Het grote motorscooter topic deel 2

... Mijn SH 150i moet helaas weg....


Tjeemig, wat lees ik nu weer Forwie... Wat een verborgen leed achter een nickname...

Ik lees wel eens over schuldsanering na een faillissement, en nu blijkt dat jij er middenin zit.... Wel zuur als echt alles je wordt afgepakt, zelfs de scooter waar je zo gek mee bent.
Sterkte joh.
 
Paashaas, je moet toch nog even oefenen met de quote's hoor... Zo is het niet echt overzichtelijk.

Lees eens de FAQ bovenaan de pagina; gebruik het "quote" ikoontje met de pijl rechtsboven de aan te halen post, of gebruik [quote*]met hier de tekst die je wilt quoten[/quote*], maar dan zonder de sterretjes.
 
Wat klote voor je Forwie. Ik leef met je mee.
Zonder vervoer is het nog moeilijker een baan te vinden.

Ik werk in de ICT en zit redelijk bovenaan. Ik ben erg benieuwd naar je CV. Ik zoek nog mensen namelijk.

Daarnaast weten jullie wel dat mijn scooter is vastgelopen. Die is vandaag verkocht dus ik heb een gaatje vrij in de verzekering.
Met goede afspraken (eventueel noclaimverlies) mag je hem wel op mijn naam zetten en blijven berijden.

Mijn email staat in mijn profiel als je wat af wilt spreken.
 
FORWIE >>> Sterkte !!
Jammer dat je dit moet overkomen, lees het net pas.
Als ik niet net een Dylan had gekocht, had je mij als klant gehad.
Wil me ook even kort voorstellen in DEEL 2.
Ik heb sinds een paar weken een Honda Dylan.
Had al bijna 15 jaar geen motor meer gereden.
Gekocht in Drachten, zelf wonende in Zuid-Limburg.
Nu voor deze gekozen vanwege het gemak, snelheid (buiten bebouwde kom en autoweg), en hanteerbaarheid op de weg en in garage (120 kg.)
De brommerscooter gaat in de verkoop (Piaggio Fly)
Fijne feestdagen alvast voor iedereen !!
Bijgaand een fotootje van mijn scoot.
full
 
Hallo allemaal

Als eerste Forwie veel sterkte.
Als tweede stekman, dat is een mooi gebaar.

En als derde allemaal hele fijne feestdagen.

Groetjes

John
:]
 
Jezus Forwie,

Ik hoop dat je er een beetje 'goed'vanaf komt, sterkte......













Waar kan ik een topkoffer kopen met een bevestigingsplaat, voor zo weinig mogelijk?

Origineel honda is mij te duur

Gaat om een dylan 150..
 
O.k.

Jammer maar waar. Mijn SH 150i moet helaas weg. Is te koop en staat ook al op Marktplaats.

Door verlies van mijn zaak moet ik nu helaas de sanering in. Tering! Ik mag niks meer op mijn naam hebben en ik weet ook niet zo snel iemand met een rijbewijs. Dus da's mooi klote. Had hem al bij familie op naam staan, maar zelfs de verzekering moest van naam af. Toen ik dat meldde bij de verzekeringsmaatschappij werd mij direkt een schorsing in het vooruitzicht gesteld. Ik heb nu een week de tijd om hem weer op eigen naam te schrijven anders volgt er een schorsing. "Nou ja! Dan maar verkopen" Geldt trouwens ook voor mijn auto.
Balen :N

Waarom mogen ze hem niet verzekeren?

@Stekman: goede actie, hopelijk komt het goed met Forwie :}
 
Ik schreef al over de achterband waar ik het vertrouwen in kwijt was, inmiddels zit er een ander wiel in met een nieuwe Bridgestone Hoop, maar ik rijd nog steeds als een dweil.... Durf de motor gewoon niet lekker plat in de bocht te gooien, hij voelt gewoon niet goed; het is net alsof het wiel loszit.
Misschien is er dan tóch iets anders aan de hand en lag het niet eens aan de Michelin.

Natuurlijk heb ik de zaak bekeken en eraan gevoeld, het lijkt alsof de ophanging boven het blok speling vertoont maar veel is het niet en waar het precies zit is moeilijk te zeggen zonder alles bloot te leggen.
Voorlopig heb ik eerst maar eens de veer/ demper unit verwisseld, dat is eenvoudig te doen; zo kan ik kijken of dat invloed heeft. Anders moet de zaak nog maar een keer uit elkaar.

********************

Helemaal goed. Hoop wat voor je te kunnen betekenen.

Dat is nog eens leuk om te lezen ! Mooi dat mensen toch nog zulke dingen voor elkaar willen doen.
Zelf geef ik niet zo om kerst, moet ook gewoon werken beide dagen; maar dit doet mijn tere hartje toch weer goed. Goede actie Stekman. :}

Bij deze wens ik iedereen hier alvast prettige kerstdagen. :)
 
Ik lees hier ook al een paar keer op het forum dat een benelli een Yamaha blok heeft, naar mij weten zijn dit ook gewoon minarelli motorblokken, maar daar kan ik naast zitten, Yamaha maakt alleen maar 125CC scooterblokken voor de thuismarkt en azie,

Paashaas, ik heb een Benelli gekocht die ik komende donderdag ga ophalen.
Onder de scoot hangt toch echt een 250 cc Yamaha blok. :Y
 
Hier dan eindelijk de foto's. Helaas wat donker, maar ik heb geen tijd gehad om het bij goed licht te doen. Altijd maar werken...
klein0082.jpg

klein0083.jpg

klein0085.jpg

klein0086.jpg

klein0087.jpg


Groet, Michel.
 
Jezus Forwie,

Ik hoop dat je er een beetje 'goed'vanaf komt, sterkte......













Waar kan ik een topkoffer kopen met een bevestigingsplaat, voor zo weinig mogelijk?

Origineel honda is mij te duur

Gaat om een dylan 150..

shad topkoffer.......... www.jossmit.nl :]


prettige dagen allemaal, forwie succes
 
Jullie allemaal bedankt voor je medeleven en ik heb al wat kontakt gehad met Stekman. Het gaat helemaal goed komen en zoals het er nu uit ziet hoeft de SH niet weg.

En natuurlijk een héél gelukkig kerstfeest.
 
Jullie allemaal bedankt voor je medeleven en ik heb al wat kontakt gehad met Stekman. Het gaat helemaal goed komen en zoals het er nu uit ziet hoeft de SH niet weg.

En natuurlijk een héél gelukkig kerstfeest.
dat is gezien de omstandigheden redelijk goed nieuws...

Fijne dagen Forwie.. :)
 
PRECIES.. !! Ik wil een motorscooter omdat deze zuinig is, en omdat je niet constant hoeft te schakelen als je je door het stadsverkeer wringt. En als ik even de stad inga, moet ik hem constant aan een paal knopen en dan de hele tijd met samengeknepen billen lopen met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik straks WEER zonder zit.

Weet iemand een goede vervanging van een motorscooter die de diefjes niet willen pikken? Ik dacht eerst nog aan een Honda Spacy 250 uit de '80's.. Maar die rijden echt niet hard zat voor het snelwegwerk. Daarnaast zijn onderdelen lastig te krijgen.

Ik wil (als ik mijn verzekeringsgeld heb) wel weer gaan kijken voor iets anders, maar wat dan? Ik ga voor maximaal 1500 euro en maximaal 250cc aan motorinhoud. En ook geen groot hok, maar een Vespa GT/Honda Dylan/Aprilia Leonardo-formaat. Als iemand iets weet.. laat het me weten.. Bestaat er geen lijst van motorscooters vanaf de 80's ofzo?

Ik lees af en toe een beetje mee op dit forum, ik heb zelf ook een motorscooter, een SCV Lead.
Ik word er helaas alleen maar verdrietig van en moet heel veel moeite doen om steeds mijn mond te houden. Iedereen weet welke bevolkingsgroep hiervoor voornamelijk verantwoordelijk is. Echt rovers zijn het gewoon.
En het wordt alleen maar erger joh !!
Met een lekker gevoel op je 'klein model' motorscooter rijden is in de randstad gewoon onmogelijk.
Ik wil mijn SCV eigenlijk verkopen voor iets snellers. Maar ik durf het gewoon niet.
Weinig zin in Ali of Mo voor de deur en van een snellere motorscooter word ik waarschijnlijk helemaal snel afgeslagen.
Ik word er echt doodziek van :(
 
Richard79, snap je nu hoe klote het is als je zelf een Marokkaanse jongen bent die gewoon z'n best doet op school en die iets wil bereiken (en die niet steelt) dus voortdurend argwanend bejegend wordt? Een scooterdief is gewoon een dief en niet 'een hele bevolkingsgroep'. Door dit soort dingen te posten maak je de situatie niet beter, je zaait eerder haat.
 
Hallo allemaal

Als eerste Forwie veel sterkte.
Als tweede stekman, dat is een mooi gebaar.

En als derde allemaal hele fijne feestdagen.

Groetjes

John
:]

John, ik sluit me bij jouw woorden aan. :)

En dan wil ik even jullie mening weten over de Yamaha scooters.
Motorfreaks: Yamaha scooternieuws 2007
Na de woorden van de Paashaas ben ik namelijk benieuwd of dit nou ook Italiaanse scooters zijn.

En dan nog een vraag, weet iemand al wat de Black Max en de T-Max gaan kosten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan