Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raus is vast nog niet thaus :+, is natuurlijk lekker aan het rijden :]

Maar we wachten nu wel al errug lang hoor .
lekker rijden is er niet bij rond dit tijdstip

dacht om een uur of 4, ik breng effe mijn kapotte backprotector naar motopoint, heenweg was het redelijk druk op de A2, de terug weg '( wat een kut land ben op een gegeven moment maar binnendoor gaan rijden, ook druk,maar dan rijd je tenminste
 
nog geen Raus ?
plop.gif
 

Ik heb er geen. :o :X

Vanmiddag heb ik eigenlijk te weinig tijd gehad om te rijden en foto's te maken. Ik had eigenlijk de motor al 's ochtends op willen halen om dan lekker de hele dag op pad te kunnen zijn en foto's te maken, maar dat kon helaas niet.


Ik was veel later daar dan verwacht, want ik miste de bus bij het overstappen en dus moest ik een uur wachten. :( De buschauffeur heeft me vervolgens wel precies voor de deur afgezet dus dat maakte weer een beetje goed! 8-) Ik heb om precies 15.00 de motor overgeschreven, dus ik was pas om kwart over 3 eindelijk op weg met MIJN motor. *D Ik ben meteen met de motor even langs mijn ouders gereden en toen weer terug naar huis.


Na het eten moesten we nog even op pad en op de weg terug hebben we nog een klein stukje over de dijk gereden. *O* Dat had ik echt nodig. *D
 
Gefeliciteerd Raus *O* *O*

Gingen we nu zondag nog rijden en waar ook al weer ?
 
Is trouwens best wel ver, 600km rijden voor 2 bochies, maar 't zijn dan ook wel hele mooie :)
 
Laatst bewerkt:
Kijk nou dacht ik toch dat ik gek werd, dus ik heb vanmiddag toch eens een collega die al jaren motor rijdt en zelf onderhoud doet naar die versnellingsbak laten kijken van de NTV. Ook hij moest heel erg lachen toen hij hoorde dat ik dacht dat ik 6 versnellingen had ipv 5.

Dus ik hem overgehaald; probeer nou zelf eens. Hij op de motor weg en proberen. Toen hij terug kwam was zijn conclusie "deze versnellingsbak leidt een heel eigen leven" Je zou 5 versnellingen kunnen hebben maar ook net zo goed 8 :P

Conclusie; hij vond het nog steeds zeer vermakelijk maar kon zich er iets bij voorstellen dat ik er niet echt een touw aan kon vastknopen. Maar goed..............ik ben dr inmiddels aan gewend; Mijn NTV heeft gewoon karakter :+
 
Laatst bewerkt:
iedereen op pad :?

vandaag met peerke vast de eerste helft van de route voorgereden, om te kijken of we hem goed hadden uitgezet

mooi route, lekker afwisselend
 
iedereen op pad :?

vandaag met peerke vast de eerste helft van de route voorgereden, om te kijken of we hem goed hadden uitgezet

mooi route, lekker afwisselend


Vandaag de garage van stof ontdaan, 4 fietsen moeten wassen, 1 auto en de motor -O-
Alles zat onder het stof van een richeltje beton wegslijpen :N
 
Laatst bewerkt:
Nope ik heb vandaag geen motor gezien. Er moest gesport worden, poetsen, boodschappen, de was.........ofwel, allemaal klusjes die je liever niet zelf wilt doen maar wel iedere week terug komen. Sporten was wel leuk overigens :P
 
Nope ik heb vandaag geen motor gezien. Er moest gesport worden, poetsen, boodschappen, de was.........ofwel, allemaal klusjes die je liever niet zelf wilt doen maar wel iedere week terug komen. Sporten was wel leuk overigens :P


kun je dat niet combineren? vanochtend eerst gesport, toen visite, toen motorrijden, net gegeten, dalijk stofzuigen + dwielen, was aanzetten, tv kijken was ophangen, slapen, en morgen weer rijden *O*
 
kun je dat niet combineren? vanochtend eerst gesport, toen visite, toen motorrijden, net gegeten, dalijk stofzuigen + dwielen, was aanzetten, tv kijken was ophangen, slapen, en morgen weer rijden *O*

hmmmm ik had met de motor naar de sportschool kunnen gaan maar das niet praktisch......boodschappen voor de hele week met de motor is ook geen optie. Poetsen op de motor........daarvoor is mn huis te klein

Maar........ik had natuurlijk wel mn was stuk voor stuk droog kunnen rijden........komt ie nu mee.... B|

:+
 
hmmmm ik had met de motor naar de sportschool kunnen gaan maar das niet praktisch......boodschappen voor de hele week met de motor is ook geen optie. Poetsen op de motor........daarvoor is mn huis te klein

Maar........ik had natuurlijk wel mn was stuk voor stuk droog kunnen rijden........komt ie nu mee.... B|

:+

zo, gedweild, spullen liggen al weer klaar voor morgen :]
 
:W




wilde vandaag mijn motor maar eens wassen :Y is niets van gekomen :N


maar !! hij heeft wel nieuwe olie, filter, en remvloeistof & lampen
maar hij is nog steeds vies '(
 
kun je dat niet combineren? vanochtend eerst gesport, toen visite, toen motorrijden, net gegeten, dalijk stofzuigen + dwielen, was aanzetten, tv kijken was ophangen, slapen, en morgen weer rijden *O*


Op het rijden na zag mijn dag er ook aardig zo uit, maar morgen tenminste wel rijden. *D

Wat leuk trouwens dat je die route hebt uitgestippeld. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan