Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
alle jezus dit topic loopt ook als een trein he! ff een tijdje druk en voila wer en nieuw topic :+
Ik ben eindelijk een eind met mijn SP (DIE OVERIGENS IN DE WOONKAMER STAAT!!!!!!) Mijn kappen zijn klaar en ik hoef alleen mijn tank nog te primeren. dan kan t zootje naar de spuiter (tank voor kleurtje, de rest voor extra jasje lak). Post de pics zo snel mogelijk. Denk dat die volgend wekend helemaal klaar is.


en ik hoop (weer) nieuwe dempertjes te hebben voor pannekoekjes
 
jammer man het word zondag 15 graden :P denk om de levertijd bij marc he !!!!
 
Om 9uur moet ik trouwens bij JRTuning in Veendam zijn :9 dan gaat de motor op de testbank :) Ze hebben veel ervaring met honda's en zijn overigens ook honda dealer in Veendam (onder de naam muldersmotoren, die ze overgenomen hebben ooit)

Ben benieuwd, de uitslag post ik hier nog wel :)
 
Om 9uur moet ik trouwens bij JRTuning in Veendam zijn :9 dan gaat de motor op de testbank :) Ze hebben veel ervaring met honda's en zijn overigens ook honda dealer in Veendam (onder de naam muldersmotoren, die ze overgenomen hebben ooit)

Ben benieuwd, de uitslag post ik hier nog wel :)
das toch die crosszaak ? :+

ben heel benieuwd wat is er aan gebeurd aan de motor? dempers. luchtfilter, rapidbike ?
 
das toch die crosszaak ? :+

ben heel benieuwd wat is er aan gebeurd aan de motor? dempers. luchtfilter, rapidbike ?

;) :Y :Y

Heb niet gefilmd b.t.w.

Motor heeft vanmorgen 2 runs gemaakt. 1tje MET flappervalve modificatie en 1tje zonder. Het verschil van de 2 viel me tegen. 1 pk winst op topvermogen na de modificatie en in de lijn viel het best mee. Zonder modificatie loopt de motor over een flink bereik een stukje armer.

De modificaties van de motor:
- Flappervalve
- Laser hotcams carbon
- PCIIIr
- originele luchtfilter

met als resultaat 125pk op het achterwiel. Er valt nog iets meer uit te halen, maar daar zijn ze vanmiddag mee bezig. In vergelijking tot een sp1 met volledig systeem akrapovic had ik ongeveer dezelfde lijn, alleen met volledig systeem had die andere sp1 129pk op het achterwiel. Ik ben benieuwd wat de winst vanmiddag zal zijn (overigens dan met nieuwe glaswol in de dempers).
 
Zo ik meld me ook weer effe... Deel 8 alweer!

@Donny en de rest: Nemen jullie weer wat camera's en foto-toestellen mee naar de meeting, zodat ik het geheel weer kan monteren? (als dat tenminste op prijs wordt gesteld?)
DSC_0746.jpg
 
Laatst bewerkt:
;) :Y :Y

Heb niet gefilmd b.t.w.

Motor heeft vanmorgen 2 runs gemaakt. 1tje MET flappervalve modificatie en 1tje zonder. Het verschil van de 2 viel me tegen. 1 pk winst op topvermogen na de modificatie en in de lijn viel het best mee. Zonder modificatie loopt de motor over een flink bereik een stukje armer.

De modificaties van de motor:
- Flappervalve
- Laser hotcams carbon
- PCIIIr
- originele luchtfilter

met als resultaat 125pk op het achterwiel. Er valt nog iets meer uit te halen, maar daar zijn ze vanmiddag mee bezig. In vergelijking tot een sp1 met volledig systeem akrapovic had ik ongeveer dezelfde lijn, alleen met volledig systeem had die andere sp1 129pk op het achterwiel. Ik ben benieuwd wat de winst vanmiddag zal zijn (overigens dan met nieuwe glaswol in de dempers).


Maak niet de vergissing door te denken dat er 1 pk verschil zit in de flapper-modificatie.
Die "winst" is echt verwaarloosbaar en het voelbare verschil zit eigenlijk meer tussen de oren als in meetbaar resultaat ;)

Probeer maar eens 2 keer met een motor een exact zelfde run uit te voeren zonder verschillen te zien........

De behaalde resultaten kun je eigenlijk alleen een beetje vergelijken met motoren op dezelfde bank onder dezelfde omstandigheden (temp./luchtvochtigheid) gemeten....
(en zo zijn er nog veel meer variabelen)

Maar, wel mooi met een dikke twin op de bank :) lekker blaffen !!
 
Zo ik meld me ook weer effe... Deel 8 alweer!

@Donny en de rest: Nemen jullie weer wat camera's en foto-toestellen mee naar de meeting, zodat ik het geheel weer kan monteren? (als dat tenminste op prijs wordt gesteld?)
[afbeelding]
wat is dat voor "toeter "op die sony ? Ik heb dezelde cam maar niet zo een toeter .
 
_O-

Heb wel het één en ander kunnen vinden maar is die PCIII usb versie niet nog beter of heb ik het nu mis?
 
_O-

Heb wel het één en ander kunnen vinden maar is die PCIII usb versie niet nog beter of heb ik het nu mis?
mis.... :P


Naja dies natuurlijk ook wel goed, maar met de r-versie kan je ook de ontsteking van de motor afstellen. Dmv het aanpassen van de voorontsteking kan je iets meer vermogen creeëren en een beter trekkende motor.
 
mis.... :P


Naja dies natuurlijk ook wel goed, maar met de r-versie kan je ook de ontsteking van de motor afstellen. Dmv het aanpassen van de voorontsteking kan je iets meer vermogen creeëren en een beter trekkende motor.


Dat zeg ik; dan heb je echt een ranzige motor!
 
Gamma?


Wist niet dat die ook al motorspullen verkochten.


Zonder gekheid bedankt voor je uitleg 'Joyride'. :)
 
Mannen,
ik ben vandaag in Noordwolde geweest. Nooit geweten dat we daar ook al nederzettingen hadden. Gelukkig wist mijn Navtech de weg; zelf zou je verdwalen in het moeras.
Ik heb daar een politieauto gezien: een trekker met een zwaailicht.
Speedcamera's kennen ze ook: zo'n ding op een driepoot met een man erachter met zo'n doek over z'n hoofd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan