Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
10025084_720_DET_04.jpg




ut past.... *O*

Nu nog ff testen of ut ook rijdt 8-)
 
Die Gawaine zondag aanhad was volgens mij van een iets betere kwaliteit als mijn textielen jas. Die van mij heeft sowieso maar 1 voering.


Ik heb een uitstekende jas van Macna die ik overigens al weer bijna 3 jaar heb. Alles is nog helemaal heel en waterdicht. Ik heb het in die jas altijd redelijk warm voor zover dat kan bij echt koud weer. De beste tips zijn inderdaad het aantrekken van warmere handschoenen bij lagere temperaturen en goede thermokleding. :Y Thermokleding vind ik eigenlijk het hele jaar door wel fijn tot zo'n 20 graden. Daarboven is het niet echt nodig. :P
 
Zit eerst met een spanbandje vast aan mijn duo-zit, daarna met een spin aan mijn bagagehaken bij de voetsteunen. :]
Gaat dat schuren tegen je lak, die rubberachtige spin-haak-dingen?
 
Zit eerst met een spanbandje vast aan mijn duo-zit, daarna met een spin aan mijn bagagehaken bij de voetsteunen. :]
Gaat dat schuren tegen je lak, die rubberachtige spin-haak-dingen?

:Y



ook die rol gaat schuren |( ik had er zelfs duct-tape onder zitten, maar toch was er wat lak vanaf :X
 
Laatst bewerkt:
:Y



ook die rol gaat schuren |( ik had er zelfs duct-tape onder zitten maar toch was er wat lak vanaf :X


Honda kwaaltje zeker :P bij mij lag er geen lak vanaf, maar voor de zekerheid zou ik er gewoon een flinke zeem onder doen (geen handoek, badstof schuurt ook :X )

ik heb die bagage rol ook zo op de motor, gewoon een spanband kruisllings eroverheen via de bagage haken
 
Laatst bewerkt:
Honda kwaaltje zeker :P bij mij lag er geen lak vanaf, maar voor de zekerheid zou ik er gewoon een flinke zeem onder doen (geen handoek, badstof schuurt ook :X )

ik heb die bagage rol ook zo op de motor, gewoon een spanband kruisllings eroverheen via de bagage haken




op dat brik van jou zie je die krassen gewoon niet meer :Q
 
Ik heb die rol ook zo zitten, met één spinnetje vast.

Als hij er van af flikkert toeteren jullie wel :+


rij ik er eerst effe overheen :]

net effe bij Adrie Spierings ( www.motortuning.nl ) geweest, hij heeft effe op en neer gereden op mijn brik, niets met de nokkenasketting aan de hand, ook niet met de aandrijfketting *O*

de radiateur rammelt ergens tegen aan tijdens het optrekken en resoneert vrolijk mee bij hard rijden, dat is dus het getril en gerammel, morgen avond effe de kuip er af halen en kijken wat er is :)
 
rij ik er eerst effe overheen :]

net effe bij Adrie Spierings ( www.motortuning.nl ) geweest, hij heeft effe op en neer gereden op mijn brik, niets met de nokkenasketting aan de hand, ook niet met de aandrijfketting *O*

de radiateur rammelt ergens tegen aan tijdens het optrekken en resoneert vrolijk mee bij hard rijden, dat is dus het getril en gerammel, morgen avond effe de kuip er af halen en kijken wat er is :)



dus met tiewraps, duct-tape en schuimrubber is het allemaal weer verholpen :+
 
Ik heb die rol ook zo zitten, met één spinnetje vast.

Als hij er van af flikkert toeteren jullie wel :+
Ik heb wel eens iemand gezien die zijn rol tussen het achterwiel en het zitje had. :+

Niet dat het de bedoeling was..
Hij trok een spoor van 500 meter met zijn geblokkeerde achterwiel.
Liep gelukkig allemaal goed af, maar zijn band was tot op het canvas afgesleten..
Maar nog niet lek, dus hij kon gewoon verder rijden hobbelen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Wanneer gaan jullie nu?

En nu je hoeft niet bang te zijn dat ik mee wil maar ik wou jullie even een goed weekend wensen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan