IBG alias IKBENGEK

ibg

MF'er
8 jan 2003
50
0
Assen
Zo ik zal me ook ff voorstellen hier aangezien mijnn vorige topic de hd crash niet heeft overleeft

IK ben dus Jeroen en werk meestal met de naam IKBENGEK maar hier afgekort tot IBG.

Ik ben 22 jaar student technische informatica en kom uit de Motorstad van nederland ASSEN.

Ik zelf rij nu sinds een jaar op een Honda NT650 Hawk GT.

verder zijn mijn hobbies
Motor rijden (uiteraard :] )
computers
muziek /stappen
werk ik bij Kragt van raay Racing in de Clio cup voor de hand en span diensten enn verder doe ik de fotografie voor internet.

en het leukst als laatste ben ik zoals je misschienm heb gezien BACO op het TT-circuit waarbij ik dus kwa contacten de beste plaats heb namelijk de Pitsstraat ( al is het wel is leuk om door de grindbak te ploegen als er eentje is onder uit gegaan)

nou ja mocht je nog vragen hebben mail maar ff op IKBENGEK@ISGEK.NL
of kijk in de user info ;)

Laterzzzzz
 
Nou, welkom nog. :)

En ik denk dat er best wel wat mensen hier jaloers op jouw baantje zijn. ;)
 
weer welkom dan en zoals ik al eerst had gezegt als je wat kan regelen i.v.m.circuit dagen voor iedereen horen we het graag :} ;)
 
mmmh goeie afkorting

mischien moet ik mijn naam ook maar inkorten naar N.N.I.G. :)



Welkom!
 
Nou, welkom nog. :)

En ik denk dat er best wel wat mensen hier jaloers op jouw baantje zijn. ;)


moet ook :+

maar iig elke dag wel een klein verslagje van uit de pitsstraat moet wel goed komen dacht ik tijdens de TT en SBK

en misschien ook wel als jurgen weer een clio wedstrijd rijd tijdens de RRD4 dit jaar op 10 augustus (als ie hem nieit weer na 1 bocht krom rijd) |(
 
ZO heb nu de juiste account via duderuud kunnen aanmaken

dus zals je ziet

ibg is nu ook echt IKBENGEK geworden :]
 
marrioblade wat dacht je van de nationale motordag 30april en 1 mei

en dan 20minuten per keer sterrijden voor 45 euro en je kan zo vaak je wilt
en bij ster rijden krijg je een transponder mee op de motor
 
marrioblade wat dacht je van de nationale motordag 30april en 1 mei

en dan 20minuten per keer sterrijden voor 45 euro en je kan zo vaak je wilt
en bij ster rijden krijg je een transponder mee op de motor
heb me van de week al ingeschreven voor 30 april 1x toer en 1x ster :) ff lekker gummen daar :9 om mee te beginnen *D
 
waarom denkje nadat ik me naam kon ruilen IBG in de kast heb gezet en weer mijn normale naam (in zo ver normaal) gebruik deze dus :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan