Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nick, welkom en veel plezier met je nieuwe Zetje (als je hem hebt) *O* *O*

Ik zit nog te twijfelen over het karten in verband met mijn pols ;(
Wel jammer want ik vind het wel onwijs gaaf :9
 
Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, wel al vaak rondgekeken, maar verder niet actief. Ik ben een man van 40 jaar met een lief vrouwtje van 38, kinderen hebben we niet, wel een kater(op 4 poten :) )
Na een schuivertje tijdens remmen dit jaar met mijn Honda VFR750 van 1993(inmiddels verkocht met schade) heb ik maar 2 keer gereden op de Yamaha FAZER600(2003) van mijn vrouwtje. Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. Mijn eerste berichtje was per ongeluk in de algemene naked-rubriek terecht gekomen, waar ik al enkele reacties kreeg(leuk), oa van dnbok die me uitnodigde voor de kartmeeting en voor de 1 aprilrit. Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]


Welkom en veel fun bij 'ons' topic.

wij fungeren graag als vraagbaak.

Gr. Ron

*D
 
Nick, welkom en veel plezier met je nieuwe Zetje (als je hem hebt) *O* *O*

Ik zit nog te twijfelen over het karten in verband met mijn pols ;(
Wel jammer want ik vind het wel onwijs gaaf :9



Toch komen.

Maak maar een spandoek voor de 'de BraboZ' als je niet mee kunt rijden. ;)
 
ik heb net mijn gloedjenieuwe Z750 opgehaald!

wat rijd dat lekker zeg, zo soepeltjes dat het aanvoelt of je hem al veel langer hebt, maar ik ga nu weer ff een rondje rijden eerst!!!

Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, wel al vaak rondgekeken, maar verder niet actief. Ik ben een man van 40 jaar met een lief vrouwtje van 38, kinderen hebben we niet, wel een kater(op 4 poten :) )
Na een schuivertje tijdens remmen dit jaar met mijn Honda VFR750 van 1993(inmiddels verkocht met schade) heb ik maar 2 keer gereden op de Yamaha FAZER600(2003) van mijn vrouwtje. Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. Mijn eerste berichtje was per ongeluk in de algemene naked-rubriek terecht gekomen, waar ik al enkele reacties kreeg(leuk), oa van dnbok die me uitnodigde voor de kartmeeting en voor de 1 aprilrit. Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]



full


en veel wacht plezier O-)








:+
 
Laatst bewerkt:
Mijdrecht moet ik even kijken. Qua reistijd valt dat toch mee, vanuit Schiedam?
Is misschien wel wat mee te doen.....


we kunnen ook eerst eten en dan karten / eerst karten en dan eten / een uurtje eerder beginnen, als we echt willen is er gewoon een oplossing voor :Y


dus geen smoesjes meer ja.......... B|




















:+
 
--zal van de week eens kijken of ik 3 februari wat te doen heb:anders word het karten ;)

--Girlie: '( was de kitten ziek oid,blijft wel lullig

--Rednas & Nick:welkom op het Z-plaza :]
 
Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, wel al vaak rondgekeken, maar verder niet actief. Ik ben een man van 40 jaar met een lief vrouwtje van 38, kinderen hebben we niet, wel een kater(op 4 poten :) )
Na een schuivertje tijdens remmen dit jaar met mijn Honda VFR750 van 1993(inmiddels verkocht met schade) heb ik maar 2 keer gereden op de Yamaha FAZER600(2003) van mijn vrouwtje. Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. Mijn eerste berichtje was per ongeluk in de algemene naked-rubriek terecht gekomen, waar ik al enkele reacties kreeg(leuk), oa van dnbok die me uitnodigde voor de kartmeeting en voor de 1 aprilrit. Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]


*O* *O* Gefeliciteerd met je aanschaf, en jij ook de Beste Wensen. *O* *O*
 
ik heb net mijn gloedjenieuwe Z750 opgehaald!

wat rijd dat lekker zeg, zo soepeltjes dat het aanvoelt of je hem al veel langer hebt, maar ik ga nu weer ff een rondje rijden eerst!!!
Gefeliciteerd met de aanwinst......en je hebt gelijk het eerste nadeel van de Z al ontdekt merk ik.....
 
Hallo ZETTERS,
Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. :]

Hoor ik daar een 2e forumlid die een nieuwe groene Z heeft besteld ? *O*

Mijne arriveert pas in april (versie zonder ABS).

Kun je een maand eerder pronken met kwijlfoto's :+ ;) .
 
Hallo ZETTERS,

ik ben nieuw hier, wel al vaak rondgekeken, maar verder niet actief. Ik ben een man van 40 jaar met een lief vrouwtje van 38, kinderen hebben we niet, wel een kater(op 4 poten :) )
Na een schuivertje tijdens remmen dit jaar met mijn Honda VFR750 van 1993(inmiddels verkocht met schade) heb ik maar 2 keer gereden op de Yamaha FAZER600(2003) van mijn vrouwtje. Ik wilde eerst dit jaar nog een andere kopen, maar ben blij dat ik de nieuwe modellen even afgewacht heb, oa omdat er nu meer keus is uit motors met ABS.
Afgelopen week heb ik namelijk de nieuwe KAWA Z750 met ABS besteld, JOEPIE!!!!!!!!!!!!! *D *D *D Een GROENE(de mooiste kleur 8-) vind ik, maar smaken verschillen he). In maart word ze geleverd. Mijn eerste berichtje was per ongeluk in de algemene naked-rubriek terecht gekomen, waar ik al enkele reacties kreeg(leuk), oa van dnbok die me uitnodigde voor de kartmeeting en voor de 1 aprilrit. Het karten weet ik niet of ik dan kan ivm mijn werk en 1 april rijden we net van Oostenrijk(wintersport :) ) naar huis.
Ik wens iedereen hele prettige feestdagen en een fantastisch Z-jaar :]
Ha Nick; welkom, en zeker met een groene! Goede keus gemaakt! :Y *O*
 
we kunnen ook eerst eten en dan karten / eerst karten en dan eten / een uurtje eerder beginnen, als we echt willen is er gewoon een oplossing voor :Y


dus geen smoesjes meer ja.......... B|




















:+
Nou hoor......dat vind ik niet leuk. '( Ik wil best hoor. :Y

Maar ik mocht van jou niet mee. ;(























:+ Maar ik ga komende maand mijn baasje wel even vriendelijk doch dringend toespreken dat ik op z'n minst een of 2 uurtjes later wil komen.Zoniet, dan toch.
 
Nou hoor......dat vind ik niet leuk. '( Ik wil best hoor. :Y

Maar ik mocht van jou niet mee. ;(



:+ Maar ik ga komende maand mijn baasje wel even vriendelijk doch dringend toespreken dat ik op z'n minst een of 2 uurtjes later wil komen.Zoniet, dan toch.


inderdaad je mag niet mee .................... O-)











je moet mee......... })

er dient namelijk strijd te worden geleverd en een vuist op tafel zodat de sate een beetje op springt :+


een uurtje eerder beginnen met karten en twee uurtjes later beginnen met werken zou toppie wezen.



en je weet als je later begint met werken mag je ook eerder weer weg. O-)
 
Laatst bewerkt:
Lees het blad Motor en huiver.......

Ik heb geloof ik nog nooit zo'n positieve test gelezen over een Kawasaki... *O* *O*
gear indicator... :(















:9~ echt een superfiets zo te lezen.... en als hun enthousiast zijn over een kawa....dan is ie echt goed....die Overzee koos de Versys tot zijn persoonlijke favoriet trouwens
 
Voor wie het gemist heeft....

De bende van Wim

Elke vrijdag omstreeks 20.50u.
Vanaf 5 januari terug op Canvas

Het verlangen was zo groot, dat vertrekken de enige uitweg was: de Bende van Wim ging na vier jaar eindelijk weer on the road.

Van de aftastende onwennigheid van weleer is er nu geen spoor meer. Behalve de gemeenschappelijke passie voor motoren, is er zoveel meer dat hen bindt.

De reis gaat deze keer naar de verste uithoeken van Europa: Schotland, Ierland, Galicië, Portugal en Bretagne, als bij toeval ook het Europa van de Kelten.

De Kelten vormen echter hooguit de rode draad van het verhaal. Zoals het Wims bende betaamt, volgen ze vooral hun eigen nieuwsgierigheid.

De bende van Wim getuigt van de merkwaardige melange, die zo gesmaakt werd in de eerste reeks. Op de grens tussen uitzinnige vrolijkheid en ernst, tussen fictie en werkelijkheid.

De nieuwsgierige, reislustige, avontuurlijke, poëtische en muziekminnende Canvas-kijker weze gewaarschuwd.
 
Naaaaaf :W

Nick welkom hier *O* *O*

Girlie kijkt tegen 3 feb. wel hoe t gaat, als jullie er een eet arrangementje bij hebben, kan ik tegen die tijd ms. aanschuiven, let u know eind januari :Y

Poezebeest was 14 jaar bij ons, had kanker en was niet te genezen.
Hij had een enorme lijdensweg voor de boeg en KPL en girlie hebben besloten dat ie dat niet mee hoefde te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan