Vtr SP1 & SP2 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje aan de kenners:

Als ik nieuwe uitlaten onder m'n VTR SP2 wil,
welke hebben een mooie sound/prijsverhouding?

En wat kosten ze gemiddeld?

Dealer rekent nu voor Laser Hotcams DS slip on € 886.
Is dat redelijk?

Groeten
Jonezzzzzzzzzzzz


Jonezzz,

Ik rij met Remus Revolution pijpen en dan zonder de silencer. Klinkt best wel bruut (gorgelt mooi als je het gas er af haalt :-)) en is niet al te duur. Prijs weet ik zo niet meer, dus zou je even moeten zoeken op internet.

Succes met je keuze.
 
Hallo allemaal,

Ben tegenwoordig ook de gelukkige bezitter van een SP1. Lekker veel info kun je hier vinden.
Ik probeer er mijn voordeel mee te doen.

Groet,
V
Hoi Viper,
Welkom op dit forum en veel rijplezier :] :] (zal wel lukken)

We zoeken nog deelnemers aan de SP-meeting
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ben tegenwoordig ook de gelukkige bezitter van een SP1. Lekker veel info kun je hier vinden.
Ik probeer er mijn voordeel mee te doen.

Groet,
V

Hé Viper,

Post ook een fotootje a.u.b. is leuk voor de openingspost. Enne, welkom natuurlijk.
 
Eej Viper.
Jij hebt toch dat ouwe afgetrapte hok van AvH gekocht?
Daar héb ik een verhálen over gehoord...... :o























:+ :+ <---- !

Welkom vriend!
 
Tuurlijk, gaan we doen.

@Ribbel: fuel accelerator? Nooit van gehoord. Moet de gebruiksaanwijzing (of het web) eens doorlezen. Heb er een installatiedisk bij en kan met een laptop bij de PCIII. Leuk, echt iets voor mij om de boel te gaan vern++ken.

@Pepe, natuurlijk ligt het aan jouw pijpen. Had je ook nooit moeten wegdoen :+ En nee, het is dus geen volledig systeem. Wel in combo met K&N filters, zal ook wel weer schelen.

Vond altijd al dat het blok goed liep. Op de Veenslang kon Raven niet sneller accelereren dan ik bijv., terwijl hij met open pijpen en een rapidbike rijdt. Maar de mijne is een 2 natuurlijk, dat moet standaard al zo'n 5 PK schelen.

Heb de laatste ritjes last van wat drupjes koelvloeistof die uit de buurt van het overloopreservoir komen. Bij Ten Kate dachten ze dat ik teveel had bijgevuld en ze hebben er wat koelvloeistof uit gehaald. Op de terugweg kwam en toch nog wat uit. Wat druppeltjes die in de racekuip blijven liggen. Iemand?




Waterpompkering. Kijk maar eens in het werkplaatshandboek bij het hoofdstuk cooling system en dan "troubleschooting". Bovenaan de lijst met "troubles"staat dan ook deze mechanical seal (waterpompkering). Doordat deze kering kapot is komt er anuit het blok een soort overdruk op de koelvloeitstof in de pomp waardoor hij eruit begint te drruppelen via het overloopslangetje.
Heb ik ook gehad en vervangen....pokke werk!! (zit allemaal geperst).....

suc9 ermee!!

Sp-Greetzzzz :] :] :]
 
Mwah....
Al die verhalen over te arm en te rijk. Gaten in zuigers.
Denk dat het allemaal wel meevalt. O-)
PC3 heb ik nie, dus eerst maar eens even kijken hoe hij loopt.

Aha..

maar als de motor al iets te arm loopt.. dan gaat die alleen maar armer lopen :? Lijkt me dan niet echt een nuttige investering :?
 
Hi alll ,
Ben op zoek naar koplamp units ( beide kanten ) voor een experimentje !
Iemand met een race project die ze over heeft mischien ?
Hoor het wel


Gr RedfoX
 
Sjeeezzzzzz

Das snel , wat is de staat ervan en wat vraag je der voor ?

Hoor het wel weer , of pm me maar .

RedfoX
 
Jonezzz,

Ik rij met Remus Revolution pijpen en dan zonder de silencer. Klinkt best wel bruut (gorgelt mooi als je het gas er af haalt :-)) en is niet al te duur. Prijs weet ik zo niet meer, dus zou je even moeten zoeken op internet.

Succes met je keuze.

Thanx!
 
Wil ze allebij van je kopen , stuur je gegevens maar ff met een pm
Betaal ik ze vast , spreken dan ook wel af wanneer afhalen mogelijk is !
 
Waterpompkering. Kijk maar eens in het werkplaatshandboek bij het hoofdstuk cooling system en dan "troubleschooting". Bovenaan de lijst met "troubles"staat dan ook deze mechanical seal (waterpompkering).

Zou kunnen natuurlijk, maar volgens datzelfde werkplaatsboek zou dan de 'inspection hose' aan de rechterkant moeten lekken. Bij mij zit er wat koelvloeistof onderaan het expansievat aan de linkerkant.

Moet ik het spul wéér loshalen .. -O-

en Ribbel, dat doppie zit er nu wel goed op
 
ik heb ook nog ff een leuk rondje getrokken vanmiddag,zaterdag komt mn nieuwe bridgestone slof op de achtervelg.

er staat trouwens een hele mooie Sp1 te koop in de buurt bij mij
zal zo ff fotos posten,dat moet vodkat ff doen.

highmount dual sound lasers erop,duostepjes eraf,andere undertail erop gemonteerd,zwarte velgen,met gepolijste buitenringen,en wat ik wel heel mooi vond was dat ie de hele velg had laten behandelen,zodat je het gietwerk van de velg niet meer zag,maar dattie heel mooi glad als een babybibs was

andere bubbleruitje erop,flush knippers voorop,en een nog perfecte paintjob erop


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan