Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
En weet je nu hoe laat het is :?
:Y :Y :9~ :9~
full
 
jij hebt ook altijd wat hé, maar voor zover het er nu uit ziet, wordt het voor mij de eerstkomende jaren ook weinig tot niet rijden, misschien wel verkopen ;( , ligt er even aan hoe de onderhandelingen vorderen, en uitpakken....eigen toko komt nu wel heeeeelll erggg dicht bij......
Er moet toch iemand zijn die wat te z*iken heeft? Ik vind het een heerlijk initiatief van Lukkes. Maar ja...

Ennuh....eigen toko? Da's lef!. Ik wens je er alvast veel succes mee. Maar jou kennende komt het wel goed. De Z moet je gewoon houden voor als er nog eens iemand een thema-avond wil organiseren. En om te rijden natuurlijk. :]
 
kawa tijd?

Yep. :9~ Kawa-tijd, de juiste tijd.

En nu ga ik de schuur in want m'n voortandwiel is niet los te krijgen! :( Zelfs met de luchtsleutel er ongeveer 10 minuten op gaf de moer geen krimp.
Ook nog geprobeert met een verlengstuk van 1,5 mtr om iets meer kracht te kunnen zetten maar nee hoor....

Ga het nu voorzichtig proberen met warmstoken. Mag alleen niet te warm worden anders kost het me mijn keerring.

En daarna ga ik m'n liefje nog even lekker schoonmaken.....ze is vies.















:+
 
is het geen linkse draad?

ik weet het niet, het is maar een idee.
iemand anders kan het misschien wel vertellen.
Links draad lijkt mij niet logisch :N
Het tandwiel draait tegen de klok in dus als het gewoon rechts draad is zal hij zich zelf vastdraaien en bij linksdraad juist los.
Kijk maar naar de moer waarmee de zaag van een tafelzaagmachine vast zit.
Die moer zit wel op linksdraad en het zaagblad draait met de klok mee.

Heb trouwens wel vaker gehoord dat die moeren zo vreselijk vast zitten, zou even informeren bij je dealer hoe zij dat doen.
Mocht het helemaal niet lukken er bestaat ook nog zo iets als moerensplijters.
Kost je wel een moer maar das beter denk dan dat je de hele uitgaande as verziekt.
 
ben er weer......

alle nieuwe;welkom,
alle kopers;veel plezier ermee
alle fotoplaatsers;nice
voor de rest :W allemaal
iemand vergeten ???

zal zo even een fototje in #27 Zetten
 
Links draad lijkt mij niet logisch :N
Het tandwiel draait tegen de klok in dus als het gewoon rechts draad is zal hij zich zelf vastdraaien en bij linksdraad juist los.
Kijk maar naar de moer waarmee de zaag van een tafelzaagmachine vast zit.
Die moer zit wel op linksdraad en het zaagblad draait met de klok mee.

.
je hebt gelijk.
zover had ik er nog niet over nagedacht. |(
 
Thanks ! :}

De dealer garandeerde dat het alleszins in de 1e helft van maart is.
(Naar 't schijnt zijn de Jappen redelijk van hun woord, in tegenstelling tot de Italianen > collega van me mocht 3 maand extra wachten op zijn Tuono :X ).

Iets anders : kunnen we geen polletje aanleggen wie het eerst foto's van zijn nieuwe Z K7 zal posten ? ;)



[afbeelding]

:Y :Y :Y Ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk een foto te plaatsen van mijn nieuwe Z met mezelf erbij :) :) :)
Misschien kunnen we een apart topic openen met daarin foto's van forumleden met hun dit jaar aangeschafte Z(nieuw of occasie, maakt niet uit)
 
Hmmm, zal ik dan maar. B|

[afbeelding]



Mooi he dat zwart :+


ff een vraagje van mijn kant.

ik heb bij MAUZ1000 een reservering (aankoop) gedaan van een seatcover.
echter de kleur (ga hem ff niet noemen :X ) past niet zo best bij mijn kleur.

is er iemand die het kleur nr. weet van een zwarte Z1000 uit 2005 alvast bedankt voor de moeite.
 
doen we..........ff m'n poserlampjes aan......


[afbeelding]





aaahhh, het is de mooiste kleur, zie je onder en achter al dat zwart zit de mooiste koeleur........


gewoon ff je licht aandoen... }) }) })

als jouw fiets er nu al zo uitziet met je felle lampies aan, mag je wel oppassen als je hem in het zonnetje Zet.

:+
 


kom anders ff bij mij langs heb wel enige kennis van vast zittende delen. :X




kan ik gelijk de rekening vereffenen. :+
 


ik had ook veel problemen met het loskrijgen van het voortandwiel Sutra, ik laat het zitten en laat het doen binnenkort , gelijk mijn gáwúh ketting laten klinken..... *D
 
hoe moeilijk kan het zijn? zo een tandwieltje zou maar met 125Nm vast hoeven te zitten volgens het wph. Hij kan zich tijdens het rijden niet vaster trekken ook hier zorgt het borgplaatje wel voor
 
Hey allemaal,

Had hier al een keertje gereageerd, maar om de een of andere reden was mijn posting verloren geraakt.

Ik heb gisteren een nieuwe Kawa Z750S gekocht (in het zwart)! Proefrit beviel geweldig, hij rijdt geweldig soepel, reageert lekker direct. Heb verder weinig proefritten gemaakt, want eigenlijk was alles meteen wel duidelijk. Het is een 2006, want had geen geduld om op de 2007 te gaan zitten wachten. Vond het een klein nadeeltje dat ik niets in de spiegels zag, maar er is vast een setje andere spiegeltjes te koop (bovendien doet dat niets aan de motor af).

Zit nu te wachten en te smachten tot 8 februari wanneer ik em mag komen ophalen. Mijn auto is al een paar weken geleden verkocht, dus alles gaat voortaan met de motor gebeuren, maar dat moet wel goed gaan bevallen met deze motor. Ben er helemaal gelukkig mee!
 
Hey allemaal,

Had hier al een keertje gereageerd, maar om de een of andere reden was mijn posting verloren geraakt.

Ik heb gisteren een nieuwe Kawa Z750S gekocht (in het zwart)! Proefrit beviel geweldig, hij rijdt geweldig soepel, reageert lekker direct. Heb verder weinig proefritten gemaakt, want eigenlijk was alles meteen wel duidelijk. Het is een 2006, want had geen geduld om op de 2007 te gaan zitten wachten. Vond het een klein nadeeltje dat ik niets in de spiegels zag, maar er is vast een setje andere spiegeltjes te koop (bovendien doet dat niets aan de motor af).

Zit nu te wachten en te smachten tot 8 februari wanneer ik em mag komen ophalen. Mijn auto is al een paar weken geleden verkocht, dus alles gaat voortaan met de motor gebeuren, maar dat moet wel goed gaan bevallen met deze motor. Ben er helemaal gelukkig mee!
veel plezier met je aankoop.
 
ff een vraagje van mijn kant.

ik heb bij MAUZ1000 een reservering (aankoop) gedaan van een seatcover.
echter de kleur (ga hem ff niet noemen :X ) past niet zo best bij mijn kleur.

is er iemand die het kleur nr. weet van een zwarte Z1000 uit 2005 alvast bedankt voor de moeite.
ben je bang dat ie weer voor je neus weg gekaapt wordt. :+
 
jou zetje toch.























:+
_O- _O- _O-


Rustig hé !! :+


Voorlopig niet, en ik hoop het ook niet....., maar we zullen het zien...ik ben nog niet in paniek in ieder geval :P

Toen hij de vorige keer te koop kwam, was dat omdat ik een andere motorfiets wilde hebben, dat is nu niet aan de orde.. :N
 
_O- _O- _O-


Rustig hé !! :+


Voorlopig niet, en ik hoop het ook niet....., maar we zullen het zien...ik ben nog niet in paniek in ieder geval :P

Toen hij de vorige keer te koop kwam, was dat omdat ik een andere motorfiets wilde hebben, dat is nu niet aan de orde.. :N
als je het geld echt nodig zou hebben is het een optie.(de verkoop)
anders zou ik het niet doen.
na het werk moet je ook een beetje ontspanning hebben.
daar is het zetje uitermate geschikt voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan