Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Duc"]ontdekt photoshop vandaag :P[/me]

rsv.png

mille.png
 
Laatst bewerkt:
Yep, hebben alle Mille's standaard, nog niet gemerkt dan :? Moet je eerder terug schakelen :P

Nee, is niet waar. Alleen Type r van 2003 heeft dat en de haga en edwards replica. De factory's vanaf 2004 hebben het alemaal. dus gewone Mille's vanaf '98 tot 2003 hebben het NIET!!
 
Nee, is niet waar. Alleen Type r van 2003 heeft dat en de haga en edwards replica. De factory's vanaf 2004 hebben het alemaal. dus gewone Mille's vanaf '98 tot 2003 hebben het NIET!!

PPC heeft de Mille al vanaf 98'.....
 
Nee, is niet waar. Alleen Type r van 2003 heeft dat en de haga en edwards replica. De factory's vanaf 2004 hebben het alemaal. dus gewone Mille's vanaf '98 tot 2003 hebben het NIET!!


NIET WAAR!!!! B| B|

ALLE Mille's en Tuono's hebben PPC!! B| B| B|
Oók mijn 2001 Mille.
Ik vraag me werkelijk af hoe jij aan die onzin komt!! :( :( :(

Als je het niet weet kun je beter niet antwoorden!

En nu snel je verontschuldigingen aanbieden........ :+ (wijsneus)
 
NIET WAAR!!!! B| B|

ALLE Mille's en Tuono's hebben PPC!! B| B| B|
Oók mijn 2001 Mille.
Ik vraag me werkelijk af hoe jij aan die onzin komt!! :( :( :(

Als je het niet weet kun je beter niet antwoorden!

En nu snel je verontschuldigingen aanbieden........ :+ (wijsneus)

Waar staat eigenlijk de afkorting PPC voor????
 
[afbeelding]

Agressief volkje die Ducatisten,snel op hun teentjes getrapt }) ;)


:( :( :( :( :( :( ..........pas op jongens!!!!!

Is maar gekheid........voor de liefhebbers er staat nog een hele mooie sp (een echte!!!) te koop bij Ten Kate Motoren voor 13000 euri's geloof ik! Heb er nog een poosje naar staan te kijken.....toch wel een collecters item!
 
:( :( :( :( :( :( ..........pas op jongens!!!!!

Is maar gekheid........voor de liefhebbers er staat nog een hele mooie sp (een echte!!!) te koop bij Ten Kate Motoren voor 13000 euri's geloof ik! Heb er nog een poosje naar staan te kijken.....toch wel een collecters item!


Ik dacht al, waar blijft ie :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan