Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.


kijk hier maar in .........., ben je voorlopig even rustig.... }) }) })


full
 
Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)
 
:Y :Y :Y heb ff snel bijgelezen ...zag iets vanslapende voeten?

IDD ja maar dit was ook maar eventjes. Kan me daarna ook niet veel meer herinneren van de trillingen. Geen enkele motor is perfect maar ik heb toch niets wat ik nu standaard bagger vind.

Wel benieuwd hoe de Z gaat rijden met injectie, hoorde dat kawa wel de meest soepele injectiesystemen had?

veel plezier bij Horeon.

en geloof me....dikke kortingen betaal je altijd zelf terug

ga voor vertrouwen en service.

Rijklaar mag er van mij al minimaal af, zkr als je dan daar de motor wil laten onderhouden en nog een zooi opties neemt vind ik dat ze best schappelijk mogen zijn. Maar ook over de service was ik totaal niet te spreken. Werd helemaal niet met mij meegedacht het was echt van bestellen en oprotten jij. Weet dat ik toen bij motorport uithoorn was en daar werd 100% met mij meegedacht, geeft een erg prettig gevoel (dat was toen nog voor de GSR btw).
 
Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)

Done... :} :} :}

Z 1000 MUIS in "Z1000 - Z750 - Z750S Meetings en ritten ..."
 
*O* *O* *O* GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDD
MMMMOOOOOOOOOOOOOOORRRRNNIIIIING
*O* *O* *O*

na een ruime week afezigheid i.v.m drukke werkzaamheden -O- ....is hij er weer :Y *O* *O* *O*

jullie ergste nachtmerrie }) }) }) :P

De roodste der roden :P :P :P

de foto terrorist B| :o B| :Y

nou voorruit....zal me leven beteren :Y :P :+

in plaats van foto's .... :X

:W

:j :j :j

yeahhhhhh geen rode waas voor de ogen
 
IDD ja maar dit was ook maar eventjes. Kan me daarna ook niet veel meer herinneren van de trillingen. Geen enkele motor is perfect maar ik heb toch niets wat ik nu standaard bagger vind.

Wel benieuwd hoe de Z gaat rijden met injectie, hoorde dat kawa wel de meest soepele injectiesystemen had?Rijklaar mag er van mij al minimaal af, zkr als je dan daar de motor wil laten onderhouden en nog een zooi opties neemt vind ik dat ze best schappelijk mogen zijn. Maar ook over de service was ik totaal niet te spreken. Werd helemaal niet met mij meegedacht het was echt van bestellen en oprotten jij. Weet dat ik toen bij motorport uithoorn was en daar werd 100% met mij meegedacht, geeft een erg prettig gevoel (dat was toen nog voor de GSR btw).

Ja kawaski is een van de beste qua injectie (ook qua bruut vermogen )... en dat wordt mede onderschreven door veel motorbladen en hun test artikelen
 
Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)
als ik op 1 sept. kan en he weer werkt mee rij ik weer graag een rondje mee. :Y
 
tsjonge B| ....krijg net een brief van de oransiatie van de TT assen -O- .... na mijn optreden in 2004 *O* :P *O* en mijn recente optreden in 2006 *O* :P *O*

wordt ik dringend maar toch beleefd om me niet meer met mijn Z op het circuit te begeven tijdens de TT :N -O- -O- -O- ;( :(


full



dit om de andere deelnemers ook een kans te geven :+ :P :+
 
tsjonge B| ....krijg net een brief van de oransiatie van de TT assen -O- .... na mijn optreden in 2004 *O* :P *O* en mijn recente optreden in 2006 *O* :P *O*

wordt ik dringend maar toch beleefd om me niet meer met mijn Z op het circuit te begeven tijdens de TT :N -O- -O- -O- ;( :(


[afbeelding]


dit om de andere deelnemers ook een kans te geven :+ :P :+
L :+ L
 
Hij blijft mooi he yvis :Y

Vanmiddag iig ff langs Horeon en als ik me daar thuis voel + de prijs in mijn ogen in orde is gaat hij in bestelling *O*

Zit nog wel een beetje in een dubio wat betreft het ruitje. Vond de Z1000 ruit op de Z750 wel bruut moet ik zeggen (gepost in het vorige topic onderhand). Heb jij er nog extra's/verandering op zitten? (spiegels, onderkuip, nrbord houder etc)

Hey JDB,

Veel succes vanmiddag bij HOREON!
Zelf heb ik de mijn nieuwe Z750 in dec. besteld(levering maart) zonder proefrit te maken, dus is wel ff spannend natuurlijk, maar ik ben niet zo bang dat ie tegenvalt. Voorheen reed ik HONDA VFR(1993) en soms op de FAZER(2003) van mijn vriendin. Ik verwacht dat de Z net zo lekker of mss nog beter stuurt dan de FAZER en bovendien heeft de Z meer vermogen en koppel bij lagere toeren dan de FAZER. Ik wilde eigenlijk ook eerst een nieuwe FZ6 of FAZER kopen, maar toen ik in Utrecht de nieuwe Z zag was ik verkocht(in love *D )
Ik laat de mijne eerst ff helemaal standaard komen, want ik mag achteraf nog voor 700 euro aan opties uitkiezen. Dus ik ga op het gemak kijken wat er te koop is/komt en dan mijn keus maken. Als ik vind dat het kuipje voldoet zonder scherm dan laat ik die zo denk ik, nadeel van die op Motornewz is dat je gaten moet maken in originele kuipje en als je juist door de combinatie van je lichaamslengte en ruitje in de turbulentie komt te zitten en je liever zonder ruitje rijd dan zit je met die gaten. In Brussel op de stand van Rizoma heb ik wel mooie knippers en nr.plaathouder gezien. Vertegenwoordiger van Bike-design vertelde me dat ze met smart zitten te wachten op de nieuwe Z om daarvoor mooie spulletjes te maken, dus ik wacht rustig af.
Laat ff weten hoe het was he vanmiddag, de zon schijnt in ieder geval :)

Groeten uit Zeeland.............
 
Jammer dat ik er op 1 april nog niet bij kan zijn!! Ik heb al eem motorijbewijs maar ik wordt pas eind juni 21... Merci voor jullie reactie alvast, men keuze staat hierop vast om me ee Z750 aan te schaffen :p :D

Gefeliciteerd met je keuze ;) *O* *O* *O*
 
1 april is die Meeting in Amersfoort heb ik gelezen.

Is 220 km rijden vanwaar ik woon :X

Is ver rijden om daar dan nog nen toer te gaan doen,Organiseer maar es nen Meeting aan de grens mee Belgie :9 :9 :9

Allez Boake,

een echte boa draait daar toch zijn staart niet voor om _O-

ps. ikke ben er ook niet bij, op terugreis uit Oostenrijk dan :) Met 4-wieler(koekskespotteke)
 
zal ff die nieuwe zetters met al die poserfietsen die ze maar bestellen :9~ :9~ :9~ :9~ , dat een ouwe oldscool Z ook niet te versmaden valt }) }) })

full
 
Laatst bewerkt:
Allez Boake,

een echte boa draait daar toch zijn staart niet voor om _O-

ps. ikke ben er ook niet bij, op terugreis uit Oostenrijk dan :) Met 4-wieler(koekskespotteke)


Ben nogal nen rustigen boa })

Misschien moest er nog iemand rijden van in mijn streek,dak et nog zou overwegen maar alleen is maar alleen hé 8-)

Die Ardennen rit in September ,da zie ik wel goe zitten :]
 
Hey JDB,

Veel succes vanmiddag bij HOREON!
Zelf heb ik de mijn nieuwe Z750 in dec. besteld(levering maart) zonder proefrit te maken, dus is wel ff spannend natuurlijk, maar ik ben niet zo bang dat ie tegenvalt. Voorheen reed ik HONDA VFR(1993) en soms op de FAZER(2003) van mijn vriendin. Ik verwacht dat de Z net zo lekker of mss nog beter stuurt dan de FAZER en bovendien heeft de Z meer vermogen en koppel bij lagere toeren dan de FAZER. Ik wilde eigenlijk ook eerst een nieuwe FZ6 of FAZER kopen, maar toen ik in Utrecht de nieuwe Z zag was ik verkocht(in love *D )
Ik laat de mijne eerst ff helemaal standaard komen, want ik mag achteraf nog voor 700 euro aan opties uitkiezen. Dus ik ga op het gemak kijken wat er te koop is/komt en dan mijn keus maken. Als ik vind dat het kuipje voldoet zonder scherm dan laat ik die zo denk ik, nadeel van die op Motornewz is dat je gaten moet maken in originele kuipje en als je juist door de combinatie van je lichaamslengte en ruitje in de turbulentie komt te zitten en je liever zonder ruitje rijd dan zit je met die gaten. In Brussel op de stand van Rizoma heb ik wel mooie knippers en nr.plaathouder gezien. Vertegenwoordiger van Bike-design vertelde me dat ze met smart zitten te wachten op de nieuwe Z om daarvoor mooie spulletjes te maken, dus ik wacht rustig af.
Laat ff weten hoe het was he vanmiddag, de zon schijnt in ieder geval :)

Groeten uit Zeeland.............

Wel mooi zoals jij hem laat afleveren. IDD veel opties zou ik graag later uitzoeken als er meer op de markt is maar vaak loop je dan dus juist je korting mis wat jij niet doet. Ik kreeg de Z net na de beurs op het oog toen ik via een zoektocht naar informatie over de GSR hier op het forum belande. Baalde toen echt dat ik hem niet gezien had :(

NOG MENSEN DIE MIJ BEPAALDE PERSONEN AANRADEN OM NAAR TE VRAGEN BIJ HOREON IVM GOEDE ERVARING???
 
Wel mooi zoals jij hem laat afleveren. IDD veel opties zou ik graag later uitzoeken als er meer op de markt is maar vaak loop je dan dus juist je korting mis wat jij niet doet. Ik kreeg de Z net na de beurs op het oog toen ik via een zoektocht naar informatie over de GSR hier op het forum belande. Baalde toen echt dat ik hem niet gezien had :(

NOG MENSEN DIE MIJ BEPAALDE PERSONEN AANRADEN OM NAAR TE VRAGEN BIJ HOREON IVM GOEDE ERVARING???


Je zal waarschijnlijk met Ger gaan praten, het is maar een kleine zaak(maar o zo groot in de service die ze bieden), en o zo fijn om er te komen, ik vergelijk het met een warme huiskamer waar de open haard altijd brand en een warm kopje koffie op de tafel staat, kennen volgens mij al hun 'gasten'bij naam en persoonlijke service is formidabel......, ik wil nog wel even doorgaan, maar waarschijnlijk komen er nog wel meer die dit zullen beamen

Nogmaals alleen maar lof voor Horeon van mijn kant :Y :Y :Y :Y

Doe Ger de groeten van mij (Dick)
 
Laatst bewerkt:
Je zal waarschijnlijk met Ger gaan praten, het is maar een kleine zaak(maar o zo groot in de service die ze bieden), en o zo fijn om er te komen, ik vergelijk het met een warme huiskamer waar de open haard altijd brand en een warm kopje koffie op de tafel staat, kennen volgens mij al hun 'gasten'bij naam en persoonlijke service is formidabel......, ik wil nog wel even doorgaan, maar waarschijnlijk komen er nog wel meer die dit zullen beamen

Nogmaals alleen maar lof voor Horeon van mijn kant :Y :Y :Y :Y

Doe Ger de groeten van mij (Dick)

Grote doet mij er niet zo toe nee, als de service (en prijs/kwaliteit verhouding) maar goed is en ze genoeg opties kunnen bieden (Motorport Uithoorn bijv haalde allemaal boekies tevoorschijn met TEVEEL om op te noemen, nogsteeds erg over te spreken).

Mocht ik Ger krijgen zal ik de groeten van je doen! :Y
 
Grote doet mij er niet zo toe nee, als de service (en prijs/kwaliteit verhouding) maar goed is en ze genoeg opties kunnen bieden (Motorport Uithoorn bijv haalde allemaal boekies tevoorschijn met TEVEEL om op te noemen, nogsteeds erg over te spreken).

Mocht ik Ger krijgen zal ik de groeten van je doen! :Y

HOP HOP HOP nu snel naar Horeon JDB, straks is de middag voorbij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan