Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat girlie gelijk heeft :Y :+

Ik heb al veel gereden deze week , het is misschien niet warm maar het regent niet en het ligt er ook nog eens droog bij hier in de streek.

Vandaag wel bijna gebotst door een #@&ù%$ mens. Passeer ik langs een kleine file (tussen de auto's en de geparkeerde auto's) voel ik plotseling iets botsen tegen mijn voet :? ik dacht dat ik nog veel plek tussen had , dus ik snap niet dat ik iets voelde. Ik besloot maar even om te kijken hoe het kwam , tot mijn verbazing was het natuurlijk iemand met de auto die de deur zomaar openslaat. 1 seconde te laat en het zat er op :(

Voor de rest wel positieve ervaring in de file met auto's. Echt een hele rij die zomaar even opschuift om mij en men vriend door te laten , ik stond er zelf versteld van :)
 
Naaaaaf :W

Nick welkom hier *O* *O*

Girlie kijkt tegen 3 feb. wel hoe t gaat, als jullie er een eet arrangementje bij hebben, kan ik tegen die tijd ms. aanschuiven, let u know eind januari :Y

Poezebeest was 14 jaar bij ons, had kanker en was niet te genezen.
Hij had een enorme lijdensweg voor de boeg en KPL en girlie hebben besloten dat ie dat niet mee hoefde te maken.
Ik geef jullie groot gelijk. Geen enkel beest hoeft onnodig te lijden.
 
Girlie was best bijtijds naar bedje gegaan :Y
en mijn dromen weet ik normaal al helemaal noooooit meer :N
Nou droomde ik dat KPL mijn Z in elkaar reed :X hij was dan wel groen, maaaaar toch was ik klaarwakker :z :z
 
Girlie was best bijtijds naar bedje gegaan :Y
en mijn dromen weet ik normaal al helemaal noooooit meer :N
Nou droomde ik dat KPL mijn Z in elkaar reed :X hij was dan wel groen, maaaaar toch was ik klaarwakker :z :z
ik zou ook groen van ellende zijn als ik mijn Z in elkaar reed :+
 
@yfis jij ook gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe Z!!!!!!!!!!!k heb haar mss wat vroeger, maar als het weer slecht is en er ligt pekel dan wacht ik nog even, ik ga sowieso de laatste week van maart op wintersport en daarna mag het voorjaar natuurlijk zeker beginnen. :]

Kon je in motorpaleis gsm nog wat info rapen ? Blijkbaar is de geshowde fiets dezelfde die al in Milaan en Utrecht te zien was.

en dan begint het nu tijd te worden voor actiepics, tests ,... |(
44973oh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jason; eerlijk gezegd moet ik er toch even aan wennen. Het is een heel andere fiets geworden. Aan de ene kant vind ik het per onderdeel wisselen maar het totaalplaatje ziet er juist weer wel heel goed uit. Moet hem maar eens in het echt bekijken.


Klopt, dat idee heb ik ook, het is voor mijn gevoel ook echt een andere fiets geworden, ik vind het even wennen, maar begin het steeds mooier te vinden....... :Y :Y :Y :Y
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi :P :P :P :P :P :P :P :P :P

maak ook ff buiten plaatjes.....door het tl licht vertekent het .


zeer geslaagd :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y


Zal ik van de week even doen, wat voor tankpad zal ik kopen, zo'n hle drukke met 'fuck the law'en dat soort ellende?, of gewoon een blanke....ik weet het nml. niet.
 
en, is het wat......anders bouw ik het zo weer terug :+ [afbeelding]

Hoi Jason,

ik weet niet hoe je Z er voordien uitzag, maar ze mag er zijn hoor. Flitsende kleur, de uitlaten zou ik in het echt moeten zien, ik denk dat carbon ook mooi zou afsteken met het oranje, maar ze zullen evengoed mooier klinken dan die van mijn nieuwe Z. Ik weet nog niet of ik geld wil spenderen aan nieuwe demper(s), want ik vind de originele wel heel mooi om te zien. Ik heb nog wel heel even getwijfeld om een nieuwe Z1000 te kopen, deze zou ik dan zeer waarschijnlijk in het oranje kopen, maar ik vond het financieel toch te gek worden en bovendien kan ik nog niet eens uit een 750 halen wat daar in zit. Is jou Z nu ook metallic-oranje net als de nieuwe? Zie foto's genomen bij GSM.
full
 
Hoi Jason,

ik weet niet hoe je Z er voordien uitzag, maar ze mag er zijn hoor. Flitsende kleur, de uitlaten zou ik in het echt moeten zien, ik denk dat carbon ook mooi zou afsteken met het oranje, maar ze zullen evengoed mooier klinken dan die van mijn nieuwe Z. Ik weet nog niet of ik geld wil spenderen aan nieuwe demper(s), want ik vind de originele wel heel mooi om te zien. Ik heb nog wel heel even getwijfeld om een nieuwe Z1000 te kopen, deze zou ik dan zeer waarschijnlijk in het oranje kopen, maar ik vond het financieel toch te gek worden en bovendien kan ik nog niet eens uit een 750 halen wat daar in zit. Is jou Z nu ook metallic-oranje net als de nieuwe? Zie foto's genomen bij GSM.[afbeelding]
full
 
Hoi Jason,

ik weet niet hoe je Z er voordien uitzag, maar ze mag er zijn hoor. Flitsende kleur, de uitlaten zou ik in het echt moeten zien, ik denk dat carbon ook mooi zou afsteken met het oranje, maar ze zullen evengoed mooier klinken dan die van mijn nieuwe Z. Ik weet nog niet of ik geld wil spenderen aan nieuwe demper(s), want ik vind de originele wel heel mooi om te zien. Ik heb nog wel heel even getwijfeld om een nieuwe Z1000 te kopen, deze zou ik dan zeer waarschijnlijk in het oranje kopen, maar ik vond het financieel toch te gek worden en bovendien kan ik nog niet eens uit een 750 halen wat daar in zit. Is jou Z nu ook metallic-oranje net als de nieuwe? Zie foto's genomen bij GSM.[afbeelding]

Hi Nick,

Of het dezelfde kleur is weet ik niet, mijn Z is in ieder geval metallic oranje., toen ik de Z kocht, was ik ook niet van plan om er iets aan te veranderen, maar dat is niet echt gelukt zoals je ziet.

De yoshi's, ach wat kan ik er van zeggen.....



















geluid :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Kom maar eens achter mij rijden een keertje, de nieuwe 750 is een heel mooi ding, ik doe mijn z1000 niet meer weg, maar anders was ik zeker een keertje gaan kijken voor dat ding.., hij is erg mooi nml.

Mooier dan de 1000 als ik eerlijk ben, goede koop dus :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan