Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
aloha.

op mijn nieuwe Z (jawel, een zwarte...) zou ik graag een nieuwe uitlaat plaatsen want die originele vind ik maar een onding eigenlijk :)
mijn oog in het foto album was gevallen op de laser X-treme 3. iemand een idee of die past op de nieuwe Z en wat die mag kosten?
alvast bedankt.
 
aloha.

op mijn nieuwe Z (jawel, een zwarte...) zou ik graag een nieuwe uitlaat plaatsen want die originele vind ik maar een onding eigenlijk :)
mijn oog in het foto album was gevallen op de laser X-treme 3. iemand een idee of die past op de nieuwe Z en wat die mag kosten?
alvast bedankt.

:N girlie heeft de nieuwe Z nog steeds niet irl gezien :X

Maaaaaaar mooie kleur zwart O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
aloha.

op mijn nieuwe Z (jawel, een zwarte...) zou ik graag een nieuwe uitlaat plaatsen want die originele vind ik maar een onding eigenlijk :)
mijn oog in het foto album was gevallen op de laser X-treme 3. iemand een idee of die past op de nieuwe Z en wat die mag kosten?
alvast bedankt.
ik denk niet dat die past

de nieuwe Z zowel de 1000 als de 750 hebben een ander bochten systeem

ik zou even wachten...binnen 2 a 3 maanden komen de uitlaten al op de markt.
 
Goede Morgen allen.

Na een 1/2 dienstje de handoek maar in de ring gegooid (was veels te rustig)

Even naar de weersvoorspellingen gekeken (niet warm wel droog)en denk dat ik zo m'n motorpak maar effe aan doe en een stukkie gaat :]
 
Goede Morgen allen.

Na een 1/2 dienstje de handoek maar in de ring gegooid (was veels te rustig)

Even naar de weersvoorspellingen gekeken (niet warm wel droog)en denk dat ik zo m'n motorpak maar effe aan doe en een stukkie gaat :]
Mijn rode liefde :j blijft nog ff lekker in het clubhuis :Y ... bemerkte gisteren met de auto dat er nog veel pekel op de weg lag :r

ga niet eerder rijden dan dat de pekel weg is.
 
Mijn rode liefde :j blijft nog ff lekker in het clubhuis :Y ... bemerkte gisteren met de auto dat er nog veel pekel op de weg lag :r

ga niet eerder rijden dan dat de pekel weg is.


Zag hier niets meer liggen is, redelijk weggespoeld en krijg zo na een weekje al aardig wat ontwennings verschijnselen.
Dus Z-etje net effe van infuus gehaald effe tanken en gaan ;)

P.S.

Vind dit een redelijk vreemde smilie :j ziet er lief uit maar de verklarende tekst er bij is F#ck you :?
 
Laatst bewerkt:
Zag hier niets meer liggen is, redelijk weggespoeld en krijg zo na een weekje al aardig wat ontwennings verschijnselen.
Dus Z-etje net effe van infuus gehaald effe tanken en gaan ;)

P.S.

Vind dit een redelijk vreemde smilie :j ziet er lief uit maar de verklarende tekst er bij is F#ck you :?
:} :} :}

zit net te kijken....je hebt gelijk :} :} :}

dat is n rare dan.....had meer n middelvinger verwacht.

ik bedoel t niet als fuckyou in ieder geval
 
vorige week nog n historisch moment bereikt met koekblik..

de 80.000 aangetikt binnen 14 maanden

is dus op de helft voor de vervanging.

full
 
@ Jason,

Wat voor soort eigen Toko zou het kunnen gaan worden?

Ennuh zijn er goodies van je bike die je eventueel, mocht je besluiten tot....... zou willen aanbieden in de toekomst aan liefhebbers op dit topic........ sorry for asking. ;)


Eetcafé, waar jullie een meeting kunnen houden... :+ :+ :+
 
hey :? ..... j hebt ze ook in andere (echte) kleuren :X

[afbeelding]

:P :+


doen we..........ff m'n poserlampjes aan......


full






aaahhh, het is de mooiste kleur, zie je onder en achter al dat zwart zit de mooiste koeleur........


gewoon ff je licht aandoen... }) }) })
 
Laatst bewerkt:
Na aanleiding van een Autobahn filmpje een hele discussie op een frans forum.

Frans Z750 Forum

Ben er alleen nog niet echt achter waar het precies over gaat, maar heeft volgens mij iets te maken met Znelle Zwarte Z-etjes :+
Volgens mij hebben ze daar een hele discussie over wie de snelste is. De een is verbaast dat de 750 nog iets van 250/255 gaat, de ander vindt het maar onverantwoord dat we zo rijden, weer een ander vindt het geloof ik wel leuk.......

Krijg ook het idee dat niet alle 750-ers en 1000-ers zo vriendelijk met elkaar omgaan als wij....
Maar voor de rest begrijp ik er geen bal van.
 
Volgens mij hebben ze daar een hele discussie over wie de snelste is. De een is verbaast dat de 750 nog iets van 250/255 gaat, de ander vindt het maar onverantwoord dat we zo rijden, weer een ander vindt het geloof ik wel leuk.......

Krijg ook het idee dat niet alle 750-ers en 1000-ers zo vriendelijk met elkaar omgaan als wij....
Maar voor de rest begrijp ik er geen bal van.
het blijven fransen. _O-

misschien kan 1 van de begiesche z-etters ht grofweg beknopt vertellen wat die fransen er van denken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan