Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, ik ga morgen wat beter mijn best doen.... :)
O-)

full
 
als je voor een Z1000 van 2006 gaat kan het nog wel interessant worden moet je wel opschieten iedereen zit daar straks op te spinsen.

*D

Als het budget groot genoeg was had ik ook wel een z1000 besteld, of mischien toch een racer... maar het is deze geworden puur om de prijs/kwaliteit verhouding en precies binnen het budget (daarom ook de versie zonder ABS).
 
@ mr-willes ,ik denk dat als je hem annuleert dat je zeker wel ergens in Belgie voor de zomer een ander exemplaar vind,misschien 500,-- duurder :Y
 
@ mr-willes ,ik denk dat als je hem annuleert dat je zeker wel ergens in Belgie voor de zomer een ander exemplaar vind,misschien 500,-- duurder :Y


GSM is de grootste kawasaki dealer van noord-belgie, dus of dat een andere dealer hier nog iets anders vind verwacht ik eigenlijk niet. M'n korting is 550,- euro dus voor dat bedrag meer gaan ze op zoek naar een buitenlands die ze me dan waarschijnlijk wel eerder kunnen leveren, maar dat is nou net waar m'n koppigheid om de hoek komt. Eerder laten leveren voor meer geld vind ik gewoon geldklopperij... tja het is een afweging maar op dit moment neig ik er toch naar om niet voor die optie te kiezen (tevens staat de penningmeesteres mee te kijken op de achtergrond en die vind het ook heel verstandig om niet voor die optie te kiezen O-) )
 
Ik ga er mn gedachte ff vanaf zetten en ga nog even voor de televisie hangen, alvast bedankt voor de steun... en ik lees het morgen wel weer verder (as usual *D )
 
Nou...

Zojuist uitsluitsel gekregen over m'n Z. Het is ;( -O- B| '( |( :r :(

De levering gaat plaats vinden in September. Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. Alternatief is om er door hun 1 in het buitenland te laten bestellen maar dan geld mn korting niet (omdat het dan een andere motor betreft). Dan zou die wel eerder binnen kunnen zijn. Of ik kan het afblazen en m'n voorschot terugkrijgen.

Met ABS word helemaal niet uitgeleverd in Belgie dit jaar. De dealer heeft er van de 8 besteld maar 4 gekregen. Deze zullen echter allemaal in september pas geleverd worden. Er zijn dus ook mensen die gewoon helemaal niks krijgen. Er is verder ook helemaal niks te regelen, het is take it or leave it.

Dus nu zit ik met een dilemma. Meer betalen voor hetzelfde staat me zoiezo niet aan. Maar wachten tot sept zie ik ook niet zitten. Alles afblazen en kijken naar een nieuwe is ook geen oplossing, want qua prijs/kwaliteit is er niks wat in de buurt komt van de Z zeker niet voor de prijs die ik afgesproken heb. En kijken naar een 2ehandse gaat op dit moment nog niet zo goed omdat ik elke fiets vergelijk met de Z (en die is nu eenmaal onklopbaar O-) ) Ook prijstechnisch is het dan volledig niet interessant.

Ik mocht rustig de tijd nemen om te beslissen wat ik ermee zou doen, dus ik zou graag weten wat jullie zouden doen...










zucht -O-
rotnieuws zeg :r


Ik neem aan dat je nog niet betaald hebt voor die Z ? Wel koop dan de oude Z 2dehands voor deze zomer , en verkoop hem dan na de zomer voor de nieuwe Z ... :?
 
Mooi, }) ik zoek dus nog een kleiner remvloeistofreservoirtje dan de standaard ZX10R reservoir dat er nu op zit.
Dus zo iets maar dan met de uitloop aan de zijkant.
[afbeelding]
Bij mijn achterpotje loopt ie schuin naar onderen weg.
full


Ik heb het alleen op de beurs gekocht en heb geen flauw idee bij welke zaak. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan