Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
who cares??

@ster, gewoon mee rijden, je houd niemand op (zeker niet als ik voorop moet :P ) en er word altijd gewacht

zal wel weer een uur of half 11 verzamelen zijn, 11 uur wegrijden hoe laat terug dat weet niemand :P

Ik zal vanavond overleggen wat de plannen van het weekend zijn *O*
 

deze dus:

(waar de kaart stopt, kun je gewoon verder rijden :P )

leuk.jpg
 
who cares??

@ster, gewoon mee rijden, je houd niemand op (zeker niet als ik voorop moet :P ) en er word altijd gewacht

zal wel weer een uur of half 11 verzamelen zijn, 11 uur wegrijden hoe laat terug dat weet niemand :P

39
Begrijp ik nou goed dat afgelopen zondag iedereen op zijn eigen tijdstip is afgehaakt ?

why ?
 
Laatst bewerkt:
39
Begrijp ik nou goed dat afgelopen zondag iedereen op zijn eigen tijdstip is afgehaakt ?

why ?

38
tom tom ging een beetje lastig doen, dus we waren een uur te vroeg in valkenswaard, daaraangekomen bleek dat rebbel weg moest vanwege de kinders en TNus vanwege familiebezoek, omdat wij (mercy, pluto, peerke en ik) het nog niet zat waren, zijn we nog effe door de kempen gaan scheuren
 
Laatst bewerkt:
33

Zondag 17 graden 8-)


Op Veronica is nu Ronin, goede film :9~~

Brabo's en limbo's vertrekken zondag 10 uur vanaf "de lucht", vanuit zaltbommel de overkant van de A2
Je kan door het tunneltje daaro, tenminste vroeger in de jaren 80 ;)

Maar waarschijnlijk lees je steeds bij, dus dan weet je het al.

Cu

Ron
 
Laatst bewerkt:
-O- B| Mijn plannen voor zondag zijn op losse schroeven komen te staan sinds gisteren. Ik heb namelijk gisteren mijn pink gekneusd en nu ziet mn pink eruit als verse worst en doet behoorlijk zeer -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan