Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

r1 petje

MF veteraan
7 jan 2005
8.666
0
brabant
Veel mensen kennen de speeltuin wel, maar voor de gene die dat nog niet weten....
volgt hier het rondje...

WELKOM BIJ HET DE SPEELTUIN TE ROOSENDAAL
Na deel 7 zitten we al weer aan een deeltje 8.
deeltje 7= Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7
Zoals elk jaar worden er ook dit jaar weer veel foto's gemaakt van het nemen van bochten. Ook uitjes en week/weekend tripjes zullen we net als vorig jaar er ook in houden. Daarnaast zullen we ook dit jaar weer banden doen bestellen tegen lage prijzen.
Dus hou het topic goed in de gaten en praat gezellig mee.

De speeltuin is een stuk snelweg waar normaal 120 km per uur gereden moet worden, het bevind zich tussen Roosendaal en Etten-Leur.

Het rondje begint vanaf Zegge tot de volgende afslag Rucphen. Totalen lengte is 7 km, 3 km heen en 3 km terug en 2 maal 500meter voor het oversteken van de weg.

Je hebt ook de iets grotere route die vanaf Sint. Willebrord naar Zegge gaat.
Dat zijn 3 afslagen heen en 3 afslagen terug. Deze ronde is dan ook bijna het dubbelen voor 1 afslag meer.

Onder de ronde bevinden zich 2 benzinestation's, een esso en shell..
Hier kan men de motorrijders goed zien. Boven op het viaduct van de oprit bij Seppe kan je de motoren goed de bocht door zien gaan. (dit is ook een favoriete plek van de acceptgiro brigade...)

Het meest word er gereden rond de klok van 18.00 uh tot ......
In het weekend is er de hele dag wel wat te doen.


De politie is er wel vaak te vinden. Deze kunnen je alleen om je papieren vragen.
Let goed op de andere motoren die daar rijden, zei geven meestal ook aan of er politie staat.


Veiligheid boven alles!!!!
Veel plezier in de speeltuin,
full
 
Dam en ik had me voor genomen om de tweede te zijn om te reageren in de speeltuin. :P
@petje heb jij je kaarten al besteld voor de jaarbeurs trouwens?
 
Ja, de speeltuin is verplaatst!

Petje heeft hiertoe unaniem besloten, omdat er teveel werd gekletst bij de Shell. Tot en met 2006 werd er nauwelijks gereden.

Nu is er geen benzinepomp meer in het traject en kunnen we weer overgaan tot dat waar het (volgens de politie i.i.g.) allemaal om gaat: Snelle rondetijden neerzetten.

Ik ga de gemeente Rucphen vragen of ze laptimers, scorebord, transponders en gridgirls ter beschikking willen stellen.

Vrijwillige gridgirls kunnen zich bij mij melden. Ze zullen dan wel een grondige keuring moeten ondergaan, met name voor het bikinigedeelte dat in de zomer van 2007 zeer belangrijk zal zijn.
 
Ja, de speeltuin is verplaatst!

Petje heeft hiertoe unaniem besloten, omdat er teveel werd gekletst bij de Shell. Tot en met 2006 werd er nauwelijks gereden.

Nu is er geen benzinepomp meer in het traject en kunnen we weer overgaan tot dat waar het (volgens de politie i.i.g.) allemaal om gaat: Snelle rondetijden neerzetten.

Ik ga de gemeente Rucphen vragen of ze laptimers, scorebord, transponders en gridgirls ter beschikking willen stellen.

Vrijwillige gridgirls kunnen zich bij mij melden. Ze zullen dan wel een grondige keuring moeten ondergaan, met name voor het bikinigedeelte dat in de zomer van 2007 zeer belangrijk zal zijn.

Tevens zullen ik en Bugger , Rob bijstaan als keuringsassistenten.
 
zeg, weten jullie misschien iemand die mensen stalkt per gsm? ik krijg allemaal smsjes van mijn geheime aanbidder? :X :? telefoonnummer kan ik hier bekendmaken, want dan krijgt hij misschien zelf last van spam.... _O-
 
zeg, weten jullie misschien iemand die mensen stalkt per gsm? ik krijg allemaal smsjes van mijn geheime aanbidder? :X :? telefoonnummer kan ik hier bekendmaken, want dan krijgt hij misschien zelf last van spam.... _O-

gewoon royku terug smsen..
:P
 
ff een vraag Petje !! is de speeltuin verplaatst om zo de hamburger brigade te misleiden de shell pomp is er ook niet meer , want volgens de foto rijden we nu tusssen bosschehoofd en de tijken!!
Greetz Kees

Ja, de speeltuin is verplaatst!

Petje heeft hiertoe unaniem besloten, omdat er teveel werd gekletst bij de Shell. Tot en met 2006 werd er nauwelijks gereden.

Nu is er geen benzinepomp meer in het traject en kunnen we weer overgaan tot dat waar het (volgens de politie i.i.g.) allemaal om gaat: Snelle rondetijden neerzetten.

Ik ga de gemeente Rucphen vragen of ze laptimers, scorebord, transponders en gridgirls ter beschikking willen stellen.

Vrijwillige gridgirls kunnen zich bij mij melden. Ze zullen dan wel een grondige keuring moeten ondergaan, met name voor het bikinigedeelte dat in de zomer van 2007 zeer belangrijk zal zijn.


yep voor blauw blauw op een ander spoor te zetten..
en volgens mij werkt het niet alleen bij blauw blauw :P :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan