Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Pfffiew het was effe tikken maar dan heb je ook wat......... :) Deze heb ik toegevoegd:

  • Sluis (Zeeuws Vlaanderen), rotonde bij de Kaai
  • Vielsalm, Baton Rouge, Ben & Het
  • Schoorl, Het Klimduin
  • Rijkevorsel, Belgian Dutch Virago Club
  • Tolkamer, Rijnboulevard
  • Brocken (de Harz), Heksenberg
  • Epen, IJskraam
  • Purmerend, caddy's diner
  • Rotterdam, Martijn's motorkleding
  • Leopoldsburg
  • Eindhoven Airport, spottersplaats
  • Averbode, Abdij


Loop er even langs, zie je een foutje, meld dat dan even

Deze moet je me even aanwijzen in Google maps:ps: iedereen bedankt weer voor de bijdragen! Er zitter er weer bij die ik zeker een keer ga bezoeken!

*O* Bedankt voor het plaatsen :) .
 
steinmuhle in Ochtrop
Bad bentheim, van af oldenzaal A1 duitsland in , afslag Bad Bentheim boven links en na 500 meter rechts bij uitkijk toren
 
En MONCHAU in duitsland een bekende plaats voor de limburgers , elk zondag sowieso
heel veel motorrijders.
Genoeg te zien, eten en drinken :] en mooie bochten daar in de Eifel :Y
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of er op de woensdagavonden in Joure West nog rijders bijeenkomen? Ik woon niet in de buurt, maar kwam er vorig jaar en 2 jaar geleden vaak. Alvast bedankt.
 
Ik heb zelf een café cafetaria met terras dus als jullie eens in de buurt zijn,je bent van harte welkom.Café cafetaria Solé Dorpsstraat 83 4284EG Rijswijk (NB)
"www.cafesole.nl" info@cafesole.nl
Groeten Leen R1
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een café cafetaria met terras dus als jullie eens in de buurt zijn,je bent van harte welkom.Café cafetaria Solé Dorpsstraat 83 4284EG Rijswijk (NB)
"www.cafesole.nl" info@cafesole.nl
Groeten Leen R1

natuurlijk krijg je op vertoon van je MF kentekenplaat je tweede kopje koffie gratis bij jou? *D
 
Mocht je 's avonds een terrasje willen pakken in Breda dan kun je ook bij mijn maatje terecht.
Op dinsdag en woensdag avond heeft ie Jupiler-Pullen avond voor 2,50 eurie p.st in (www.)feestcafe-dinges(.nl) en hij heeft heel de zomerperiode een terras op de havermarkt onder cafe naam DE KROEG.

Als je hem ooit te spreken krijg. Hij heet Patrick en rijd op een S-Radje 600.
Dit is geen sluikreclame hoor. :+
 
Mocht je 's avonds een terrasje willen pakken in Breda dan kun je ook bij mijn maatje terecht.
Op dinsdag en woensdag avond heeft ie Jupiler-Pullen avond voor 2,50 eurie p.st in (www.)feestcafe-dinges(.nl) en hij heeft heel de zomerperiode een terras op de havermarkt onder cafe naam DE KROEG.

Als je hem ooit te spreken krijg. Hij heet Patrick en rijd op een S-Radje 600.
Dit is geen sluikreclame hoor. :+


Hmmm ik was al niet zo happy met de pleisterplaatsen in deze lijst die gewoon een kroeg of restaurant zijn want dáár gaat het dus niet om. Rechtstreekse reclame vind ik nog minder eigenlijk.

Laten we het volgende afspreken: wat mij betreft mag je je eigen tent hier plaatsen, maar onder voorwaarde dat mf'ers er wat aan hebben. Bijvoorbeeld tweede consumptie gratis. Of een extra koekje. Bier hebben we niets aan want we zijn natuurlijk wél op de motor. Roept U maar! Een goed aanbod komt in de lijst terecht on der vermelding van het extra'tje.

voor de duidelijkheid: echte commerciele spam, dus zonder speciale MF extra'tjes zal ik door modjes laten verwijderen (voor zover ze dat al niet zelf gedaan hebben)

edit: oeoeoe misschien is dit leuk als apart topic, maar dan in algemeen denk ik. Effe een goede titel bedenken. iets met voordeeltjes voor MF'ers ofzo... suggestie?

edit2: haha het idee gaat zich al helemaal vormen in mijn hoofd haha wie zijn tent aanmeld die mag dan een mf sticker voeren á la deze: KingCoder in "MF sticker (kenteken, lang en auto) best..."
 
Laatst bewerkt:
als je m toch niet opneemt, kan ik hem net zo goed weghalen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank Roy, staat erin. Ik heb als plaats Isselburg opgegeven. Is dat correct?
 
ehhh volgens mij werkt de link niet, doe ik iets fout? (retorische vraag)
Wat doe ik fout? is trouwens makkelijk te vinden bij google maps: noordwijk palaceplein
Vivaldi's word redelijk goed aangegeven als je zoekt op: noordwijk koningin wilhelmina boulevard
Inloggen – Google Accounts
 
ehhh volgens mij werkt de link niet, doe ik iets fout? (retorische vraag)
Wat doe ik fout? is trouwens makkelijk te vinden bij google maps: noordwijk palaceplein
Vivaldi's word redelijk goed aangegeven als je zoekt op: noordwijk koningin wilhelmina boulevard
Inloggen – Google Accounts


Hoi,

Tsja de forum software breekt de url steeds af bij een comma enzo. Wat je moet doen is de link tussen kwootjes plaatsen: Noordwijk, Koningin Wilhaleminaboulevard

Maar hij staat erbij hoor. Dank dank!
 
Laatst bewerkt:
Ook een eigen tent in Zuid-Limburg, druk bezocht door motorrijders: www.indenhof.nl
Ik geef toertochten weg...............ook op GPS *O*
als wat georganiseerd word op locatie, geef ik altijd wel iets weg. Korting op slapen, biertje of tas koffie!
 
Hi Kingkoder, Is er nu ergens een totaaloverzicht te vinden ? Ik snap niet goed hoe dit werkt.
 
Hi Kingkoder, Is er nu ergens een totaaloverzicht te vinden ? Ik snap niet goed hoe dit werkt.

Ja, ik hou een lijst bij in de start-post. Meetal staat er ook een bolletje voor en als je daar op klikt dan krijg je een kaartje oid in google maps.
 
Terug
Bovenaan Onderaan