vinger aan politie

Blijkbaar word het woord vinger iets te letterlijk opgevat,
verder zijn bij ons in de gemeente gewone politieagenten die parkeerbonnen schrijven ze hebben nl hetzelfde uniform aan. Ze dragen daarnaast ook pistolen en handboeien.
Mischien om auto\'s vast te boeien of banden lek te schieten ? (geintje)
 
ik groet niet, als motorrijder vind ik ze te weinig begrip hebben voor ander motorrijders en ik spreek uit ervaring.ok ze doen hun werk maar een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad en dan heb ik het echt niet over scheuren ofzo maar misschien tref ik wel elke keer net die ene die zwaar op z\'n strepen gaat staan of met verkeerde been uit bed is gestapt
 
Nee, ik rij in de Bijlmer op een off-road, heb een hekel aan opgevoerde scooters, en rij regelmatig de trap van de Stadsdeelraad Zuidoost op en af om te oefenen.
Dat dacht ik al. Het hoort bij de opleiding.
Bijlmer is wat ver weg. Maar als het weer beter weer is en ik spreek je nog eens op het forum, gaan we een keer een terrasje pikken (alcoholvrij) en een potje kankeren op scooters.
 
Zeg gewoon dat je hem een lul 1e klas vindt....
- IK vind jou een lul 1e klas; GOED !
- jij bent een lul 1e klas; FOUT
Het eerste valt onder vrijheid van meningsuiting en kan niet worden
\"beloond\" met een prent.

Misschien dat je een agent kunt vinden die hierom kan lachen? maar de meeste zullen dit niet waarderen. volgens drukken ze je dan sneller een boete in je strot dan dat jij kunt uitleggen dat het allemaal maar een geintje was :X

ik zie dat dit weer een heel verhelderende discussie is. kom op zeg. ik wordt ook wel eens geflitst, maar ik betaal altijd trouw, want het was mijn fout. ik reed te hard. makkelijk toch? kom op zeg. die bekeuringen horen gewoon bij het spelletje en om dan een individuele agent terug te pakken is ook zo laag he? dat doe je zeker ook als je een belasting-ambtenaar ziet? even flink sarren! tja. de belasting helpt je elk jaar weer van zo verschrikkelijk veel geld af!

kom op zeg. ik ben het soms ook niet eens met de werkwijze van politie/justitie, maar ik heb me er al langgeleden bij neergelegd dat ik er toch niets aan kan veranderen.. ik blijf wel gewoon betalen en vriendelijk groeten naar oom agent, die ook alleen zijn werk maar doet.

Dit snap ik helemaal niet. Ik kan dus niet het verkeersbeleid vanuit mijn vak verdedigen en daarnaast een R1 rijden en lid zijn van het M-F? Ik heb trouwens ook nooit hier beweerd dat ik me altijd aan de regels hou, en nee dat doe ik ook niet altijd. Maar ik zeur niet als ik een bon krijg.
:}
 
Laatst bewerkt:
Ik val een beetje laat in deze topic binnen, druk met werken....Maar wil toch benadrukken dat parkeerbonnetjes vooral worden geschreven door parkeercontroleurs en dat zijn dus niet \"de politie\" en zij kunnen/mogen geen boeven vangen, in de struiken liggende flitsers zijn vooral mensen van de verkeershandhavingsteams met beperkte opsporingsbevoegdheid, mogen/kunnen helemaal geen boeven vangen en zijn dus ook niet \"de politie\", en binnen de politieorganisatie waar ik werk is geen enkele aandacht geweest voor de al 3 jaar \"nieuwe\" kentekenplaat voor motorfietsen.
De meeste dienders, net als enkele motorrijders...????, weten dus helemaal niet dat motoren van een nieuwe kentekenplaat moeten zijn voorzien, in plaats van vakkenis buiten hun eigen intresse bij te houden zijn ze nl druk geweest met boeven gevangen.
Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de 1e 5 M-F ers zich kunnen melden die een bon hebben gehad voor te kleine kentekenplaat.

En gelukkig beseffen de meeste vrachtwagenchauffeurs, en het bedrijf waar ze voor werken, dat het niet echt fijn is te moeten leven met het besef dat je iemand hebt doorgereden die in je dode hoek zat, en zorgen ze zelf al ervoor dat die dodehoekspiegel erop zit of komt. Ook buiten de dreiging van een bon.


weer iemand die het wel snapt!!!
 
Troost je,

Kwam er pas na 4 pagina's achter dat het een prehistorische topic was
 
Even een link naar een NOS artikel over de hoge boetes in Dutsland voor het beledigen van een agent.
http://weblogs.nos.nl/berlijn/2009/11/10/arsch-kont-loch-gat-samen-kassa/
Als ze de verkeersboetes hier in NL naar Duitse maatstaven aanpassen, mogen ze de boetes voor beledigen van een politie agent hier ook onmiddellijk invoeren van me.
(Al zijn die wel erg hoog maar als je het (uitgaans)volk hier in NL tekeer hoort gaan tegen het gezag, mogen ze dat hier zeker wel harder aanpakken, cq de wet aanpassen)
 
Laatst bewerkt:
Thread_Necromancy.jpg
 
Pff oud topic! Ik was aan het scrollen door de 1e pagina en zag een reactie van LCB en toen wist ik direct dat het een antiek topic was. 2003... toen was ik net een jaar klaar met 25kW.
 
Stoer hoor, middelvinger opsteken naar politie. Maar vervolgens wel huilie huilie en de wereld verafschuwen als je een boete overhandigt krijgt van oom agent. Nee, sorry, geen respect voor dit soort gedrag.

Dat terzijde, zelf zwaai ik naar menig motoragent en knikken of zwaaien ze wel terug. Voor mij is het ook een mede motorrijder hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan