5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

Wieltjes zitten eronder, heb nu ook eindelijk een hefbrug :} :} :}


s6000155.jpg

s6000154h.jpg

afb025.jpg

afb021.jpg
 
YAMAHA FZR schreef op 19 januari 2007 @ 22:26:
inmiddels 51 weken na het starten van het oude topic
is het tijd voor een verse.
de moddereters hebben dit besloten, en wij volgelingen hebben het te accepteren.

wel nu begin 2007 staan we aan de vooravond van veel gezelligheid
met de dijkbejaarden
een hoop mensen op nieuwe fietsen die nog harder gaan en meer herrie maken
en ook mensen die niet meer rijden
altands alleen nog in een auto ( smitjr )
mensen die graag willen posten maar niet meer mogen ( switch )
en mensen die hun pruttelende 2 cilinders voor een 4 cilinder hebben ingeruild ( peter )

maar goed de bocht is er nog ondanks toen ze hem aangelegd hadden ze al wisten dat er gedonder zou komen met zo een bocht

de politie is wekelijk flapjes aan het plakken en de spijker van de gamma heeft ieder dijbewoner klaar staan in het raamkozijn

wil je dit ook live zien en meemaken
meld je achteraan in het topic en je zult zien dat we je heel snel zullen accepteren

de lijst met rijders wordt nog wel eens gemaakt nu even niet

als laatste de bocht waar hij ligt

[afbeelding]

groet
Arjo ( YAMAHA FZR )


Dit topic is al meer dan 2 jaar oud :P !

Dat is nog eens anders dan elke maand een nieuw deel moeten starten :X
 
goed he krimmie !

jah als hun op t circuit knallen blijf ik toch lekker door de bocht heen gaan
toevallig van t weekend ff een enkeltje gescoord daar
ree naar boven en 3 x raden wie ik tegenkwam................

of was jij dat stiekum peet met je bedrijfsbus ???
 
Hier ook ff copy-pasten:

Afgelopen vrijdag de 22e weer op Zolder geweest met de racer.

Een dag met fantastisch weer! Wel een aantal rode vlaggen in mijn groep (snel), waaronder 1 heftige crash vlak voor de pauze (3e sessie). Ik reed er langs, uitkomend bij de Bianchi. Brokstukken over de hele baan een een rijder die roerloos aan de rand van de baan lag. Ambu de baan op. Rijder is naar ziekenhuis gegaan, weet niet hoe het afgelopen is. Iemand die info heeft?

Verder heb ik me prima vermaakt. Laptimer was kaduuk, dus geen rondetijden. Alleen in de laatste sessie deed ie het weer, maar toen was de achterband helemaal op aan de rechterkant en gleed flink weg. Rondetijd toen in de 1:53.

Over de hele dag niet slecht, de hele dag lekker moderne motoren ingehaald en dat is toch erg leuk! Er reden trouwens ook Yamaha R1's en R6'en rond in deze sessies, dat leken wel een soort promotiemotoren, zat op de nummerplaathouder een sticker van Felix en Jos.
Daarmee was het snelheidsverschil erg groot, 1x zelfs een R1 met (ik schat) 40 km/h verschil buitenom ingehaald in de Kanaalbocht. Leuk voor mij, maar lijkt me toch schrikken als je met die snelheidsverschillen ingehaald wordt!

Dit ben ik, geinige foto ook vind ik:

full
 
Hier ook ff copy-pasten:

Afgelopen vrijdag de 22e weer op Zolder geweest met de racer.

Een dag met fantastisch weer! Wel een aantal rode vlaggen in mijn groep (snel), waaronder 1 heftige crash vlak voor de pauze (3e sessie). Ik reed er langs, uitkomend bij de Bianchi. Brokstukken over de hele baan een een rijder die roerloos aan de rand van de baan lag. Ambu de baan op. Rijder is naar ziekenhuis gegaan, weet niet hoe het afgelopen is. Iemand die info heeft?

Verder heb ik me prima vermaakt. Laptimer was kaduuk, dus geen rondetijden. Alleen in de laatste sessie deed ie het weer, maar toen was de achterband helemaal op aan de rechterkant en gleed flink weg. Rondetijd toen in de 1:53.

Over de hele dag niet slecht, de hele dag lekker moderne motoren ingehaald en dat is toch erg leuk! Er reden trouwens ook Yamaha R1's en R6'en rond in deze sessies, dat leken wel een soort promotiemotoren, zat op de nummerplaathouder een sticker van Felix en Jos.
Daarmee was het snelheidsverschil erg groot, 1x zelfs een R1 met (ik schat) 40 km/h verschil buitenom ingehaald in de Kanaalbocht. Leuk voor mij, maar lijkt me toch schrikken als je met die snelheidsverschillen ingehaald wordt!

Dit ben ik, geinige foto ook vind ik:

[afbeelding]

Leuk om weer te lezen Peter, maar volgens mij heb jij de tekst op de foto niet goed gelezen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan