Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal aparte dingetjes, rare krasjes enzo..... ik heb er geen lekker gevoel bij dus ik zou hem niet kopen :N
 
Laatst bewerkt:
Mac: :} thanks!

Krasjes op de achterbrug zag ik zelf pas op de foto's, zonder de flits zijn die dus niet goed zichtbaar. De krasjes op het frame vond ik ook vreemd, ze zijn heel licht en oppervlakkig. Ik heb ook geen goede verklaring waar het van komt (sleutelwerk wellicht?).
 
Ja wie weet. En ook allemaal onbekende dingen en merken als extra's. Wat vraagt ie ervoor?
 
Leg wat bij en koop een mooie 600, leer je meer van denk ik. Ben zelf op een 600 K4 begonnen en echt geen seconde spijt van gehad. Een 750 heeft écht een dot meer power en kan een stuk verradelijker zijn.


745208.jpg


Merk: SUZUKI
Type: GSX-R 600
Bouwjaar: 2003
Teller: 16500 Km
Kleur: ZWART-ZILV
Prijs: € 6.500,-
Garantie: Ja
 
he ff een comment van mij

erikbal ik zou m laten staan, of er moet wel een heel erg gunstig prijsje opstaan. onbekende accesoires, veel mee gesleuteld denk ik want veel krassen, beschadigingen op kroonplaat, en daarnaast ben ook ik van mening dat je eerst op een motor met wat minder vermogen moet beginnen, echt heb zelf 3.5 jaar SV650s gereden, heel veel geleerd en een kick om helemaal uit te melken op de bergwegen. nu weer enorm veel aan t leren door t andere karakter van me K4. maar uiteindelijk is de beslissing natuurlijk aan jou, tis wel een gave fiets natuurlijk.

Mac d inderdaad erg gaaf die nieuwe Duc, heb zelf tijdje geleden proefrit gemaakt met 749 toen ik twijfelde tussen die en me gixxer. vond tank extreem smal en me reet verbrandde, maar in de eerste tests van de 1098 worden veel punten van verbetering t.o.v. de 749/999 genoemd die ik ook als minpunten ervaarde tijdens de proefrit. dus die nieuwe duc, dat moet wel een goeie bike zijn, en nog mooi ook. dus succes met het weerstaan van de verleiding om er een motor bij te kopen, want ja zonder gixxer vaart niemand wel.

groet
 
ja ,het is er verleidelijk om er 1 te kopen :Y })

alleen het kostenplaatje he '(

plus het zou nog maar m'n 2de motor zijn ,de 750 is de eerste

en gezien ik nog niet op m'n bek ben gegaan is de kans natuurlijk groot dat et met een 1098 zou kunnen gebeuren ,zit ik nou niet echt op te wachten :P

media15461_2.jpg


maar zeg eerlijk ,heb je ooit iets gezien wat :9~ zo mooi is :}
 
Laatst bewerkt:
wat mij opviel is, dat volgens mij die geimporteerde motoren uit italie waar hij ze koopt, ex circuit motoren zijn, tenminste dat denk ik. de mijne had namelijk ohllins vering voor, en de banden waren bijhoorlijk rullerig. maar je kan hem ook laten staan en voor de groene zx7r gaan, kost bij hem 3950, en gaat ook goed, maar is een stuk minder "nerveus "dan de gsxr. deze is ook erg snel, en je trekt er aardig wat bekijks mee }) *O*
 
albumpicphpey9.jpg


196581842_0bab662b2e_b.jpg


55725924_f844e838c7_b.jpg


ja ik stop al :P

SBR27_Marlborogirls.jpg


ha ,nog 1tje dan })

2de reden om over te stappen op een duc :Y ,vraag me alleen af of je dit erbij krijgt :?
 
Laatst bewerkt:
trouwens, volgens mij is het ook een 2001 model, de 2000 heeft meer rood op de voorkuip, en een zwarte kont.
 
Het is een K0 en geen K2, dus volgens mij is de prijs niet onmogelijk-laag... Maar goed, de tips over het beginnen op een lichtere motor zal ik zeker in mijn oren knopen, ik heb sowieso nog niets besloten, ik vind dit alleen een supermooi model. Maar goed, wat mooi is en wat verstandig, zijn soms verschillende dingen. :)

Wat betreft die ZX-7R: Die heb ik inderdaad ook zien staan (stonden er twee, eentje met schade en eentje rijklaar). Het rijklare model was alleen een beetje té bling-bling voor mijn smaak, ik houd niet zo van chroom.
 
Zet er een onderhouds boekje bij die 750 ??

hij zit trouwens € 1000 onder de rpijs die ze voor een 750 uit 2002 met 19000 km op de teller vragen :Y

PS :

Greenfear je avatar is nog niet gedaan zie ik :Y

meel em anders effe door ,hou ik me er wel effe mee bezig :P
 
Laatst bewerkt:
Zit geen onderhoudsboekje bij voor zover ik weet... als hij 1000 Euro onder een exemplaar uit 2002 zit, dan is dat toch redelijk? Deze is dus wel twee jaar ouder... Maar goed, ik ben na alle opmerkingen hier inmiddels redelijk ontnuchterd. :)

Ik ga even een hapje eten, check hier later vanavond wel weer even terug! Groeten en dank allemaal voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Zit geen onderhoudsboekje bij voor zover ik weet... als hij 1000 Euro onder een exemplaar uit 2002 zit, dan is dat toch redelijk? Deze is dus wel twee jaar ouder... Maar goed, ik ben na alle opmerkingen hier inmiddels redelijk ontnuchterd. :)


:N

€ 1000,- onder de prijs van een andere 750 uit 2000 ,en die heeft 19000 km op de teller :P
 
@Ericbal
Heb je al een keuze kunnen maken of je hem neemt of niet?

Net de reacties gelezen van jullie, is het echt een verkeerde keuze om met een 750 te beginnen? Ik ben een rookie en heb ook een 750, wel uit 99 dus in ieder geval wat pk's minder. Maar als je gewoon je rechterhand beetje onder controle heb, en voorzichtig bent dan moet het volgens mij geen probleem zijn toch?
 
@Ericbal
Heb je al een keuze kunnen maken of je hem neemt of niet?

Net de reacties gelezen van jullie, is het echt een verkeerde keuze om met een 750 te beginnen? Ik ben een rookie en heb ook een 750, wel uit 99 dus in ieder geval wat pk's minder. Maar als je gewoon je rechterhand beetje onder controle heb, en voorzichtig bent dan moet het volgens mij geen probleem zijn toch?


ja rechterhand, vol op het gas of vol in de rem _O- _O- .

Ik ben van 25kw fiets naar een 750 K2 gegaan en moet zeggen went snel, en boem is hó zeg ik altijd maar.
Maar het is wel heel wat anders een berg vermogen waar je eng van wordt.

Maar je moet gewoon je eigen keuzen maken vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan