Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
fijn weekend :W





:P de rest is geheim


Fijn weekend dan :W allemaal, doe voorzichtig en nicht rasen :P :+


wij zitten van het weekend in het buitenland met de motor .....helaas.........de rest is bij ons ook geheim maar we zouden elkaar best wel eens tegen kunnen komen ;)
 
Ik heb wel eens iemand gezien die zijn rol tussen het achterwiel en het zitje had. :+

Niet dat het de bedoeling was..
Hij trok een spoor van 500 meter met zijn geblokkeerde achterwiel.
Liep gelukkig allemaal goed af, maar zijn band was tot op het canvas afgesleten..
Maar nog niet lek, dus hij kon gewoon verder rijden hobbelen. _O-

_O-

Gelukkig gaat het bij mij altijd goed, spin is sterk genoeg, en ik heb momenteel niet erg veel keus, want door die seatpipes kan ik toch niks onder mijn zadel spannen.
 
Mooie tas ! Die zal vast bevallen 8-)

Hij beviel al.....vorig jaar zat ie op m'n Fazert :P

Ik ben vanaf heden volledig incognito 8-)

DSC001621.jpg


Trouwens vandaag met de motor naar 't werk, 's ochtends was het anders nog f*cking koud, maar vanmiddag niet meer *O*

1004 km })
 
Laatst bewerkt:
Hij beviel al.....vorig jaar zat ie op m'n Fazert :P

Ik ben vanaf heden volledig incognito 8-)

[afbeelding]

Trouwens vandaag met de motor naar 't werk, 's ochtends was het anders nog f*cking koud, maar vanmiddag niet meer *O*

1004 km })

Ow hahaha ik dat je hem speciaal nieuw had gekocht :P verkeerd begrepen :)

En het was vanochtend idd koud maar in jou geval voor een goed doel was het rijden in de kou voor een goed doel toch, want je R6 is nu ingereden en nu mag je los *O*
 

ff herrie maken dan :)

heb het rammeltje gefixed

zat een soort van 'lagertje' van heel dun plastic (ik denk mica) om de as van de fan motor, die was wat dun geworden en dus kon een en ander rammelen, nieuw dingske tussen geflexed en weer klaar *O*

tussendoor nog effe mijn backprotector opgehaald bij motopoint, netjes gemaakt door de importeur van spyke

zalig pasen en bedank voor die bloumen _O-
 
ff herrie maken dan :)

heb het rammeltje gefixed

zat een soort van 'lagertje' van heel dun plastic (ik denk mica) om de as van de fan motor, die was wat dun geworden en dus kon een en ander rammelen, nieuw dingske tussen geflexed en weer klaar *O*

tussendoor nog effe mijn backprotector opgehaald bij motopoint, netjes gemaakt door de importeur van spyke

zalig pasen en bedank voor die bloumen _O-

Je was dus gewoon vrij vandaag.........en ik maar werken B|


Maar uiteraard ook een zalig pasen en bedank voor die bloemen (ik heb paaseitjes gekregen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Je was dus gewoon vrij vandaag.........en ik maar werken B|


Maar uiteraard ook een zalig pasen en bedank voor die bloemen (ik heb paaseitjes gekregen :+ )

ik had de middag vrij, en dat kon omdat ik gisteren tot 24:00 heb zitten werken ;)

met een eigen zaak ben je nooit 'echt vrij' je bent hoogstens niet met je werk bezig :P
 
ik had de middag vrij, en dat kon omdat ik gisteren tot 24:00 heb zitten werken ;)

met een eigen zaak ben je nooit 'echt vrij' je bent hoogstens niet met je werk bezig :P

Aha; dan had je het ook verdient :Y

Ik wist overigens niet dat je een eigen zaak had; ik dacht dat je "gewoon" in loondienst werkte ;)

Maar dan wil ik liever niet ruilen; mijn ouders waren ook eigen baas en altijd met werk bezig idd.
 
Laatst bewerkt:
Aha; dan had je het ook verdient :Y

Ik wist overigens niet dat je een eigen zaak had; ik dacht dat je "gewoon" in loondienst werkte ;)

Maar dan wil ik liever niet ruilen; mijn ouders waren ook eigen baas en altijd met werk bezig idd.

het is wel leuk hoor, zou niet anders willen :) alleen 'vrij zijn' moet je wel bewust plannen/compenseren
 
ff herrie maken dan :)

ssssstttttt B| .....maak es niet zo'n herrie man, je maakt iedereen wakker :+

heb het rammeltje gefixed

zat een soort van 'lagertje' van heel dun plastic (ik denk mica) om de as van de fan motor, die was wat dun geworden en dus kon een en ander rammelen, nieuw dingske tussen geflexed en weer klaar *O*

Roadkill rammelt dus niet meer :P

tussendoor nog effe mijn backprotector opgehaald bij motopoint, netjes gemaakt door de importeur van spyke

zalig pasen en bedank voor die bloumen _O-

Das ook snel gefixt zeg, die backprotector :) .

@ bollen

HOEasterCbunny007a.gif
 
DSC001631.jpg


Stickert binnuh *O*

ff plakkuh :9


en strakkies nog ff gassuh 8-)

en om alvast in de paasstemming te komen rij ik even een ommetje op het Ei })

:W
 
Beste mensen, morgen wilde ik, als het niet te vroeg wordt vanavond (..?), misschien eens wat dijkjes uit gaan checken boven Den Bosch en/of Oss. Heeft er iemand suggesties in de vorm van straat-/dijknamen? Thnx! :)
 
Beste mensen, morgen wilde ik, als het niet te vroeg wordt vanavond (..?), misschien eens wat dijkjes uit gaan checken boven Den Bosch en/of Oss. Heeft er iemand suggesties in de vorm van straat-/dijknamen? Thnx! :)

leuk.jpg


check ook map24, je kan zo helemaal naar nijmegen komen daar effe wat drinken, en weer terug
 
Well done! ff beurtje en dan dat gas open tot ut nokje!

Kijken ofwe je dan nog bij kunnen houden!


Woensdag krijgt ie een beurt *O*

8-) ben net terug.

Ik ook 8-)

Have fun again voor strakkies ;)

:]


Waar ga je die plakken ? Op je plaathouder ?

:Y




DSC001671.jpg



hoeveel duzend toereh heb ie em al gehad?

10.000 })

Maar vanaf 1600 km mag 't ie pas helemaal los, maar 't voelt :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan