Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Leuk plekje aan het Reitdiep (Gr.) is Garnwerd. Bijna altijd motorrijders op het weekend, soms groepen. Bovendien lekkere rij-weggetjes in de omgeving.
Pigion
 
Eigenlijk had ik dit nog aan bovenstaand bericht moeten toevoegen:
Rij van Garnwerd via Mensingeweer, Saaxemhuizen, Baflo naar Noordpolderzijl. Veel ruimte, heerlijk sturen/ vloeiende bochten en vaak ander motorijders.
 
Bij gewerkt!

  • Garnwerd
  • Woetse Hoeve: Chauffeurscafe Mendel
  • Gescher
  • Ochtrup, Bikertreff Felsenmühle

--> check even of ik de juiste lokatie overgenomen heb.!

NIET overgenomen: lijstjes met treffs op andere sites en/of forums. Ik vind het leuker als MFérs de plek ook echt kennen :Y dus zomaar een lijstje overnemen dat doe ik niet.

Ook veel bezocht:

Leopoldsburg in België.
Spottersplaats bij Eindhoven Airport.

Kun je aangeven waar in Leopoldsburg?
Waar zit die spottersplaats?
 
Laatst bewerkt:
Ook veel bezocht:

Leopoldsburg in België.
Spottersplaats bij Eindhoven Airport.

Waar in Leopoldsburg? eigenlijk het centrum met vele terrasjes.... Leopoldsburg is zowiezo een trekpleister voor de motorrijder gezien de vele motoren die er elke keer weer te bewonderen zijn.

De spottersplaats is aan de zijde van het Beatrixkanaal te vinden met uitzicht op de start/landingsbaan van Eindhoven Airport. Weet zo even de naam van de straat niet, maar mensen die bekend zijn in Eindhoven e.o. weten wat ik bedoel...
 
Laatst bewerkt:
De dreef recht tegenover de abdij van Averbode in België.

Hier staan bijna heel het jaar door verschillende ijskarretjes en in het weekend stoppen hier regelmatig groepjes motorrijders om een ijsje te eten.
 
Bovenop de heksenberg in de Harz (DLD) is het ook altijd zo verrekte druk met motorrijders.
 
Hoi hier Burdie van de Belgian Dutch Virago Club wij hebben ook een motorcafe in belgie.
Klik onderstaande link maar aan wij vergaderen daar en ook de sleuteldag in september
is bij onze witte.
Volgendjaar is er in Mei ook een viragotreffen, groetjes Burdie. :]

http://www.motorcafebijonzewitte.be/
 
deze kan ook als trekpleister in het overzicht:


Het Klimduin in Schoorl ( 10 km boven Alkmaar )

klimduin7_300.jpg



staan elk weekend met mooi weer motoren, van harley's tot super sports!

kom gezellig wat eten/ drinken bij cafe restaurant Honkytonk :Y


heb al meerdere malen mf-er gespot *D :+
 
Laatst bewerkt:
www.benhet.be

Erg leuke motorherberg,waar veel motorrijders ook wel ff stoppen voor een bakkie koffie.
Mooie ligging in de ardennen,vlakbij de eiffel en luxemburg
 
Ik heb het hier ff snel doorgelezen en volgens mij staat Sluis in Zeeuws Vlaanderen er niet bij. Vooral in het weekend, zeker op zondag(winkels en sexshops :9 _O- zijn dan open) veel motoren bij de rotonde bij de Kaai en bij de molen. Overal veel terrassen. Sluis is mooi te combineren met Breskens wat wel al genoemd is.
 
zal morgen de lijst weer eens bijwerken :)
 
Pfffiew het was effe tikken maar dan heb je ook wat......... :) Deze heb ik toegevoegd:

  • Sluis (Zeeuws Vlaanderen), rotonde bij de Kaai
  • Vielsalm, Baton Rouge, Ben & Het
  • Schoorl, Het Klimduin
  • Rijkevorsel, Belgian Dutch Virago Club
  • Tolkamer, Rijnboulevard
  • Brocken (de Harz), Heksenberg
  • Epen, IJskraam
  • Purmerend, caddy's diner
  • Rotterdam, Martijn's motorkleding
  • Leopoldsburg
  • Eindhoven Airport, spottersplaats
  • Averbode, Abdij


Loop er even langs, zie je een foutje, meld dat dan even

Deze moet je me even aanwijzen in Google maps:
Elke avond op de A58 bij de shell pomp tussen zegge en boschehoofd en bij goed weer elk weekend overdag !!

ps: iedereen bedankt weer voor de bijdragen! Er zitter er weer bij die ik zeker een keer ga bezoeken!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan