Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal, hierbij een foto met de z1000 covers erop *D :)
full
 
Heren en Dames

Ik ben sinds april 2005 een trotse eigenaar van een zwarte z1000. Meer dan een jaar lees ik met veel plezier mee met dit forum( steek er nog wat van op ook). Fantatische motor zo'n Z!! Behalve enige optische aanpassingen, is mijn Z voorzien van een powercommander( dynojet in Oss), DNA lichtfilter, en een ingekorte Devil pijp. Ik kan wel zeggen dat ik uit kijk naar de zomer....... (mooi weer rijder). Misschien dat we elkaar een keer tegen komen op 's Herens wegen ( ik hoop zonder Dhr Spee in de buurt!)


Welkom hier *O* *O*
 
tactisch, foto van de ACHTERkant -O-





_O-


btw nog iemand iets gezien van geluidscontroles of zo in de beursomgeving?
ga morgen met broer, (gsxw herriemaker) en nichtje (nsr125, dus we gaan op ons gemak)
gisteren niets gezien.
geeft natuurlijk geen garantie voor de dag van morgen. ;)
 
quote]Z-crew schreef op 24 februari 2007 @ 10:13:
@Maestro:ga zeker proberen te komen op de meet.

voor iedereen,is er niemand die die site nog weet met de chroom velgen?(is voor maat van mij)~[/quote]

gezellig

misschien wel.
ik vond dat er maar winig accesoirre stands waren.
ik hoopte nog een paar spiegels te scoren, maar kon eigenlijk niets vinden.


tja ik had eigenlijk ook meer accessoire stands verwacht.... Je kreeg wel her en der 15-20% korting op accoirres....

Goedenmiddag allemaal, gister een super gezelligge dag gehad.
Bekende en nieuwe Zetters plus bmw mensen ontmoet.

:Y

:W :W Hallo allemaal in topic 28 :W :W

Voor iedereen die ik gisteren op de beurs gezien en voor het eerst ontmoet hebt, thanx voor de gezellie dag.

Leuk om weer ff bij te babbelen en te onderhandelen met Fulleke.

@Straycat
Ik mag me pas vanaf 8-augustus-2006 een Zetta noemen.

:^


gisteren niets gezien.
geeft natuurlijk geen garantie voor de dag van morgen. ;)


hoe laat reden jullie eigenlijk weg? Ik had om 18:00 een regenbui bij nieuwerbrug, niet normaal zat wel droog :X


Mijn eerste reactie hiero is 13-08-2003
 
Laatst bewerkt:
quote]Z-crew schreef op 24 februari 2007 @ 10:13:
@Maestro:ga zeker proberen te komen op de meet.

voor iedereen,is er niemand die die site nog weet met de chroom velgen?(is voor maat van mij)\

gezelligtja ik had eigenlijk ook meer accessoire stands verwacht.... Je kreeg wel her en der 15-20% korting op accoirres....:Y:^hoe laat reden jullie eigenlijk weg? Ik had om 18:00 een regenbui bij nieuwerbrug, niet normaal zat wel droog :X


Mijn eerste reactie hiero is 13-08-2003 [/quote]
wij reden om een uur of 5 weg uit utrecht.
het had net daarvoor wel hard geregent aan de straat te zien.
om 6 uur was ik weer droog thuis.
 
Heren en Dames

Ik ben sinds april 2005 een trotse eigenaar van een zwarte z1000. Meer dan een jaar lees ik met veel plezier mee met dit forum( steek er nog wat van op ook). Fantatische motor zo'n Z!! Behalve enige optische aanpassingen, is mijn Z voorzien van een powercommander( dynojet in Oss), DNA lichtfilter, en een ingekorte Devil pijp. Ik kan wel zeggen dat ik uit kijk naar de zomer....... (mooi weer rijder). Misschien dat we elkaar een keer tegen komen op 's Herens wegen ( ik hoop zonder Dhr Spee in de buurt!)
welkom Boris,tot 1 April dan hè :+
 
1 Zag het, ziet er goed uit, mischien de Z-etjes op kleur selecteren Zwart boven aan natuurlijk }) :+


2 Poll :Y :+

1-ik zal er nog eens over nadenken,moeten dan de 750's eerst of de 1000'ns??





:+
 
Heren en Dames

Ik ben sinds april 2005 een trotse eigenaar van een zwarte z1000. Meer dan een jaar lees ik met veel plezier mee met dit forum( steek er nog wat van op ook). Fantatische motor zo'n Z!! Behalve enige optische aanpassingen, is mijn Z voorzien van een powercommander( dynojet in Oss), DNA lichtfilter, en een ingekorte Devil pijp. Ik kan wel zeggen dat ik uit kijk naar de zomer....... (mooi weer rijder). Misschien dat we elkaar een keer tegen komen op 's Herens wegen ( ik hoop zonder Dhr Spee in de buurt!)

*O* *O* Welkom *O* *O*

En op 1 April is het ook mooi weer zie je dan wel

Wat is een licht filter????

Volgens mij in Combinatie met DNA is 't een typfout en moet 't luchtfilter zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan