ZXR 400 te koop zeeer mooi!!

Mr_swordfish

Die hard MF'er
13 jul 2005
451
0
Nieuwegein
VERKOCHT

91E7ADA0B69A11DB9AA1EB8356541373.jpg
 
Laatst bewerkt:
zie je nou wel dat studeren niet loont, je wordt gewoon gestraft.....
voor iedereen die nog studeerd...... waar zijn jullie nou mee bezig




:+
 
We want more piccies!! *O* Verder echt een nette bike! :]
Dankjewel Als het weer mooi weer is zal ik kijken of ik ergens een fototoestel kan lenen die echt mooie foto's maakt.

En komop mensen moet er echt vanaf ;( Weet dat het niet de tijd van het jaar is maar daar is de prijs ook naar '(
 
Laatst bewerkt:
kerel !! zoek een baan!!

je gaat je mooie motor toch niet verkopen voor een studie (ok dit klinkt best dom)

maar ookal is het verstandig...

VERKOOP hem NIEET !! -O-
 
kerel !! zoek een baan!!

je gaat je mooie motor toch niet verkopen voor een studie (ok dit klinkt best dom)

maar ookal is het verstandig...

VERKOOP hem NIEET !! -O-

Haha bedankt ben zelf nou ook niet echt blij met de gang van zaken maarja sommige dingen zijn nou eenmaal belangerijker '(

BTW momenteel verdien ik ook bij maar niet genoeg '(
 
Laatst bewerkt:
Hey Maarten,

Nu zeg je me wat nieuws volgens mij is het gewoon een vroeg 1992 model
En indien het toch een 97 model is de motor is geheel door tlr boy uit elkaar gehaald en geen beschadigingen ofzo gezien dus dan is het voor mij een raadsel waarom een van de vroegere eigenaren er een nieuwere voorkuip op heeft gezet
 
Hey Maarten,

Nu zeg je me wat nieuws volgens mij is het gewoon een vroeg 1992 model
En indien het toch een 97 model is de motor is geheel door tlr boy uit elkaar gehaald en geen beschadigingen ofzo gezien dus dan is het voor mij een raadsel waarom een van de vroegere eigenaren er een nieuwere voorkuip op heeft gezet


er zit inderdaad een kuip op van een later bouwjaar,misschien heeft de motor alleen kuipschade gehad.
wat overgens helemaal niet erg is :N
 
heb zeker wel interesse, mooi binnen mijn budget, 25 kw wat top is.
Hoop binnen een halfe maand het geld voor mekaar te hebben, dan hoop ik dat ie er nog is !!!
dit zou em wel eens kunnen worden als het aan mij lag !
 
Laatst bewerkt:
heb zeker wel interesse, mooi binnen mijn budget, 25 kw wat top is.
Hoop binnen een halfe maand het geld voor mekaar te hebben, dan hoop ik dat ie er nog is !!!
dit zou em wel eens kunnen worden als het aan mij lag !

Hey

Mooi zo het is absoluut een perfecte motor eenmaal testgereden en je bent verkocht dat weet ik zeker :]

Ik hoor het wel
Stuur anders even een mailtje ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan