Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
en 13.
full

Op de achtergrond zit er een te poepen lijkt het wel... O-) he Liza..... :+
 
Laatst bewerkt:
Dan moeten ze er wel op zitten. Toch? En voorlopig ben ik nog niet verder gekomen dan grofweg uitknippen. Ik rij met dit puinbakkenweer nog even met de kale onderkuip. Als het iets beter wordt gaat de kuip eronderuit en dan wordt ie gespoten en bestickerd.
Dan krijg jij als eerste de foto thuisgestuurd.........primeurtje!


aha, je gaat de onderkuip bestickeren...., goed idee man!!! :+ :+ :+ :+

Staat wel mooi denk ik :z :z :z :z :z :z :z

:W
 
Ik heb ook nog een speciale tacho achtergrond . Moet hem enkel nog afprinten en monteren maar de inkt van de printer is op .
full
 
En nou probeer ik als finishing touch nog een foto van een special paint Z te plaatsen en dan krijg ik inees te zien dat ik aan mijn tax zit qua uploaden??? :? :?

Ik probeer het wel via het foto topic.
 
aha, je gaat de onderkuip bestickeren...., goed idee man!!! :+ :+ :+ :+

Staat wel mooi denk ik :z :z :z :z :z :z :z

:W
Dimmen he, anders maak ik je wakker.... B|

Maaaarrrrr; ik heb de andere stickers er links en rechts bijgehouden; Dat zal nog moeilijk worden om er iets moois van te maken. Denk toch dat die naar de ZX6 gaan. Daar zijn ze origineel toch ook voor dus dat moet kunnen.
 
Ik wilde je naam niet volledig op het forum zetten maar ja, als je zelf reageert..... :+ })

Je kreeg toch niet de sch*t van ons he? }) :?


Zie jullie op 1 april ...... :W
 
Zou je wel willen dat ik dat was.Maar mijn wraak zal zoet zijn. 8-)

Binnenkort een primeur op het z-forum

kawasutra in sexy ondergoed.

Hou dit topic in de gaten
Oh shit. Dat deel van de show had ik al uit mijn gedachten gebannen. Doe dat nou niet, komen straks al die vrouwen van het forum ons topic overbelasten om mijn Adonische gestalte te bekijken. _O-
 
Op de beurs gesproken met Mark, een vertegenwoordiger van Kawa; hij zei dat de verhalen over late levering allemaal flauwekul zijn. Ze beginnen gewoon in maart met uitleveren maar omdat er zo'n grote vraag schijnt te zijn (vooral Italie schijnt de Z-etjes fors in te slaan) kunnen ze niet in een klap aan de eis voldoen. Het zal dus deels in fases gaan gebeuren.

Dus vrees niet; alles sal reg kom.

Hoi Kawasutra,

bedankt voor de info wat betreft de levering van de nieuwe Z-etjes.
 
Zie mijn naam voorbijkomen in het kader van die belofte voor de custom tachoschijven.
Hier een afbeelding van degene die ik voor mezelf nog weleens snel in elkaar heb gezet.

tacho_proef.jpg


Als ik nu eens voorstel om ze voor de 1 april meeting gereed te hebben.
Hebben jullie nog ruim de tijd om eventueel zelf een ontwerpje te fabriceren. En heb ik nog ruim de tijd om acher de schermen alles administratief gezien op orde te krijgen.
Moet ook nog een telerplaat uit een Z1000 inscannen en exact overtekenen zodat alles precies netjes past.

Als je geen eigen ontwerp hoeft te hebben maar gewoon een effen kleur

Zwart
Grijs/zilver
Groen
Rood
Oranje
Blauw
Of iedere willekeurige andere kleur
Kun je dat gewoon aangeven in dit topic.
Zorg ik ervoor dat groen ook echt 'kawagroen' is ipv donkergroen.


Voor de creatievelingen onder ons hierbij nogmaals de templates van de Z750 (de Z1000 volgt in de loop van de week) in .PDF

Template tacho Z750 in PDF
http://www.vankruiningen.nl/niels/tacho_zet750.pdf

Ze worden digitaal geprint dus je hebt geen beperkingen qua kleuren, verlopen en mogelijkheden.

De ontwerpen kunnen zowel vector- of pixelgebaseerd aangeleverd worden.
Voor vector geld opgemaakt in Adobe Illustrator met eventuele afbeeldingen ingesloten en fonts omgezet naar lettercontouren.

Voor pixel gebaseerd ontwerpen (Photoshop enz) geld een resolutie van tussen de 200 en 300 dpi om een scherpe afdruk te kunnen garanderen. Dus je afbeelding moet zo rond de 1000 en 1500 pixels breed en hoog zijn.

Ontwerpen kunnen gemaild worden naar het emailadres uit mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Om een beetje het overzicht te bewaren moeten degene die interesse hebben in tachoschijf hieronder hun gegevens even invullen. Zo heb ik meteen overzichtelijk wie wat waar enz...
Als iedereen dan de bovenste reactie qoute op de bericht quote moet het goedkomen zo heb ik bedacht...

Naam: Nelis00
Type: Z750
Soort: eigen ontwerp / of kleur specificeren

Crawl
Z1000
Eigen ontwerp
 
Laatst bewerkt:
Zie mijn naam voorbijkomen in het kader van die belofte voor de custom tachoschijven.
Hier een afbeelding van degene die ik voor mezelf nog weleens snel in elkaar heb gezet.

[afbeelding]

Als ik nu eens voorstel om ze voor de 1 april meeting gereed te hebben.
Hebben jullie nog ruim de tijd om eventueel zelf een ontwerpje te fabriceren. En heb ik nog ruim de tijd om acher de schermen alles administratief gezien op orde te krijgen.
Moet ook nog een telerplaat uit een Z1000 inscannen en exact overtekenen zodat alles precies netjes past.

Als je geen eigen ontwerp hoeft te hebben maar gewoon een effen kleur

Zwart
Grijs/zilver
Groen
Rood
Oranje
Blauw
Of iedere willekeurige andere kleur
Kun je dat gewoon aangeven in dit topic.
Zorg ik ervoor dat groen ook echt 'kawagroen' is ipv donkergroen.


Voor de creatievelingen onder ons hierbij nogmaals de templates van de Z750 (de Z1000 volgt in de loop van de week) in .PDF

Template tacho Z750 in PDF
http://www.vankruiningen.nl/niels/tacho_zet750.pdf

Ze worden digitaal geprint dus je hebt geen beperkingen qua kleuren, verlopen en mogelijkheden.

De ontwerpen kunnen zowel vector- of pixelgebaseerd aangeleverd worden.
Voor vector geld opgemaakt in Adobe Illustrator met eventuele afbeeldingen ingesloten en fonts omgezet naar lettercontouren.

Voor pixel gebaseerd ontwerpen (Photoshop enz) geld een resolutie van tussen de 200 en 300 dpi om een scherpe afdruk te kunnen garanderen. Dus je afbeelding moet zo rond de 1000 en 1500 pixels breed en hoog zijn.

Ontwerpen kunnen gemaild worden naar het emailadres uit mijn profiel.
Crawl
Z1000
Eigen ontwerp.

Heb dus zeker interesse maar moet nog wel even een ontwerp maken. O-)
U hoort dus nog van mij. :Y
 
Ben trouwens vanmorgen toch nog even naar de beurs geweest :X
Was het echt niet van plan maar kreeg toch zin om even te gaan kijken.
was er dus al vroeg en ook weer vroeg weg mede omdat mijn rug erg slecht tegen dat geslenter kan en omdat het wel heel erg druk werd.
Heb alleen nieuwe vulling voor mijn demper gekocht verder niks.
Ook weinig bekende tegen gekomen, niemand van dit forum in elk geval. ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan