Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Grote doet mij er niet zo toe nee, als de service (en prijs/kwaliteit verhouding) maar goed is en ze genoeg opties kunnen bieden (Motorport Uithoorn bijv haalde allemaal boekies tevoorschijn met TEVEEL om op te noemen, nogsteeds erg over te spreken).

Mocht ik Ger krijgen zal ik de groeten van je doen! :Y


denk eraan, al die mooie glimmende vloeren, strakke glazen puien, grote voorraad, shiny schuifdeuren..................



















Die betaal jij!!! bij die grote tenten.... ;) het moet ergens vandaan komen hé ;)
 
Laatst bewerkt:
Grote doet mij er niet zo toe nee, als de service (en prijs/kwaliteit verhouding) maar goed is en ze genoeg opties kunnen bieden (Motorport Uithoorn bijv haalde allemaal boekies tevoorschijn met TEVEEL om op te noemen, nogsteeds erg over te spreken).

Mocht ik Ger krijgen zal ik de groeten van je doen! :Y
Je moet je motor kopen waar jij een goed gevoel over hebt.
Wij kunnen Horeon nog zo de hemel in prijzen maar als het met jou niet klikt houd het gewoon op en ga je fijn naar Motorport Uithoorn.
Persoonlijk kom ik al dik 16 jaar bij Horeon over de vloer en we weten dus precies wat we aan mekaar hebben.
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat hij me probeerde te naaien of zo, sterker nog altijd het gevoel gehad dat jij als klant op de eerste plaats kwam.
Oké hij is misschien niet de goedkoopste maar het is dan ook geen filantropische instelling en zal zich in deze harde wereld ook gewoon staande moeten zien te houden.
En aan een motorzaak die jou je motor ver onder prijs verkoopt maar na een jaar failliet is heb je ook niks.
Over Motorport Uithoorn heb ik ook veel goede dingen gehoord, zelf kom ik wel eens voor wat klein spul dat Horeon niet op voorraad heeft of voor gewoon een bakkie koffie.
Heb daar in het verleden ook wel eens een offerte laten maken voor een nieuwe motor maar toen kwamen wij er niet uit wat de prijs betreft en kwam ik toch weer bij Horeon terecht.
Ik had toen wel een motor in te ruilen en komt er natuurlijk meer zaken om de hoek kijken zo als de bedrijfvoorraad.
Hij had al een hele stel ZX9's staan en wilde die van mij wel hebben maar tegen een, voor mij, veel te lage prijs.
Maar voor het zelfde geld was dit bij Horeon het geval geweest.




Phoe.... das nog een heel verhaal geworden :X
 
Laatst bewerkt:
ben je ff aan het werk, heb je dit .......


Graag mijn foto in de beginpost veranderen is deze ; ..FFTheezetten B|



:+


driewz1jb1.jpg


:( Kan dat niet wat vriendelijker , hork

Wel een leuke fiets trouwens









:+
 
Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)

:} :}

Wat een spontaan inititief. *O*
Gelijk m'n rooster gechekt en valt precies in m'n vrije weekend, ga dus mee :Y
 
:( Kan dat niet wat vriendelijker , hork

Wel een leuke fiets trouwens









:+



_O- _O- _O- _O- _O-



sorry, zou het evt. mogelijk zijn, weledel geleerde jonkheer FFtheezetten , om de kiek van het oranje gekleurde motorvehikel in den beginne van het topic te plaatsen?, waardoor ik u u zeer erkentelijk zou zijn, graag verblijf ik, met welliswaar een kritische noot, maar met een assertieve insteek naar de persoon toe, maar met goedbedoelde passiviteit en neerbuigzaamheid..........














M.A.W.



















FF snel veranderen met dat zwarte hok van je!!!!!!!!









:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+









oh ja, en natuurlijk...

;)
 
_O- _O- _O- _O- _O-



sorry, zou het evt. mogelijk zijn, weledel geleerde jonkheer FFtheezetten , om de kiek van het oranje gekleurde motorvehikel in den beginne van het topic te plaatsen?, waardoor ik u u zeer erkentelijk zou zijn, graag verblijf ik, met welliswaar een kritische noot, maar met een assertieve insteek naar de persoon toe, maar met goedbedoelde passiviteit en neerbuigzaamheid..........














M.A.W.



















FF snel veranderen met dat zwarte hok van je!!!!!!!!









:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+









oh ja, en natuurlijk...

;)


Tja, dat laatste zie ik dan maar als een uitbarsting van ingehouden "creativiteit" })

P.S. Had 'm om 14:48 al veranderd :z :z
 
ik heb je rek.nr. nog niet ontvangen :?


en zal de vorige post van mij ff aanpassen je had in deel 26 toch gereageerd. :+
O, dacht dat ik al een mailtje teruggestuurd had? Morgen stuur ik nog wel een mail. Zit nu effe snel te kijken, moet zo douchen en uit eten..... :9
 
Zoals beloofd de foto's van men nieuwe Z :9

Verleden week geleverd en al een paar dingen aan verandert zoals nummerplaathouder,witte pinkers en Seat-Cover.

In Juni komt er waarschijnlijk een Full-System van Akrapovic ,Rapidbike module,K&N luchtfilter en spiegels bij.

Zelfs origineel is de Z Bloedmooi :P :9 :P :9 :P :9

Grtzzzzzzzzz 8-)







 
Zoals beloofd de foto's van men nieuwe Z :9

Verleden week geleverd en al een paar dingen aan verandert zoals nummerplaathouder,witte pinkers en Seat-Cover.

In Juni komt er waarschijnlijk een Full-System van Akrapovic ,Rapidbike module,K&N luchtfilter en spiegels bij.

Zelfs origineel is de Z Bloedmooi :P :9 :P :9 :P :9

Grtzzzzzzzzz 8-)

[~[url="http://img162.imageshack.us/img162/7427/afbeelding003tm1.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img248.imageshack.us/img248/5751/afbeelding004zt6.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img248.imageshack.us/img248/5751/afbeelding004zt6.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/8379/afbeelding011rt9.jpg"]afbeelding~][/URL]


Naaaais :9 :9


Yeaaah full akra rulezzzz O-) :P
full
 
Godverdegodverdegodver,kom net terug van motoport.
Nieuw achterlicht met knippers besteld,kom thuis en uitpakken die handel.

Maarja,krijg weer de VERKEERDE.
 
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!
 
Zoals beloofd de foto's van men nieuwe Z :9

Verleden week geleverd en al een paar dingen aan verandert zoals nummerplaathouder,witte pinkers en Seat-Cover.

In Juni komt er waarschijnlijk een Full-System van Akrapovic ,Rapidbike module,K&N luchtfilter en spiegels bij.

Zelfs origineel is de Z Bloedmooi :P :9 :P :9 :P :9

Grtzzzzzzzzz 8-)

[~[url="http://img162.imageshack.us/img162/7427/afbeelding003tm1.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img248.imageshack.us/img248/5751/afbeelding004zt6.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img248.imageshack.us/img248/5751/afbeelding004zt6.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/8379/afbeelding011rt9.jpg"]afbeelding~][/URL]




nice bike en zwart is altijd welkom *O* *O* *O* *O* *O*
 
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!


Gefeli met je bike *O* *O* *O* Hoop dat t wachten niet te lang duurt :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan