Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoo dan..
Weer al bij een nieuw deel aanbeland...
Ik constateer eigenlijk net pas dat ik nog nooit met een foto van mijn brommer in de openingspost heb gestaan...

En Blauw/Groen natuurlijk...
Veruit de moosite combinatie denkbaar...

En over die tachograaf schijven, ik neem er wel een paar mee naar de meeting in verschilende kleuren en uitvoeringen en dan moeten jullie eerst maar eens bekijken of het goed is zo.

Dit weekend zal ik de PDF uitvoering van de Z1000 uitwerken zodat m hier kan zetten voor eventueel mensen die hem zelf willen 'pimpen'.

Ben ik trouwens op een niet kawa motor of gewoon met blik welkom op 1 april?
Begin een beetje te vrezen voor die datum namelijk...
 
Laatst bewerkt:
Zilver gehalte moet omhoog vind ik

full


Wat was ie toen nog maagdelijk ;(

Rrrrr morgen de dealert bellen, weten wat er gaat gebeuren en wat t moet gaan kosten
 
Nelis00,wat kosten die tacho schijven.
En heb je ze in het groen en oranje?

Hou het op 7,50... Daar kom ik wel mee uit...
Maar zoals ik zei, zal er eerst wel eens een aantal meenemen naar de meeting en dan mogen een aantal van jullie er eerst nog even kritisch naar kijken en eventuele verbeteringen doorgeven...
 
Kut!!.......wat gaat dat snel hier!!! |( ..........paar daagies niet gekeken, en ben gelijk weer hopeloos achter :( .........ik ga d'r nu geen moeite voor doen, dus welterusten allemaal :z


:+
 
Wat al weer een nieuw topic en dan binnen een dag al 160 posts *O* *O*

Gelijk maar effe een inhaal slag

@ Mauz :} :} en dat met een Hand ;)

@ Kawazed succes met je AVD

@ Jason -O- veel Beterschap
 
Hierbij mijn naakte naked....

Dit weekend kleppendepsel en alle andere goud- en aluminiumkleurige delen naar de poedercoater gebracht... Maar moest er rekening mee houden dat ik het pas in de loop van volgende week terug heb.

Zoals ik gisteren als zei weet ik nog niet of ik er 1 april op naar de meeting kan komen...
Maar als dat niet zo is dan neem in gewoon de K1200RS van mijn pa wel mee en ga ik gewoon wel demonstratief naast Fulleke staan... _O-

wrak.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hierbij mijn naakte naked....

Dit weekend kleppendepsel en alle andere goud- en aluminiumkleurige delen naar de poedercoater gebracht... Maar moest er rekening mee houden dat ik het pas in de loop van volgende week terug heb.

Zoals ik gisteren als zei weet ik nog niet of ik er 1 april op naar de meeting kan komen...
Maar als dat niet zo is dan neem in gewoon de K1200RS van mijn pa wel mee en ga ik gewoon wel demonstratief naast Fulleke staan... _O-

[afbeelding]
_O- invasion of the Beemers... })
 
Deze stepjes heb ik net besteld! *O*

[afbeelding]

Aluminium, Titanium look 8-)

Nu maar afwachten of mn voeten er door de vibraties aframmelen :X
Welnee...en mocht het toch gebeuren, dan die kopjes een beetje scherp vijlen. Dan blijf je vast wel vast zitten. :+ (zie het als omgekeerde spikes)

Edit; Crawl was me al voor..... }) en zelfs nog iets extremer.....
 
Laatst bewerkt:
Hierbij mijn naakte naked....

Dit weekend kleppendepsel en alle andere goud- en aluminiumkleurige delen naar de poedercoater gebracht... Maar moest er rekening mee houden dat ik het pas in de loop van volgende week terug heb.

Zoals ik gisteren als zei weet ik nog niet of ik er 1 april op naar de meeting kan komen...
Maar als dat niet zo is dan neem in gewoon de K1200RS van mijn pa wel mee en ga ik gewoon wel demonstratief naast Fulleke staan... _O-

[afbeelding]
Is dit de foto voor de beginpagina van het topic? _O-




:+
 
Hou het op 7,50... Daar kom ik wel mee uit...
Maar zoals ik zei, zal er eerst wel eens een aantal meenemen naar de meeting en dan mogen een aantal van jullie er eerst nog even kritisch naar kijken en eventuele verbeteringen doorgeven...


ik zal m'n zakgeld voor dit weekend niet opmaken dan oké.

mooi prijsje hoor nelis. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan