Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
25. De neiging hebben om elk rood voertuig er uit te fietsen





_O- _O- _O-




was wel heel goed dit allemaal........, super!!!!! :+
de neiging is er wel *D .....maar daar blijft het dan ook bij O-)
ennuh :Z .... meer licht betekent niet :X ...........meer snelheid O-) _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste motor en eerste Kawa Z750S aangeschaft. Wist eigenlijk van te voren dat ik em wilde kopen, maar was na de proefrit helemaal verkocht. Voor de vorm nog even op een Honda CBR 600 gestapt, maar die reed als een vrouw met hoofdpijn, had er eigenlijk geen zin in.
De Z750 oogde goed, klonk goed en reed helemaal geweldig, zo soepeltjes! Had meteen vertrouwen in het apparaat en eigenlijk rijdt hij helemaal vanzelf, heeft er ook echt zin in.

Nu nog anderhalve week wachten en smachten op het kenteken... pffff... waarom is het hinderlijk om rond te rijden en niet geflitst kunnen worden?


je was al lang om voor de Zed. *O* *O*

natuurlijk weer een ZWARTE der bij :Y

zag t net in je vraag topic
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste motor en eerste Kawa Z750S aangeschaft. Wist eigenlijk van te voren dat ik em wilde kopen, maar was na de proefrit helemaal verkocht. Voor de vorm nog even op een Honda CBR 600 gestapt, maar die reed als een vrouw met hoofdpijn, had er eigenlijk geen zin in.

De Z750 oogde goed, klonk goed en reed helemaal geweldig, zo soepeltjes! Had meteen vertrouwen in het apparaat en eigenlijk rijdt hij helemaal vanzelf, heeft er ook echt zin in.

Nu nog anderhalve week wachten en smachten op het kenteken... pffff... waarom is het hinderlijk om rond te rijden en niet geflitst kunnen worden?


Congrats met je nieuwe bike *O*
 
Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)


:} ik ga hem reserveren ook al is het een drukke periode voor mij :X
 
http://www.mf-zetters.mijnalbums.nl/

ook op dit foto album gaan de bezoekjes snel :}

MF-Zetters
(Deze fotopagina is 754 keer bekeken)​
 
durf het bijna niet te vragen, maar moet mijn reservering voor de torenbeklimming ook nog vol krijgen '(

@Zlata, en andere newZetters....

hebben jullie 1april as. iets te doen??
O-)
 
@ Jason,

Wat voor soort eigen Toko zou het kunnen gaan worden?

Ennuh zijn er goodies van je bike die je eventueel, mocht je besluiten tot....... zou willen aanbieden in de toekomst aan liefhebbers op dit topic........ sorry for asking. ;)
 
full


8-)
 
Customized counter
Time until donderdag, 1 maart 2007, 12:00:00 (Amsterdam time)
32 days
780 hours
46856 minutes
2811369 seconds

countdown tot 1-mrt-2007

zo goed dan *D


Thanks ! :}

De dealer garandeerde dat het alleszins in de 1e helft van maart is.
(Naar 't schijnt zijn de Jappen redelijk van hun woord, in tegenstelling tot de Italianen > collega van me mocht 3 maand extra wachten op zijn Tuono :X ).

Iets anders : kunnen we geen polletje aanleggen wie het eerst foto's van zijn nieuwe Z K7 zal posten ? ;)



2vvw1a8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!

mag ik vragen wat jullie in nederland eigenlijk betalen voor een Z750? na de korting dan wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan