*MegaMeeting* - 06 Mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weten die MM (MacMensen) hier eigenlijk vanaf?
Of is het opeens... hey kees, je moet vandaag wel komen werken joh. En neem die 3 koeien ook maar mee?
 
mensen zullen we afspreken niet over dit evenement te posten in het gespot topic? anders krijgen we dadelijk bijna 600 posts met 600 foto's en 600 namen van mensen die we gespot hebben :P
 
Zit met hetzelfde probleem Motorhugske; motor staat bij de dealer wegens reparaties :N en zit ook nog eens met mijn verhuizing dit weekend; volgende keer beter idd :Y

@ all: Veel plezier morgen!!! :W :]
 
Ik wens allen een leuke dag vandaag ( het is al voorbij 12 uur O-) ), hopelijk blijft het weer een beetje normaal ( kans op regen toch ? ).

veel :] plezier :D
 
Goeiemorgen allemaal :+
Hier is het zuieden straalt het zonnetje al.. hoe zit het in het westen des lands?
Even m'n koffie, een peuk en flitsservice checken en dan vetrek ik naar de eerste tussenmeeting :9

Tot strax 8-)
 
Ben te vroeg voor flitsservice -O-
dan maar extra goed uitkijken (en dus m'n vizier ook nog maar poetsen) 8-)
 
Goeiemorgen allemaal :+
Hier is het zuieden straalt het zonnetje al.. hoe zit het in het westen des lands?
Even m'n koffie, een peuk en flitsservice checken en dan vetrek ik naar de eerste tussenmeeting :9

Tot strax 8-)

Deadly tot zo meteen :W in Weert.
 
Goeiemorgen allemaal :+
Hier is het zuieden straalt het zonnetje al.. hoe zit het in het westen des lands?

Tot strax 8-)

Hier, noord-west Nederland, is het flink bewolkt maar droog.
Ik ga nu eerst wakker worden, douchen, ontbijten en dan richting verzamelpunt Alkmaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan