Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee.
Ik heb er een Titanium demper onder zitten, maar wil voor de vakantie evenementen een db killer hebben. Niemand heeft die.
Kan ik ongestraft een orginele uitlaat monteren, maar wel met de chip voor open uitlaat erin.

Graag speodig antwoord aub, kan namelijk vlakbij een standaard demper kopen
voor heel weinig.

Alvast bedankt.

Gr.
Johan
 
Hee.
Ik heb er een Titanium demper onder zitten, maar wil voor de vakantie evenementen een db killer hebben. Niemand heeft die.
Kan ik ongestraft een orginele uitlaat monteren, maar wel met de chip voor open uitlaat erin.

Graag speodig antwoord aub, kan namelijk vlakbij een standaard demper kopen
voor heel weinig.

Alvast bedankt.

Gr.
Johan

Ja hoor geen probleem, hij staat dan alleen wat rijk afgesteld.
 
Mooi.
Want wil namelijk geen gelul hebben in de Eiffel.
Is €75,- duur voor een orginele pijp. volgens mij niet??

Liever te rijk als te krap ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, is ie zo zwaar??? Shit kan ik ze straks niet meer bijhouden :P
Gelul is dat eigenlijk met deze uitlaat op vakantie wil, maar geen e-keur opzit en verchrikkelijke klappen geeft.
In duitsland weet ik dat ze vrij streng zijn, dus kan je beter voorzorgmaatregelen nemen, anders weer een dikke bekeuring :N
 
ja dat was een mooi ritje :Y vooral de ethousiaste reacties van de lokale bevolking waren hartverwarmend _O-

Komt ook weer een zo'n hele mooie gele MilleR voorbij van wie zou die zijn O-)

210656354_76057b4c3e_o.jpg



Vet mooi, allemaal rode/zwarte milles en 1 keer zo n knal gele :o :) :}
 
@Aprilia2000: Top dat je mijn foto in het begin heb gezet, alleen tekst klopt niet,
ik heb een Titanium demper en geen Titanium EVO ;) :o
Sorry voor het gemiereneuk!!!
 
Laatst bewerkt:
heren en dames ook,ik heb n 2006 tuono fluor red met zwart voorspatbord,ik wil dit spatbord graag ruilen voor een fluor red uitvoering,nu zit deze op de rsv ,wie wil ???? ;) ;)
 
Geen idee, is ie zo zwaar??? Shit kan ik ze straks niet meer bijhouden :P
Gelul is dat eigenlijk met deze uitlaat op vakantie wil, maar geen e-keur opzit en verchrikkelijke klappen geeft.
In duitsland weet ik dat ze vrij streng zijn, dus kan je beter voorzorgmaatregelen nemen, anders weer een dikke bekeuring :N


€ 75,- is niet te veel voor een ori demper.
Alleen zijn die dingen vrijwel onverkoopbaar, dus gewonn € 50,- bieden.

Wat de e-keur in Duitsland betreft moet je gewoon zorgen dat er e-keur in komt!
Heb ik met mijn StarTwins ook gedaan.
Zelf "dB-killers" gemaakt en e-keur erin laten laseren.
Ben afgelopen seizoen in Duitsland 2 keer aangehouden, de eerste keer zat ik volgens "der Beambte auf die Grenze" de 2e keer keken ze alleen of de e-keur in de dempers aanwezig was.
Dat was dus zo, en ik kon zonder problemen verder rijden.

Alleen is September in de Dolomieten kwam een Carabinieri super spontaan de weg op rennen en begon met een spiegelei-op-een-stikje te zwaaien.
In al mijn wijsheid had ik geen idee wat ie bedoelde, dus ben ik maar langs hem door gereden. Toch tijd om de killers iets aan te passen voor ik weer na Italië ga.

Eindkappen vóór het laseren:
Foto=QVN7NHYK


En ná ht laseren:
Foto=NVWOYZUA
 
Laatst bewerkt:
€ 75,- is niet te veel voor een ori demper.
Alleen zijn die dingen vrijwel onverkoopbaar, dus gewonn € 50,- bieden.

Wat de e-keur in Duitsland betreft moet je gewoon zorgen dat er e-keur in komt!
Heb ik met mijn StarTwins ook gedaan.
Zelf "dB-killers" gemaakt en e-keur erin laten laseren.
Ben afgelopen seizoen in Duitsland 2 keer aangehouden, de eerste keer zat ik volgens "der Beambte auf die Grenze" de 2e keer keken ze alleen of de e-keur in de dempers aanwezig was.
Dat was dus zo, en ik kon zonder problemen verder rijden.

Alleen is September in de Dolomieten kwam een Carabinieri super spontaan de weg op rennen en begon met een spiegelei-op-een-stikje te zwaaien.
In al mijn wijsheid had ik geen idee wat ie bedoelde, dus ben ik maar langs hem door gereden. Toch tijd om de killers iets aan te passen voor ik weer na Italië ga.

Eindkappen vóór het laseren:
[afbeelding]

En ná ht laseren:
[afbeelding]
Boef ;)
 
€ 75,- is niet te veel voor een ori demper.
Alleen zijn die dingen vrijwel onverkoopbaar, dus gewonn € 50,- bieden.

Wat de e-keur in Duitsland betreft moet je gewoon zorgen dat er e-keur in komt!
Heb ik met mijn StarTwins ook gedaan.
Zelf "dB-killers" gemaakt en e-keur erin laten laseren.
Ben afgelopen seizoen in Duitsland 2 keer aangehouden, de eerste keer zat ik volgens "der Beambte auf die Grenze" de 2e keer keken ze alleen of de e-keur in de dempers aanwezig was.
Dat was dus zo, en ik kon zonder problemen verder rijden.

Alleen is September in de Dolomieten kwam een Carabinieri super spontaan de weg op rennen en begon met een spiegelei-op-een-stikje te zwaaien.
In al mijn wijsheid had ik geen idee wat ie bedoelde, dus ben ik maar langs hem door gereden. Toch tijd om de killers iets aan te passen voor ik weer na Italië ga.

Eindkappen vóór het laseren:
[afbeelding]

En ná ht laseren:
[afbeelding]

Waar heb jij je uitlaten laten laseren?
Ik ga over een paar maandjes naar de Eifel, en moet ook nog naar Italië.

Ik heb nl. het volledige Akrapovic systeem eronder zitten, maar op een 2004 is dat niet het street-legal systeem, wel dB-killers laten fabriceren ... maar toch ...
 
Ja ik had op aprilia riders al gelezen dat je ze had laten lazeren.
Maar als ik de RSV ooit wil verkopen is het natuurlijk altijd lekker als een
standaard demper bij geleverd wordt ;)

Bedankt voor je tip in ieder geval :}
 
Waar heb jij je uitlaten laten laseren?
Ik ga over een paar maandjes naar de Eifel, en moet ook nog naar Italië.

Ik heb nl. het volledige Akrapovic systeem eronder zitten, maar op een 2004 is dat niet het street-legal systeem, wel dB-killers laten fabriceren ... maar toch ...

Stuur me ff een mailtje, stuur ik e.e.a. terug.
 
had je dat E keur nummer willekeurig gekozen om er in te laten laseren?
ik denk dat ik het ook maar laat doen.. ben nu meerdere keren in het buitenland geweest (denk wel iets van 10x) met herriepijpen maar wil het risico niet lopen.
 
had je dat E keur nummer willekeurig gekozen om er in te laten laseren?
ik denk dat ik het ook maar laat doen.. ben nu meerdere keren in het buitenland geweest (denk wel iets van 10x) met herriepijpen maar wil het risico niet lopen.


Nee, zijn de originele nummers en logo van Akrapovic.
Gewoon goed afgekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan