Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp nu ook waarom die Dame d'r tasje zo angstig vast houdt
full

De tasjesdief te herkennen aan een slepend geluid :+
 
Die Ardenne rit die jullie doen,wanneer valt die ongeveer ?


Wordt volgens mij geregeld door een van 't Belgisch Forum

En na enig speurwerk gevonden:

Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)
 
Bedankt voor alle goede wensen. :}
The day after...erg veel pijnlijke plekken,blijkt dat je toch meer klappen hebt gehad dan dat je eerst dacht.
Pols/hand is erg dik en gevoelig,rechter oog is ook gevoelig(bloedrood doorlopen),linker elleboog geschaafd,rug hier en daar wat pijnlijk,nek en voorhoofd doen ook zeer.
Benen doen het nog prima(leuk voor het voetballen |( )
Meer van de afloop volgt later.
 
Lees het in deel 29.....antwoord in deel 30

Damn Flink,je had net een nieuwe achterband gestoken (Als ik het goed herinner)
Kan dat "wellicht" de oorzaak van het uitbreken/slingeren ??

anyway;succes met je herstel
 
Begrijp nu ook waarom die Dame d'r tasje zo angstig vast houdt
[afbeelding]
De tasjesdief te herkennen aan een slepend geluid :+

Ik probeerde dame Muis nog geniepig van achter te benaderen, maar mijn halve voet heeft mij veraden.... :(

Weer naar huis met minder in de tas , dan met meer..... ;) ;)
 
Tjonge,tjonge wat gaat dat hier snel,hebben jullie niets anders te doen als dit topic vol te tippen. :9 :9 :9 :9 *O* *O* *O*
 
@Vinnie-V:

Nee, ik heb geen paddockstand. Ik heb vandaag S100 spul gekocht, eens kijken hoe ik dat erop kan aanbrengen. Toen ik voor het eerst erop reed, viel het mij ook op dat je een mooie brom hoort bij 3k toeren.

Enne, ook mijn Z heeft vandaag op 1 oor gelegen (niet door mijn toedoen)... Schade op alle plekken die de grond raken. Jammer.
 
op en neer naar de dealer :X voor een beurtje

tis weer leuk geweest voor vandaag...

trustuh :W :W :W

had je berichtje ge lezen in deel 29......het flightforum is een stuk industrie terrein....maar dan 1 in nieuwe stijl.....echt super om te spelen....helemaal het stuk tussen Eindhoven en Veldhoven. (zonder die grote beton blokken)...super mooie bochten. je kan je er een paar uur wel vermaken. wel opletten dat de politie je niet ziet racen......is nog altijd 50km/u gebied.

Ik ga pitten :W :W
 
@Vinnie-V:

Nee, ik heb geen paddockstand. Ik heb vandaag S100 spul gekocht, eens kijken hoe ik dat erop kan aanbrengen. Toen ik voor het eerst erop reed, viel het mij ook op dat je een mooie brom hoort bij 3k toeren.

Enne, ook mijn Z heeft vandaag op 1 oor gelegen (niet door mijn toedoen)... Schade op alle plekken die de grond raken. Jammer.
balen zeg..niet door jou toedoen zeg je.Dan is het verzekeringswerk maar de nieuwigheid is er wel af op deze manier '(
 
@Vinnie-V:

Nee, ik heb geen paddockstand. Ik heb vandaag S100 spul gekocht, eens kijken hoe ik dat erop kan aanbrengen. Toen ik voor het eerst erop reed, viel het mij ook op dat je een mooie brom hoort bij 3k toeren.

Enne, ook mijn Z heeft vandaag op 1 oor gelegen (niet door mijn toedoen)... Schade op alle plekken die de grond raken. Jammer.
Nee he.......wordt dit weer zo'n jaar? Het is toch geen trend die ik moet gaan volgen of zo?
Ik heb al genoeg bodemonderzoek gedaan in de loop van de jaren.

Heb je veel schade? Kan je het verhalen op de veroorzaker?

Succes met de afwikkeling.
 


1. Morgen aan allen :W

2. Carbon klinkt 'donkerder' en heeft bovendien de fijne eigenschap niet zo teer te zijn aan kleine deukjes. Op titanium zie je iedere onregelmatigheid direct.

3. Hopelijk kan ik in topic 30 eindelijk zeggen dat mijn fiets gearriveerd is... O-) :(


:9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan