Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen,
ik ben vandaag in Noordwolde geweest. Nooit geweten dat we daar ook al nederzettingen hadden. Gelukkig wist mijn Navtech de weg; zelf zou je verdwalen in het moeras.
Ik heb daar een politieauto gezien: een trekker met een zwaailicht.
Speedcamera's kennen ze ook: zo'n ding op een driepoot met een man erachter met zo'n doek over z'n hoofd.

Tss .. beetje negatief doen over de Stellingwerven .. Het chapter uit de Friese Wouden komt je halen .. :+
 
Tss .. beetje negatief doen over de Stellingwerven .. Het chapter uit de Friese Wouden komt je halen .. :+


Neen hoor, niets negatief! Vond het namelijk erg leuk daar met al die schattige rietgedekte huisjes e.d. Was er alleen nog nooit geweest. Moet eens een keer terug in leer ipv 3D.
 
He mannen, weet iemand van jullie ook precies de uitleg te staan van veerafstelling van de PB settings wat in de begin post staat ?

Ik hoop dat er ergens iets meer uitleg staat.


Groet,

Gerrit
 
ze hebben trouwens geen e-keur.
dat maakt hier in NL toch niet veel uit?
controleren ze toch alleen in duitsland??

DEEPTONE
de naam is in ieder geval veelbelovend }) })

Sjeffie heeft idd de zelfde "fuisterpijpen" O-) er zit echt een heerlijk geluid in :9
zeker als je door een tunnel rij ,dan schrik ik zelf van hat geluid wat ik produceer, en dat is toch iets harder dan ik s nachts tussen de lakens doe _O- _O- _O-
 
mooie dempers en deel 8.

ik probeer het vaak bij te houden maar lukt niet laat staan mee praten

hahaha

deze maand eindelijk mn hugger scheelt een hoop poetsen
iemand trouwens bekent met de hugger van optitune?


Sjeffie heeft nogal wat bij optitune gekocht en optitune is super *O*
de eigenaar heet jasper en heeft service hoog in het vaandel staan
:} :} :}
 
Weet iemand waar ik mijn achtervering kan laten reviceren (als dat al kan )
ik ben bang dat die nu een beetje naar de kl ...ten is -O- -O- -O-
lekt aan alle kanten olie en is met vering lekker zompig ,je hoort dat er ergens iets niet goed zit :?
misschien heeft iemand zijn org achtervering nog liggen na een verbouwinkje
(''ribbel mischien O-) O-) ) :?
wie kan me helpen ??

gr sjeffie ;( ;(
 
Weet iemand waar ik mijn achtervering kan laten reviceren (als dat al kan )
ik ben bang dat die nu een beetje naar de kl ...ten is -O- -O- -O-
lekt aan alle kanten olie en is met vering lekker zompig ,je hoort dat er ergens iets niet goed zit :?
misschien heeft iemand zijn org achtervering nog liggen na een verbouwinkje
(''ribbel mischien O-) O-) ) :?
wie kan me helpen ??

gr sjeffie ;( ;(


Heb er idd eentje liggen, anders kun je hem naar SO products in bornebroek brengen,
Ik heb hem daar voor 175 euries laten reviseren, ding is weer als nieuw!! :)
 
Heb er idd eentje liggen, anders kun je hem naar SO products in bornebroek brengen,
Ik heb hem daar voor 175 euries laten reviseren, ding is weer als nieuw!! :)

man, ben jij ook al zo vroeg op ?! :)

kheb ook nog 2 shocks trouwens... mocht je de jouwe niet willen verkopen.
 
Laatst bewerkt:
ik ga de losse stukjes van de erfenis nog regelen pff en ff bij een paar motor zaakjes kijken
 
wildsrc517sx.jpg

Heeft er iemand nog belang bij zulke spiegeltjes van hierboven ?
Ik heb er nog wat liggen.....


PDR_0026.jpg

De oplossing met de lamp is creatief... maar kost je vermogen :(

Blijft een leuk fimpje :)
http://www.sp2pilot.com/sp2pilot/allens.wmv


Mooie pics :)
Galleries by Randy Glaze
 
Laatst bewerkt:
FAR%202-33%20HONDA.jpg


Die zwarte spiegeltjes heb ik dus nog liggen.
Blanke en oranje glaasjes, incl. lampjes.
Ze zijn nieuw 45,- per stuk.

De mijne mogen weg voor 60,-
 
oei die witte velgen haha


wie heeft er een rapid bike ? pcIII op zijn sp en wat was je in totaal kwijt ? Zit te denken omdat ook te doen..
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Heeft er iemand nog belang bij zulke spiegeltjes van hierboven ?
Ik heb er nog wat liggen.....

Ik heb wel intresse in deze spiegels!
Maar heb dan ook nog wat vraagjes:
- hoe is de staat van de spiegels? Alles nog erop en eraan, compleet en krasvrij?
- Eenmaal gemonteerd, zijn ze dan ook nog functioneel? Of kan ik alleen mijn eigen trotse smile 8-) zien, omdat ik SP2 rij?

mail me op: vinniefrenken Ad hotmail punt kom
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dit weekend ook beginnen aan de jaarlijkse kleine onderhouds beurt aan mijn SP2 :

- kappen eraf
- nieuwe olie en oliefilter
- nieuwe bougies
- rem en koelvloeistoffen vervangen
- heeft iemand nog een setje stalen remleidingen liggen, of een goed verkoop adres?
- Hoe moeilijk/makkelijk zijn dergelijke remleidingen te monteren?
- algehele check
- Grondige poetsbeurt

En dan is `ze` weer klaar voor komende week!:
weersvooruitzichten.jpg


:] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel intresse in deze spiegels!
Maar heb dan ook nog wat vraagjes:
- hoe is de staat van de spiegels? Alles nog erop en eraan, compleet en krasvrij?
- Eenmaal gemonteerd, zijn ze dan ook nog functioneel? Of kan ik alleen mijn eigen trotse smile 8-) zien, omdat ik SP2 rij?

mail me op: vinniefrenken Ad hotmail punt kom

De spiegels zijn welgeteld 1 x gemonteerd ! :)
Maar nu ik toch eenmaal heb besloten voorlopig niet op straat te rijden kan ik ze net zo goed verkopen.
Ze zijn dus compleet & krasvrij. Volgensmij heb ik er zelfs al die blauwe en oranje stekkertjes aangezet zodat je 'm zo kan inpluggen in de originele kabelboom !
Functioneel.... tja, ik heb er maar 1x mee gereden, wat ik me ervan herinner is dat je nog meer van je eigen ellebogen ziet ;)
 
Vanochtend vroeg door de motregen naar Ten Kate, PCIII erop en op de bank. De grootste monteur die ze daar hadden, SP lijkt net een minibike:

dyno.jpg


Bleek dat ie mét K&N filter én open pijpen nóg te rijk stond. Alles netjes afgesteld, flink dreunen op die bank, resultaat (vandaag, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst) 133,5 PK op het achterwiel *O* *O* Koppel is ook mooi met 112 Nm @ 6236 rpm.

kromme.jpg


@Vinnie: remleidingen monteren is makkelijk, goed letten op de ringetjes die overal tussen moeten. En goed ontluchten, is een handigheidje. De bevestigingspunten van de rubber leidingen vervallen. Daarvoor moet je wat verzinnen. Ik heb dik rubber band van een draagriem op maat geknipt, dubbel gevouwen en gaatjes in geponst. Die heb ik om de leiding gevouwen en met ringen en bout vastgezet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dit weekend ook beginnen aan de jaarlijkse kleine onderhouds beurt aan mijn SP2 :

- kappen eraf
- nieuwe olie en oliefilter
- nieuwe bougies
- rem en koelvloeistoffen vervangen
- heeft iemand nog een setje stalen remleidingen liggen, of een goed verkoop adres?
- Hoe moeilijk/makkelijk zijn dergelijke remleidingen te monteren?
- algehele check
- Grondige poetsbeurt

En dan is `ze` weer klaar voor komende week!:
[afbeelding]

:] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :]


Sjeffie heeft remleidingen gehaald bij van Kekem in ridderkerk ,als je de oude er afhaald dan kun je de nieuwe gelijk op maat meenemen inclusief de "" aansluit nippels""
ik heb trouwens gelijk de leiding van de koppeling gedaan en was alles bij elkaar ong 135 euries kwijt ,je moet alles wel zelf in elkaar zetten maar das niet erg moeilijk en leuk werk

gr sjeffie
 
Vanochtend vroeg door de motregen naar Ten Kate, PCIII erop en op de bank. De grootste monteur die ze daar hadden, SP lijkt net een minibike:

[afbeelding]

Bleek dat ie mét K&N filter én open pijpen nóg te rijk stond. Alles netjes afgesteld, flink dreunen op die bank, resultaat (vandaag, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst) 133,5 PK op het achterwiel *O* *O* Koppel is ook mooi met 112 Nm @ 6236 rpm.

[afbeelding]

@Vinnie: remleidingen monteren is makkelijk, goed letten op de ringetjes die overal tussen moeten. En goed ontluchten, is een handigheidje. De bevestigingspunten van de rubber leidingen vervallen. Daarvoor moet je wat verzinnen. Ik heb dik rubber band van een draagriem op maat geknipt, dubbel gevouwen en gaatjes in geponst. Die heb ik om de leiding gevouwen en met ringen en bout vastgezet.


Mooi resultaat Hakman :9
 
Vanochtend vroeg door de motregen naar Ten Kate, PCIII erop en op de bank. De grootste monteur die ze daar hadden, SP lijkt net een minibike:

[afbeelding]

Bleek dat ie mét K&N filter én open pijpen nóg te rijk stond. Alles netjes afgesteld, flink dreunen op die bank, resultaat (vandaag, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst) 133,5 PK op het achterwiel *O* *O* Koppel is ook mooi met 112 Nm @ 6236 rpm.

[afbeelding]

@Vinnie: remleidingen monteren is makkelijk, goed letten op de ringetjes die overal tussen moeten. En goed ontluchten, is een handigheidje. De bevestigingspunten van de rubber leidingen vervallen. Daarvoor moet je wat verzinnen. Ik heb dik rubber band van een draagriem op maat geknipt, dubbel gevouwen en gaatjes in geponst. Die heb ik om de leiding gevouwen en met ringen en bout vastgezet.

Jeetje, met zo'n reuzemonteur erop kun je tunen wat je wil. Hard gaan zal hij niet.
Ik neem aan dat je de monteur daarom achtergelaten hebt.
 
De spiegels zijn welgeteld 1 x gemonteerd ! :)
Maar nu ik toch eenmaal heb besloten voorlopig niet op straat te rijden kan ik ze net zo goed verkopen.
Ze zijn dus compleet & krasvrij. Volgensmij heb ik er zelfs al die blauwe en oranje stekkertjes aangezet zodat je 'm zo kan inpluggen in de originele kabelboom !
Functioneel.... tja, ik heb er maar 1x mee gereden, wat ik me ervan herinner is dat je nog meer van je eigen ellebogen ziet ;)
Ik wil mezelf wel trakteren op dit spiegel-cadeautje!
Ik zag dat je ook nog een set remschijven van de SP2 tekoop hebt staan? Ik ben nog opzoek naar een setje voorremschijven, dus....

Mail me even en dan spreken we alle afspraken enz enz door.
vinniefrenken Ad Hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan