Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon ff een foto van je machine en een klein introductie postje is genoeg hoor,je kunt altijd met ons meepraten
iedereen is welkom bij ons,zelfs bastaarden met italiaanse machines _O-


Correctie: de machine is een bastaard, verwekt gedurende een vacantieslippertje.
Ik ben dus geen bastaard!
 
Dat huis is belangrijk. Ben die BBQ niet vergeten.
moet je ook niet doen,want die komt er op zeker wel
we zijn al een beetje de tuin indeling aan het maken,er komt aardig wat steen in,en een klein beetje gras,dus de motors kunnen langs en achter het huis.

hopelijk is met een kleine zes weken genoeg vordering dat we langzaamaan een verhuizing kunnen inplannen,eerst moet de buitenmuur af,verlagen van de plafonds,stucadoor er doorheen en een nieuwe CV ketel en dan is het bewoonbaar.
kleine dingen doen we dan als we er al wonen
 
daar is nog geen datum voor,het huis is een beetje tochtig en de tuin is een beetje rommelig O-)


1.iedereen is welkom bij ons,zelfs italianen met bastaardse machine.
OK, je hebt gelijk. Alleen ik kom niet uit Italie. Gobert komt uit Australie. Ik ben z'n weet ik veel wat en kom uut 't oosten.

[sup]2. daar is nog geen datum voor,het huis is een beetje tochtig en de tuin is een beetje rommeligis
geen probleem. Je gaat met deze temparaturen niet voor je lol de BBQ aansteken.
 
....ook weer in deel 8 van de partij. :)

Hier een nieuw Piccie van mijnus voor de startpost:

PICT0018.jpg


Als het een beetje weer is, schiet ik ff een normale...
 
hot_topic.gif


Yes deel 8 alweer!
Blijkt het topic dat ik op Dinsdag 09 september 2003 om 21:46uur geplaatst heb nog steeds hot te wezen. Hulde guys aan u allen en we maken er weer een mooi twinseizoen van!
 
Heb de media bestanden over die veerinstellingen( die wat H@nsie poste in deel 7), ook in de SP gezet. (hoop dat hij werkt).
 
hoe bedoel je NOG niet?ga jij soms met een geluidsmeter op pad?

nee toch he? :N :)
nee man de keuring komt eraan , daarom hebben de scooters ook een kenteken gekregen ... makkelijker te traceren en straks jaarlijkse keuring halodijeeeeeee
 
Dus jij hebt dat ook al......bij mij valt het erg op aan de zijkant en aangezien ik er al een barstje heb zitten.

Wel vreemt dat ik de enige ben die dit blijkbaar heeft :(
misschein een keer aangeduwd , opgevallen etc etc
 
even vanaf mn vriendin haar account, ben zelf meer actief op een ander forum.
Naam is Kees en woon in Veendam (Groningen)... Pepe kent me al wel.
full


piccie van de mijne

mods:

- 19mm brembo radiale rempomp + inmiddels zwart gespoten kopp. hendel
- Spiegler rvs remleidingen
- Supersprox stealth achtertandwiel (42tands, 2 groter dus dan origineel) nog niet op foto
- Powercommander IIIr
- Hyperpro stuurdemper
- Zero Gravity light smoke double bubble kuipruit
- Spyball alarm
- Booster LED verlichtnig (taillight)
- Laser hotcam carbon dempers
- Metzeler Sportec M3 bandjes (voor de weg) en Metzeler Racetec (voor circuitgebruik)
- EVO-racing uitlaatsteunen (nog niet op foto)
- Flapper valve mod

A.s. vrijdag gaat de motor naar de testbank, ben wel benieuwd wat de tractor doet ;)
Ding loopt in principe gewoon goed, maar heb nog niet zo lang geleden de hotcams gemonteerd en de powercommander stond op andere dempers afgesteld namelijk, nog zonder flapper valve mod.
 
full


tijdje terug stond die nog zo naast de zx636 welke van mij geweest is, die is nu van mn vriendin :P

Die dempers van de sp1 heb ik snel verkocht, wilde graag hotcams namelijk.
 
even vanaf mn vriendin haar account, ben zelf meer actief op een ander forum.
Naam is Kees en woon in Veendam (Groningen)... Pepe kent me al wel.
[afbeelding]

piccie van de mijne

mods:

- 19mm brembo radiale rempomp + inmiddels zwart gespoten kopp. hendel
- Spiegler rvs remleidingen
- Supersprox stealth achtertandwiel (42tands, 2 groter dus dan origineel) nog niet op foto
- Powercommander IIIr
- Hyperpro stuurdemper
- Zero Gravity light smoke double bubble kuipruit
- Spyball alarm
- Booster LED verlichtnig (taillight)
- Laser hotcam carbon dempers
- Metzeler Sportec M3 bandjes (voor de weg) en Metzeler Racetec (voor circuitgebruik)
- EVO-racing uitlaatsteunen (nog niet op foto)
- Flapper valve mod

A.s. vrijdag gaat de motor naar de testbank, ben wel benieuwd wat de tractor doet ;)
Ding loopt in principe gewoon goed, maar heb nog niet zo lang geleden de hotcams gemonteerd en de powercommander stond op andere dempers afgesteld namelijk, nog zonder flapper valve mod.


Aardig wat mods. Zal me benieuwen of die Supersprox stealth heel blijft. Je hoort er zoveel vreemde verhalen over. Hij raakt niet de achterbrug?
 
Aardig wat mods. Zal me benieuwen of die Supersprox stealth heel blijft. Je hoort er zoveel vreemde verhalen over. Hij raakt niet de achterbrug?

Nope.. waarom zou die uberhaupt de achterbrug raken? Lijkt me wel vreemd...

De supersprox is hetzelfde tandwiel welke Pepe ook heeft, zijn prima tandwielen, zeer sterk ook!! Deels staal en deels alu.
 
Nope.. waarom zou die uberhaupt de achterbrug raken? Lijkt me wel vreemd...

De supersprox is hetzelfde tandwiel welke Pepe ook heeft, zijn prima tandwielen, zeer sterk ook!! Deels staal en deels alu.
Ken ze wel, maar er gaan verhalen dat het buitenwerk loslaat van het binnenwerk. Ik ik heb een motor (geen SP) gezien warvaan de kopjes van de nagels de achterbrug raakten.
 
Waarom?

(Overigens, volgens mij staat ie er niet naast maar er tegenover?)

naja :P je hebt gelijk ;) er tegenover...lol

Die dempers die er op zaten vond ik niet zo mooi als de hotcams, en ze zijn ook minder 'open' als de hotcams. Ondanks wat de sticker op de dempers doet vermoeden zijn het geen echte akra's. De dempers zaten bij de aankoop van de motor er al onder en ik was niet echt onder de indruk. De hotcams (En vooral de carbon versie) vind ik gewoon supermooi ogen op de sp-1 en zeker vanaf de achterkant :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan