Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal mee eens.
Daarom wil ik ook weer zo'n doorzichtig kunststof reservoirtje en geen zwarte ondoorzichtige.
Verder is het niveau verlaging door remblokslijtage wel erg weinig, te weinig in elk geval om van groot belang te zijn omdat ik minstens 1 x per jaar toch mijn remvloeistof vervang.
Maar bedankt voor de bezorgdheid in elk geval O-)


ik weet dat je een wijs man bent, het gaat hier ook om een reactie die een ieder aangaat.



toch ff berekenen:
4 remzuigers van 30mm ?
remblokslijtage max. 5mm (dus 2 maal)

geeft bij mij toch een totaal van ongeveer pakhembeet 50 ml remvloeistof O-)
 
!!! OPGELET : KAWASAKI Z 750 en Z 1000 zijn zo goed als uitverkocht!!!
Wij hebben nog nog enkele exemplaren die u kunt reserveren....! (alle kleuren, met of zonder ABS)

(de nieuwe lichting komt pas in september)
 
Tot nu toe heb ik het volgende gelezen (gelezen, want een ander referentiekader heb ik helaas niet).

-1 Mf'er meldde dat hij contact heeft gehad met Kawa NL mbt de Z1000 (vandaar mijn idee om Kawa te bellen). Hem is verteld dat de Z1000's al in Rotterdam stonden en dat deze hun weg zouden vinden naar de dealers.

-1 Belgische Mf'er heeft de fiets vorig jaar december gekocht en kreeg onlangs te horen dat hij z'n fiets pas veel later kan verwachten.

-1 Nederlandse Mf'er kan dat beamen, aangezien zijn dealer hetzelfde meldde.

-Aan de andere kant hebben verschillende Mf'ers weer wel een Z750 bij de dealer gezien. Zolang die niet is verkocht, is het dus een demo. En voor zover ik wist, werden demo's niet uitgeleverd?

-Ik heb mijn fiets gekocht onder de voorwaarde dat deze in april geleverd zou worden. Het is vanzelfsprekend dat ik het nodige geduld moet betrachten. Het vervelende is dat ik nu geen motor heb. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om mijn rijbewijs ruim voor de zomer te halen. En als ik dan de mogelijke scenario's zo lees, dan word ik daar niet veel vrolijker van. Mocht het juli worden, dan kan ik niet echt genieten van het 'motorseizoen'. Tot die tijd heb ik dan nergens om op te rijden. Echte alternatieven heb ik niet, zolang ik geen duidelijkheid heb omtrent de leverdatum.


met dealer een leuk afspraakje maken om tijdelijk iets anders te verkrijgen om in de weekenden mee te rijden. (iets uit de occasions galerij)



O-)


coupe_kawa_er-6n.jpg
 
met dealer een leuk afspraakje maken om tijdelijk iets anders te verkrijgen om in de weekenden mee te rijden. (iets uit de occasions galerij)



O-)


[afbeelding]

Dan heb je een heel goede dealer, in afwachting voor mijn nieuwe Zet heb ik er zo één mee gekregen -O- -O-

full


Is er nog iemand die meer weet over wanneer de Z1000 kan geleverd worden in België? mijn dealer weet nog steeds van niets,....
 
Laatst bewerkt:
Tja,

Gezond zijn houdt in dat je af en toe moet sporten, wat ik ook doe in de vorm van zaalvoetbal, nu gbeurt het nog wel eens dat er blessures uit voortvloeien...


Balletje aan de lnkervoet recht op het doel af, ouwerwetse Ronaldinho beweging om de tegenstander met een kluitje in het riet te sturen........... :Y :Y :Y

Jammer dat hij de bal miste , maar wel mijn enkel :( :( :( :( '( '(

Krak zei de enkel.. Resultaat: :X

Enkelbanden volledig afgescheurd met een stukje bot.., duur herstel meest gunstige...3 tot 4 weken...

Dat houdt dus in dat ik er NIET *^*&^&*^*( :( :( :( :( ;( ;( ;( ;( bij kan zijn op 1 april.

Piccie van het gips volgt -O-
 
Das klote Jason, succes met het herstel en jammer dat je er niet
bij bent op 1 april (1 oranje zet minder -O- )

Kom je toch even met koekblik.
 
Laatst bewerkt:
Viel opzich wel mee,foto,s op het forum zetten is moeilijker(lukt mij niet)
Meteen de uitlaat maar helemaal schoon gemaakt.(bling bling)
Mijn vriend en ik zijn om 11 uur begonnen en waren rond half 5 klaar
met de nodige drank en sigaretten op en een korte uitlaat.

Als je de foto,s wilt bekijken kijk dan bij van alles wat.

GreetZZZZ liZard
.
,
Vakwerk Angelo... :} :9~ Dat wil ik op 1 april wel eens horen......

Ik heb de originele set nl. ook nog liggen....
 
Sterkte met het herstel Jason!


Iemand nog interesse in een gebruikte BT020? Ik ga er zaterdag nieuwe banden onder gooien en heb dan nog een goede maar gebruikte BT020 in 190/50 over... Zal er nog wel even een fotootje van schieten maar er zit nog voldoende profiel op voor veeeeeel kilometers...

Zit zelf te denken aan 65 euri....
 
Laatst bewerkt:
wie weet wie dit is ik vond hem op het internet :?

en toch komt mij iets bekends voor. :+

[afbeelding]
Die achterkant heb jij wel vaker gezien zeker......maar dan wat completer aangekleed en zittend op een groene Z... :} :]


Wat ik bij het kijken op het album van Lizard wel zag, is dat de foto waar ik "" iets gewaagder" (ahum) op sta, vaker is bekeken dan de andere.......





dames toch! _O-
 
Wij is mijn dealer...


tjonge jonge zeg mot ik het er uit slaan of zo :(

wie is dan jouw dealer wees niet zo onduidelijk ja. B|








sorry hoor maar je moet wel proberen om niet zo snugger te doen het gaat hier niet om geheimpjes die je niet met elkaar wilt delen dus wees duidelijk of hou je sm....l.


zal afsluiten met een :+ om het vriendelijk te houden. :W
 
Tja,

Gezond zijn houdt in dat je af en toe moet sporten, wat ik ook doe in de vorm van zaalvoetbal, nu gbeurt het nog wel eens dat er blessures uit voortvloeien...


Balletje aan de lnkervoet recht op het doel af, ouwerwetse Ronaldinho beweging om de tegenstander met een kluitje in het riet te sturen........... :Y :Y :Y

Jammer dat hij de bal miste , maar wel mijn enkel :( :( :( :( '( '(

Krak zei de enkel.. Resultaat: :X

Enkelbanden volledig afgescheurd met een stukje bot.., duur herstel meest gunstige...3 tot 4 weken...

Dat houdt dus in dat ik er NIET *^*&^&*^*( :( :( :( :( ;( ;( ;( ;( bij kan zijn op 1 april.

Piccie van het gips volgt -O-



:( :X potver....mme, heb jij dat weer......

pechvogel je weet toch dat je geen onverantwoordelijke dingen meer kunt doen op jouw leeftijd O-)

ik heb wel een karretje / een bakfiets, wil ook wel een zijspan huren hoor kom ik je ophalen. _O-


ik hoor het wel in iedergeval sterkte en beterschap.
 
To whom it may concern...

Iemand nieuws over de leverdatum van de nieuwe Z's en dan met name de Z750 zonder abs?

Vandaag Kawasaki NL gebeld, maar ik kreeg de juiste persoon niet te pakken. Ik vind het behoorlijk vervelend om geen duidelijkheid te hebben omtrent de afleverdatum. De dealer kan hier nog geen duidelijkheid over verschaffen. Hier heb ik ook allerlei spookverhalen gelezen... Sowieso heb ik geen zin om te wachten tot juli, mocht het zover komen...

Over nederland kan ik helaas niks zeggen, wel krijg ik vandaag nog een telefoontje hoe het zit met de levering. De datum julie voor de versie zonder ABS is ook door mijn dealer al genoemd. Echter er zou mischien nog e.e.a. geregeld kunnen worden.

Maar zoals gezegd hoor ik dat later vandaag nog, en dan zal ik het posten zodat jullie het ook weten. Ik meen trouwens dat het niet apart kawa nederland en kawa belgie is maar kawa benelux dus mogelijk heb je toch iets aan de info.
 
Tja,

Gezond zijn houdt in dat je af en toe moet sporten, wat ik ook doe in de vorm van zaalvoetbal, nu gbeurt het nog wel eens dat er blessures uit voortvloeien...


Balletje aan de lnkervoet recht op het doel af, ouwerwetse Ronaldinho beweging om de tegenstander met een kluitje in het riet te sturen........... :Y :Y :Y

Jammer dat hij de bal miste , maar wel mijn enkel :( :( :( :( '( '(

Krak zei de enkel.. Resultaat: :X

Enkelbanden volledig afgescheurd met een stukje bot.., duur herstel meest gunstige...3 tot 4 weken...

Dat houdt dus in dat ik er NIET *^*&^&*^*( :( :( :( :( ;( ;( ;( ;( bij kan zijn op 1 april.

Piccie van het gips volgt -O-
Wat sommigen al niet doen om maar niet te hoeven komen.......



Zonder gein; balen Jason! '(
Maar met je poot in het gips kan je toch gewoon rijden? Schakelen zal wat bonkerig klinken........

Sterkte ermee en beterschap! :Y
 
:( :X potver....mme, heb jij dat weer......

pechvogel je weet toch dat je geen onverantwoordelijke dingen meer kunt doen op jouw leeftijd O-)

ik heb wel een karretje / een bakfiets, wil ook wel een zijspan huren hoor kom ik je ophalen. _O-


ik hoor het wel in iedergeval sterkte en beterschap.

Tja, leeftijd speelt mij inmiddels parten, 30 gepasseerd, en dan denk je, wat heb ik eigenlijk gepresteerd ; resume.. :+

Misschien mag het gips er wel voor die tijd af, en moet ik eens gaan kijken of het wil, maar over een week of 5 staat er ook een trip NewYork op de lijst, dus de opmerking, tape hem wel goed in, en dan kijk ik wel hoe het gaat met het motorrijden, viel hier niet echt heel geod :+ :+ :+ :+ :+
 
Wat sommigen al niet doen om maar niet te hoeven komen.......



Zonder gein; balen Jason! '(
Maar met je poot in het gips kan je toch gewoon rijden? Schakelen zal wat bonkerig klinken........

Sterkte ermee en beterschap! :Y

Ja Hans,

Eigenlijk heb ik gewoon geen zin, en dacht hoe kan ik hier onderuit komen :z :z :z :z

Gewoon stepje eraf en je been laten hangen... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan