Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb net mijn gloedjenieuwe Z750 opgehaald!

wat rijd dat lekker zeg, zo soepeltjes dat het aanvoelt of je hem al veel langer hebt, maar ik ga nu weer ff een rondje rijden eerst!!!
 
ik heb net mijn gloedjenieuwe Z750 opgehaald!

wat rijd dat lekker zeg, zo soepeltjes dat het aanvoelt of je hem al veel langer hebt, maar ik ga nu weer ff een rondje rijden eerst!!!
gefeliciteerd....enne hou m heel met deze temperaturen.....en pekel :X
 
ik heb net mijn gloedjenieuwe Z750 opgehaald!

wat rijd dat lekker zeg, zo soepeltjes dat het aanvoelt of je hem al veel langer hebt, maar ik ga nu weer ff een rondje rijden eerst!!!
Gefeliciteerd en hou wel de goede kant boven met dit weer :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb net mijn gloedjenieuwe Z750 opgehaald!

wat rijd dat lekker zeg, zo soepeltjes dat het aanvoelt of je hem al veel langer hebt, maar ik ga nu weer ff een rondje rijden eerst!!!

gefeliciteerd,

geef je je nog ff op voor 1 april meet!

*D
 
Hoe doe je dat? Je laat ze liggen en neemt ze toch mee? Ga ik ook proberen; ik laat je steun liggen en geef hem toch terug.. :? Krijg je hem dan maar heb je hem niet? _O-
Ben ik er mooi vanaf maar ik hou hem toch. :W

:? :+
:+ :+ :+ :+

laten we het erop houden dat ik een beetje moe was toen ik het schreef..... :)


maar dan gooi ik ze wel weg hoor ....... :z
 
:+ :+ :+ :+

laten we het erop houden dat ik een beetje moe was toen ik het schreef..... :)


maar dan gooi ik ze wel weg hoor ....... :z

Ennnnn hoest met de wederopbouw van la Zet???


BTW girlie is een beetje verdrietig vanaaf, hebben een van onze kitties moeten laten inslapen..
 
ook van mij, een hele fijne kerst , en een goed uiteinde.... *O* *O* *O* *O*

Voorzichtig met het vuurwerk , en denk om de vingertjes... }) }) })

full
 
Ennnnn hoest met de wederopbouw van la Zet???


BTW girlie is een beetje verdrietig vanaaf, hebben een van onze kitties moeten laten inslapen..
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Dat is niet leuk...., sterkte ermee.


De Z staat onder het stof in de schuur, einde van het jaar hé, dus een beetje druk met werken, maar het einde komt in zicht :Y
 
thnx allemaal, morgen ga ik foto's maken bij daglicht,

ben er echt heel blij mee, t rijd super alleen spijtig dat hij nog op 25kW staat nu, zeker gezien k eerst met de motocross vroeger en met de gsx-r en supermotards wat meer vermogen gewend ben, maar het maakt me eigenlijk verder nix uit, ben dr toch heel blij mee en t rijd fantastisch.als het net lekker weer wordt mag k toch op vol vermogen dus zo erg is het niet, juist wel makkelijk met inrijden.

heb meteen een duocover besteld, nu nog een kentekenplaathouder en misschien radiatorcovers welke op de z1000 zitten en en bugspoiler, maar k moet erst even kijken welke ik precies mooi vind.
 
Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, wel al vaak rondgekeken, maar verder niet actief. Ik ben een man van 40 jaar met een lief vrouwtje van 38, kinderen hebben we niet, wel een kater(op 4 poten :) )
Na een schuivertje tijdens remmen dit jaar met mijn Honda VFR750 van 1993(inmiddels verkocht met schade) heb ik maar 2 keer gereden op de Yamaha FAZER600(2003) van mijn vrouwtje. Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. Mijn eerste berichtje was per ongeluk in de algemene naked-rubriek terecht gekomen, waar ik al enkele reacties kreeg(leuk), oa van dnbok die me uitnodigde voor de kartmeeting en voor de 1 aprilrit. Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]
 
Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, .........................Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]

Hey Nick; welkom hier *O*

Goede keus gemaakt qua merk, qua type, en qua kleur!!!
Is het wachten wel waard zo'n nieuwe Zet. Zou trouwens ook zonde zijn om zo'n maagdelijke, nieuwe fiets op die koude pekelweggetjes uit te laten!
 
@ Jason;

Nog niet klaar? Kom op met die foto's!!!
Moet 'de familie' soms komen helpen met opbouwen?
Ligt 't soms aan al dat zwart, dat 't allemaal trager geworden is?






:+
 
Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, wel al vaak rondgekeken, maar verder niet actief. Ik ben een man van 40 jaar met een lief vrouwtje van 38, kinderen hebben we niet, wel een kater(op 4 poten :) )
Na een schuivertje tijdens remmen dit jaar met mijn Honda VFR750 van 1993(inmiddels verkocht met schade) heb ik maar 2 keer gereden op de Yamaha FAZER600(2003) van mijn vrouwtje. Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. Mijn eerste berichtje was per ongeluk in de algemene naked-rubriek terecht gekomen, waar ik al enkele reacties kreeg(leuk), oa van dnbok die me uitnodigde voor de kartmeeting en voor de 1 aprilrit. Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]

welkom hier en veel plezier

dikke pret met je nieuwe Z

en namens allen mensen ook de beste wensen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan