ik daar nou op zeggen. 27 jan. had mooi uitgekomen, maar 3 februari is precies de middelste van 3 nachtdiensten, dus dat gaat hem voor mij helaas niet worden.

@
Muis; die Kawa in het groen/zwart is echt een mooi ding!
 
Deel 2 van de reacties

@
Adjuh, kleurvriend, van harte gefeliciteerd. En hou het groen in top he! *O* *O* *O* :Y

@
ffTzz; onderkuip ziet er fantastisch uit in het groen. Zat nog even te twijfelen of het toch geen zwart moest worden...(GEINTJE!) maar weet het toch echt zeker... *O* Green it is and green it will be.....

@
En dan het karten, tsja, wat moet ik daar nou op zeggen. 27 jan. had mooi uitgekomen, maar 3 februari is precies de middelste van 3 nachtdiensten, dus dat gaat hem voor mij helaas niet worden.

@
Muis; die Kawa in het groen/zwart is echt een mooi ding!


Balen dat je niet mee kan met Karten had je graag van de Baan gereden }) :+

Maar zo te zien heeft die communicatie cursus zijn vruchten afgeworpen.
In twee posts klaar en dan nog in korte duidelijke zinnen ook toppie hoor. ;)
 
Deel 2 van de reacties

@
Adjuh, kleurvriend, van harte gefeliciteerd. En hou het groen in top he! *O* *O* *O* :Y

@
ffTzz; onderkuip ziet er fantastisch uit in het groen. Zat nog even te twijfelen of het toch geen zwart moest worden...(GEINTJE!) maar weet het toch echt zeker... *O* Green it is and green it will be.....

@
En dan het karten, tsja, wat moet ik daar nou op zeggen. 27 jan. had mooi uitgekomen, maar 3 februari is precies de middelste van 3 nachtdiensten, dus dat gaat hem voor mij helaas niet worden.

@
Muis; die Kawa in het groen/zwart is echt een mooi ding!



Dat vind ik wel heel erg jammer, zo zie je maar doe je je best voor de één is het een teleurstelling voor de ander. '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan