Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- B| Mijn plannen voor zondag zijn op losse schroeven komen te staan sinds gisteren. Ik heb namelijk gisteren mijn pink gekneusd en nu ziet mn pink eruit als verse worst en doet behoorlijk zeer -O-

25 :P

-O- wat heb je dan uitgespookt?

Ik wilde net zeggen dat ik 4 maanden nauwelijks heb gereden ;( en ik vandaag pas mijn nieuwe motor ga halen, dus zal ook wel weer even wennen zijn. ;)
 
25 :P

-O- wat heb je dan uitgespookt?

Ik wilde net zeggen dat ik 4 maanden nauwelijks heb gereden ;( en ik vandaag pas mijn nieuwe motor ga halen, dus zal ook wel weer even wennen zijn. ;)


Ik viel gisteren en wou mezelf opvangen met mijn hand. Dan ging dus mis en dus landde ik op mijn pink die toen *knak* zei :X
 
25 :P

-O- wat heb je dan uitgespookt?

Ik wilde net zeggen dat ik 4 maanden nauwelijks heb gereden ;( en ik vandaag pas mijn nieuwe motor ga halen, dus zal ook wel weer even wennen zijn. ;)

voor de zekerheid maar opnieuw examen doen :]

@ster, gewoon mee rijden joh, peerke rijd al een half jaar met de halve ijzerwarenvoorraad (<- mooi scrabble woord) van de praxis in zijn ringvinger rond

24 -1
 
Laatst bewerkt:
voor de zekerheid maar opnieuw examen doen :]

@ster, gewoon mee rijden joh, peerke rijd al een half jaar met de halve ijzerwarenvoorraad (<- mooi scrabble woord) van de praxis in zijn ringvinger rond

24 -1


20+1, ik heb 7 weken rondgelopen/gereden met een gebroken pink zonder dat ik dat wist en voelde :+
 
Laatst bewerkt:
Ik voel het wel :P

Komt net mijn collega van de EHBO binnen; "Ow, das gebroken :Y "

Mooi niet; daar heb ik geen tijd voor }) ik moet :]

met een spalkje heb je er waarschijnlijk wel minder last van.....

13 + ((round(
pi.png
,2) - 0,14)2 -6)
 
Laatst bewerkt:
BTW; de NTV heeft maar 5 versnellingen :? !!
:Y

Toermotor (+6-1) voor niet (5-1)sportief(4+1) dagelijks gebruik(5-1) en comfort(4+1) met relatief hoog koppel(5-1) bij lage(4-1) toerentallen(3+2) =5 versnellingen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch gek; bij opschakelen heb ik er 6 en bij terugschakelen maar 5 :P
Zie nieuwe calulatie. :+

Opschakelen en terugschakelen is toch vier keer?
Kan wel weer een formule neerzetten....... _O-

Heb je extra vrijstanden tussen de versnellingen. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan