Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo alweer een deel 27 gaat hard. ik hoop dat er nog veel delen volgen een vriend van mij krijgt zijn nieuwe kawa z1000 in maart en ik ben zeker benieuwd. verder had ik nog wat vragen

Kan de kawa z750 (2004) gechipt worden?

Hoeveel pk scheelt een compleet akra systeem? (heb nu alleen demper en wil misschien een volledig systeem)

Hoeveel Pk scheelt dat de combinatie K&N luchtfilter, full systeen en eventueel chip?

Kent iemand een goed spuit/coat bedrijf wil namelijk mij velgen andere kleur hebben?

Heeft iemand nog leuke ideeen en aanpassingen voor mij Kawasaki z750
full
 
zo alweer een deel 27 gaat hard. ik hoop dat er nog veel delen volgen een vriend van mij krijgt zijn nieuwe kawa z1000 in maart en ik ben zeker benieuwd. verder had ik nog wat vragen

Kan de kawa z750 (2004) gechipt worden?

Hoeveel pk scheelt een compleet akra systeem? (heb nu alleen demper en wil misschien een volledig systeem)

Hoeveel Pk scheelt dat de combinatie K&N luchtfilter, full systeen en eventueel chip?

Kent iemand een goed spuit/coat bedrijf wil namelijk mij velgen andere kleur hebben?

Heeft iemand nog leuke ideeen en aanpassingen voor mij Kawasaki z750[afbeelding]
welk merk spiegels heb jij gemonteerd?
en heb je ook een piccie van de voorkant?
 
Laatst bewerkt:
hier de velgen krijg het niet grote gepost omdat hij erg veel kb is normaal gesproken

maar die kleur wil ik graag me velgen of gewoon die velgen:P :9~
full
 
als je het geld echt nodig zou hebben is het een optie.(de verkoop)
anders zou ik het niet doen.
na het werk moet je ook een beetje ontspanning hebben.
daar is het zetje uitermate geschikt voor.


Helemaal mee eens :Y

Ik heb er voor mezelf ook over nagedacht, wat nou als de kleine er bij ons is en we veel minder motor kunnen rijden?? Of helemaal niet meer?? Of dat ik veel minder moet werken en waardoor we t financieel ms. moeilijk krijgen......
Aan de andere kant is de grootste kostenpost de aanschaf, nu vreet ie niet zoveel brood meer :)

De Z heeft mij prima door de zware periode van het ziektebed van mijn pa gesleept :Y
Doordat ik vorig seizoen niet heb kunnen rijden, ben ik echt van mening dat je die ontspanning echt nodig hebt. Die uitlaap klep mis je zooooo ontzettend, ook al rijd je niet zo vaak, gewoon t idee als t echt nodig is, kun je m pakken en ff lekker uitwaaien..

In jouw geval, zou ik de bike dus echt alleen maar weg doen, als je anders de deal niet rond krijg zonder t geld van de verkoop van de Z :Y
 
Hey allemaal,

Had hier al een keertje gereageerd, maar om de een of andere reden was mijn posting verloren geraakt.

Ik heb gisteren een nieuwe Kawa Z750S gekocht (in het zwart)! Proefrit beviel geweldig, hij rijdt geweldig soepel, reageert lekker direct. Heb verder weinig proefritten gemaakt, want eigenlijk was alles meteen wel duidelijk. Het is een 2006, want had geen geduld om op de 2007 te gaan zitten wachten. Vond het een klein nadeeltje dat ik niets in de spiegels zag, maar er is vast een setje andere spiegeltjes te koop (bovendien doet dat niets aan de motor af).

Zit nu te wachten en te smachten tot 8 februari wanneer ik em mag komen ophalen. Mijn auto is al een paar weken geleden verkocht, dus alles gaat voortaan met de motor gebeuren, maar dat moet wel goed gaan bevallen met deze motor. Ben er helemaal gelukkig mee!


Bij men Z heb ik dit ook,ik zie meer mijn armen dan de weg 8-)
Rizoma heeft wel mooie spiegels vind ik.

www.rizoma.com



Deze Z heeft wel mooie spiegels vind ik.
 
rizoma heeft heel veel mooi spul maar helaas is wel alles erg prijzig. ik wil zelf de rem en koppelinghevels graag hebben van dit merk dus als iemand deze nog te koop heeft:P

groeten
 
Helemaal top en nu maar wachten.
Ik zelf ben ook druk aan het kijken en begrijp dus dat ik zeker even langs Uithoorn moet rijden.
Ik ben en blijf toch wel een beetje benieuwd wat hun aanbod was zodat ik een beetje weet waar ik een gesprek heen kan sturen, aangezien ik niet zo'n handelaar ben ;(
Om het oftopic te houden mag(als je het wilt) ook prive mailen b.tuijn@versatel.nl

Alvast bedankt en veel fun met de nieuwe bike

You got mail
 
gefeliciteerd!!!, eindelijk hé, motoport Uithoorn is een prima winkel, Bas ken ik ook en is een makkelijke jongen en fijn om mee te praten, hij neemt lekker de tijd voor je, nogmaals gefeliciteerd, en nu maar wachten en wachten en wachten............ :P

wrijf het er nog maar is in :(




















:+
 
Volgens mij hebben ze daar een hele discussie over wie de snelste is. De een is verbaast dat de 750 nog iets van 250/255 gaat, de ander vindt het maar onverantwoord dat we zo rijden, weer een ander vindt het geloof ik wel leuk.......

Krijg ook het idee dat niet alle 750-ers en 1000-ers zo vriendelijk met elkaar omgaan als wij....
Maar voor de rest begrijp ik er geen bal van.

Je komt al een heel end, ik begreep zoals gewoonlijk er helemaal niks van ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan