Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit wel vaak op dit forum, maar niet zo vaak in dit topic.
Daarvoor kom 600cc tekort en heb ik 2 cilinders teveel.
Ze staan wel in de goede vorm ... V4 :P

We gaan ook naar de MM dus dat komt wel goed denk ik!


Jij mag ook niet meerijden, hoogstens achterop, met de pannekoek meeting?
Heb jij dan een Honda VTR 400? Zo'n lekker jankertje?
 
Jij mag ook niet meerijden, hoogstens achterop, met de pannekoek meeting?
Heb jij dan een Honda VTR 400? Zo'n lekker jankertje?

vorige vtr meeting was ze er wel bij :Y
dit is hayley,s motor
full
 
vorige vtr meeting was ze er wel bij :Y
dit is hayley,s motor
[afbeelding]


Ik, beter Carla, heeft in het verleden een ZXR 400 gehad. Ik reed destijds een Ninja 9. Echter, Carla pikte altijd de Ninja en ik mocht op de 400. Op zich wel gaaf spul, lekker actief rijden en op binnenwegen onverslaanbaar.
 
Vandaag de schone slaapster laten ontwaken. Paar peppillen en ze had het helemaal naar d'r zin.
Twee weken geleden de Vdue al, nu alleen nog Gobert. Maar die is nog steeds zo stoned als een konijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik, beter Carla, heeft in het verleden een ZXR 400 gehad. Ik reed destijds een Ninja 9. Echter, Carla pikte altijd de Ninja en ik mocht op de 400. Op zich wel gaaf spul, lekker actief rijden en op binnenwegen onverslaanbaar.
vodkat rijdt de SP ook zoek op de binnenwegen,ik houdt die muppet echt niet bij,totaan het rechte stuk })
 
Bedoel ik niet. Ik doel op het gegeven dat de huidige 800cc bikes snellere tijden neerzetten als de oude 1.000 fietsen. Heeft alles te maken met hanteerbaarheid.
oh,oke

de rode gaan sneller :P

maar je verhaal klopt wel,minder gewicht en kortere wielbasis hebben die 800 cc machines.vind het iig wel een goede zet voor de sport,vindt de wedstrijden erg boeiend
 
oh,oke

de rode gaan sneller :P

maar je verhaal klopt wel,minder gewicht en kortere wielbasis hebben die 800 cc machines.vind het iig wel een goede zet voor de sport,vindt de wedstrijden erg boeiend


Over 5 jaar zitten we weer op 500cc; helaas geen 2takt.
 
hoop je dat of weet je dat?ik vind het belangrijk dat de spanning blijft,cc is voor mij iets minder belangrijk,kwalitatief moet het kloppen


Beiden niet. Verwacht het. De teruggang naar 800cc was een poging om de snelheid er enigszins uit te halen. Mislukt dus!
Ik zou echter tekenen voor 2Takt. Dat waren nog eens tijden, zowel qua spanning als qua neus.
 
Laatst bewerkt:
Sjeffie heeft idd de zelfde "fuisterpijpen" O-) er zit echt een heerlijk geluid in :9
zeker als je door een tunnel rij ,dan schrik ik zelf van hat geluid wat ik produceer, en dat is toch iets harder dan ik s nachts tussen de lakens doe _O- _O- _O-

ik heb ze vandaag even goed kunnen proberen die deeptones.
Wat je zegt sjeffie echt een heerlijk geluid.
mooi diep donker gebrul. ben er echt super blij mee.

motorkarakter is ook iets verbetert. niet zo bokkerig bij rotondes etc.
 
ik heb ze vandaag even goed kunnen proberen die deeptones.
Wat je zegt sjeffie echt een heerlijk geluid.
mooi diep donker gebrul. ben er echt super blij mee.

motorkarakter is ook iets verbetert. niet zo bokkerig bij rotondes etc.

Hey SPutnick!!
Mooi geluidje, niet!!
Als de motor veel bokt, moet je eens een 42 tands achtertandwiel monteren.
Loopt en trekt de motor veel beter!!
Ik vind het 1 van de must-do's voor de SP
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook nog ff een leuk rondje getrokken vanmiddag,zaterdag komt mn nieuwe bridgestone slof op de achtervelg.

er staat trouwens een hele mooie Sp1 te koop in de buurt bij mij
zal zo ff fotos posten,dat moet vodkat ff doen.

highmount dual sound lasers erop,duostepjes eraf,andere undertail erop gemonteerd,zwarte velgen,met gepolijste buitenringen,en wat ik wel heel mooi vond was dat ie de hele velg had laten behandelen,zodat je het gietwerk van de velg niet meer zag,maar dattie heel mooi glad als een babybibs was

andere bubbleruitje erop,flush knippers voorop,en een nog perfecte paintjob erop
 
Laatst bewerkt:
ik had al het idee dat mijn vertanding niet helemaal standaard is.
trek hem namelijk met het grootste gemak op zijn achterwiel, terwijl die gozer waar ik mijn dempers van heb gekocht heel veel moeite moest doen en daarom ook eigenlijk nooit een wheelie maakte.
dit kan natuurlijk alleen maar aan de vertanding liggen.
 
ik heb ze vandaag even goed kunnen proberen die deeptones.
Wat je zegt sjeffie echt een heerlijk geluid.
mooi diep donker gebrul. ben er echt super blij mee.

motorkarakter is ook iets verbetert. niet zo bokkerig bij rotondes etc.

Als je hem nog verder wilt verbeteren ga dan een tandje kleiner voor.
 
gaat die dan niet nog makkelijker op zijn achterwiel.
ik trek hem nu in zijn 2 rond 120 km/h nog op zijn achterwiel (zonder koppeling)
ik zou juist zeggen een tandje erbij voor????
 
gaat die dan niet nog makkelijker op zijn achterwiel.
ik trek hem nu in zijn 2 rond 120 km/h nog op zijn achterwiel (zonder koppeling)
ik zou juist zeggen een tandje erbij voor????

FF een keer je tandjes tellen....
Standaard is 16 voor, en 40 achter.
1 tandje kleiner voor is hetzelfde als 3 tandjes groter achter.
 
voor tellen is natuurlijk wat lastiger.
doe ik wel een keer als de ketting vervangen moet worden.
ben wel benieuwd waar de voorkeur van de meesten naar uit gaat voor wat betreft de vertanding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan