Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dat noem jij aardig :? '(



:+

macmans gaat nou effe schutersputje graven en dekking zoeken O-)


PS :

voor zij die het willen weten :
Binnenkort heeft de aldi weer navigatie systemen in de aanbieding :Y

Verdorie Mac, wees toch eens stil!
Dit is een serieus topic en wij verprutsen t weer....
Ik beloof dat ik hier pas terug kom als ik wat zinnigs te melden heb over de SRAD! O-)

:W
 
Ik hoop dat de demper er dit weekend ook meteen opkan, maarrrrr.... ik ben a-technisch, dus daar zal ik wel ff hulp bij nodig hebben...
Ik háát wachten tot m'n broer/vader/buurman tijd heeft B|
Hoog tijd om zelf es wat meer te leren prutsen...

Valt toch best wel mee? Ik heb ook 2 linkerhanden, en heb vorige week een andere demper erop gezet. Denk dat het jou ook wel lukt hoor. En als je het verkeerd doet, merk je het gauw genoeg!

:9

/edit

Dat ook kan je weglaten, want ik weet natuurlijk niet of je OOK 2 linkerhanden heb
 
Laatst bewerkt:
Valt toch best wel mee? Ik heb ook 2 linkerhanden, en heb vorige week een andere demper erop gezet. Denk dat het jou ook wel lukt hoor. En als je het verkeerd doet, merk je het gauw genoeg!

:9

/edit

Dat ook kan je weglaten, want ik weet natuurlijk niet of je OOK 2 linkerhanden heb

Afhankelijk van t feit óf er iemand is om me te helpen, ga ik m'n best doen zelf zoveel mogelijk te doen.... met m'n 2 linkerklauwtjes :X
 
Verdorie Mac, wees toch eens stil!
Dit is een serieus topic en wij verprutsen t weer....
Ik beloof dat ik hier pas terug kom als ik wat zinnigs te melden heb over de SRAD! O-)

:W

Leuk ,krijg ik de schuld weer B|

;)

ok, thanks voor de info.

dat is balen van je koekblik, maar shit happens :(

Ben net gebeld door de garage :Y
koekblik was klaar en ik kon em morgen ophalen

Kosten : € 832,-
s5.gif
b28.gif


v4.gif
 
Afhankelijk van t feit óf er iemand is om me te helpen, ga ik m'n best doen zelf zoveel mogelijk te doen.... met m'n 2 linkerklauwtjes :X

Is makkelijk hoor!
Je hebt precies zelfde motor als ik heb, ook zwart grijs maar dan ietsiepietse anders. Gewoon 3 bouten losschroeven die aan het eind van je demper zitten. Verder 1 schroef losdraaien die aan je steppie zit. Dan haal je je originele eraf(let wel, er zit een soort ring bij, die moet je op je nieuwe demper overzetten) en zet je je nieuwe demper erop. Als het goed is heb je bij je nieuwe een demperklem gekregen, die zet je erop, schuif je ff tot de klem onder je steppie zit en vastschroeven maar!

Dit is het enige wat ik je kan leren op het gebied van motorrijden, verder weet ik er niet zoveel van.

Succes!!!!

Ennuh niet vergeten, losdraaien van schroeven/bouten is tegen de klok in, maar dat wist je al wel denk ik.
 
Leuk ,krijg ik de schuld weer B|

;)Ben net gebeld door de garage :Y
koekblik was klaar en ik kon em morgen ophalen

Kosten : € 832,- [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

Tjeeminee...wat hebben ze gedaan? Leuke verrassing in het nieuwe jaar. Wat ik altijd doe als ik mn waggie naar garage breng, is dat ze me altijd moeten bellen als er wat vervangen moet worden en wat de kosten daarvan zijn. Kan je alvast beetje voorbereiden op de hoge kosten!

(paar dagenweken maanden op brood en water leven bijvoorbeeld)
 
Tjeeminee...wat hebben ze gedaan? Leuke verrassing in het nieuwe jaar. Wat ik altijd doe als ik mn waggie naar garage breng, is dat ze me altijd moeten bellen als er wat vervangen moet worden en wat de kosten daarvan zijn. Kan je alvast beetje voorbereiden op de hoge kosten!

(paar dagenweken maanden op brood en water leven bijvoorbeeld)

Ze hadden vanochtend ook gebeld :Y
Het koekblik moest weg voor een grote beurt maar daar kwam bij :
-distibutie riem vervangen (bij audi gruwelijk K***E werkt B| dus duur)
-Remschijven voor vervangen ,allebei al ver voorbij verslijtings max ;(
-Remblokken vervangen ,ook helemaal door de schijven verpest '(

Had zelf al op € 1000,- gerekent ,dus het valt wel beter uit :Y

Ik was alleen heel wat anders met dat geld van plan :X ;(

is onveer 2/3 van m'n maand loon :P
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van t feit óf er iemand is om me te helpen, ga ik m'n best doen zelf zoveel mogelijk te doen.... met m'n 2 linkerklauwtjes :X

Gewoon doen wat alle mannen doen:

"Men neme een Hamer......"



PS: blijf je nou plagen met die fotos van jou in weinig verhullend leren pakje die mooie SRAD?
 
is onveer 2/3 van m'n maand loon :P

Owww....zit je boven modaal inkomen dus je kan het wel missen. _O-

FF serieus, is inderdaan niet fijn. Kan je heel wat leuke mods op je bike mee voorzien. Ik moet binnen een week voor mn apk gaan, dus ik laten we hopen dat ie er in 1x doorheen komt zonder ge-ouwehoa. Hou ik tenminste nog wat over voor de beurs in Utrecht. Heb nou wel een bike gekocht, maar ik moet nog helm, schoeisel, pak, handschoenen hebben. Word een dure grap voor me.
 
Owww....zit je boven modaal inkomen dus je kan het wel missen. _O-

FF serieus, is inderdaan niet fijn. Kan je heel wat leuke mods op je bike mee voorzien. Ik moet binnen een week voor mn apk gaan, dus ik laten we hopen dat ie er in 1x doorheen komt zonder ge-ouwehoa. Hou ik tenminste nog wat over voor de beurs in Utrecht. Heb nou wel een bike gekocht, maar ik moet nog helm, schoeisel, pak, handschoenen hebben. Word een dure grap voor me.

Macmans zit eigenlijk een klein beetje te azen op een andere brommer O-)

De 750 is absoluut niet slecht ,integendeel zelfs :}

maar ik ben een klein beetje verlieft geworden op de 1098 :j

echt een :9~ prachtig :} beest :Y
 
B| Jah, jullie ook een snel 2007 gewenst :)

Kijk je een weekie niet (teveel werk in te weinig tijd |( ) is er al een deel 2 B|

Maarruuh... Dies ies maai gixxer
full

full
 
B| Lijkt wel of iedereen tijd over heeft behalve ik '(

Maar ga nu het ultieme Suzuki drankje uit de koelkast trekken :9

Corona met een schijfje limoen
full

Proost
full
 
hmmm, deel 2 en je wilt foto`s?
Ik heb alleen wat foto`s van zandvoort, voor de rest ben ik meestal net weg als er een fototoestel in de buurt is.

2003438816722007813_rs.jpg

2003436577754526632_rs.jpg

2003453231670755731_rs.jpg

2003460503180026087_rs.jpg

2003408967164983786_rs.jpg

2003467463431178512_rs.jpg



mods vallen wel mee, stalen hel remleidingen voor,
momenteel EBC HH+ remblokken voor,
een setje MPP,
voor en achterveren van Hyperpro,
pro-oiler kettingsmeer systeem.
 
Laatst bewerkt:
oh enne lennuz, als je die demper niet zelf kan vervangen wordt het tijd dat je je haar blond gaat maken denk ik ;)
 
Macmans zit eigenlijk een klein beetje te azen op een andere brommer O-)

De 750 is absoluut niet slecht ,integendeel zelfs :}

maar ik ben een klein beetje verlieft geworden op de 1098 :j

echt een :9~ prachtig :} beest :Y

Geef je groot gelijk, maar ik denk dat je dan nog wel ff goed moet sparen. Als je je 1098 hebt, en je mist je 750, kunnen we altijd nog voor een dag of 100 ruilen. :] :]
 
Geef je groot gelijk, maar ik denk dat je dan nog wel ff goed moet sparen. Als je je 1098 hebt, en je mist je 750, kunnen we altijd nog voor een dag of 100 ruilen. :] :]


_O-

LIKE HELL })

Zal toch nog wel effe duren voordat er een duc komt tenzij ik dit jaar een leuke finaciele meezitter heb :Y
 
Gewoon doen wat alle mannen doen:

"Men neme een Hamer......"



PS: blijf je nou plagen met die fotos van jou in weinig verhullend leren pakje die mooie SRAD?

:Y :+
Dus zoooo werkt dat... btje rammen met een hamer... ooooow zeg dat dan meteen!


@ Postman: :W ;)
 
Postman ,vriend ,collega laagvlieger ,alles van me O-)

zou je misschien pretty please nog 1 van deze piccies (of allebei :P ) in de startpost willen gooien O-)

mijndocumenten083bp4.jpg


mijndocumenten085ni2.jpg


in plaats van deze :

dscf0545iv3.jpg


is nie zo'n mooie foto :N '(

En misschien 1 van deze : O-)

opu2078co4.jpg


opu1413hf2.jpg


tenminste nog een beetje het idee da'k sportief vlieg :P


:Y :+
Dus zoooo werkt dat... btje rammen met een hamer... ooooow zeg dat dan meteen!


@ Postman: :W ;)


Als et niet met een hamer lukt ......


grotere hamer pakken })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan