Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je 'm weer in moeten leveren?
Was 't geen lange-duur-test?





:+
Was dat maar waar.

Over testen gesproken; ik heb me aangemeld voor de Dunlop Qualifiertest. Voor 25,00 mag ik nu op 16 april op Zandvoort rijden. 2 of 3 sessies met m'n eigen ZX6R en 1 of 2 sessies op een beschikbaar gestelde motor op Dunlop Qualifiers.

Testbesprekingen komen in Moto73. Als ik er dan weer in kom ga ik toch eens vragen of het niet beter is dat ik gewoon op de loonlijst kom. :} O-)

Ik weet niet of er nog meer plek is........... O-)
 
Was dat maar waar.

Over testen gesproken; ik heb me aangemeld voor de Dunlop Qualifiertest. Voor 25,00 mag ik nu op 16 april op Zandvoort rijden. 2 of 3 sessies met m'n eigen ZX6R en 1 of 2 sessies op een beschikbaar gestelde motor op Dunlop Qualifiers.

Testbesprekingen komen in Moto73. Als ik er dan weer in kom ga ik toch eens vragen of het niet beter is dat ik gewoon op de loonlijst kom. :} O-)

Ik weet niet of er nog meer plek is........... O-)
*O* *O* *O* *O* :W :W :W :W :P :P :P :P :P
 
Hij is nu natuurlijk van mening dat de rekening met jou nu 'vereffend' is.
Vraag me wel af, hoe goed zijn geheugen is, mocht ie je een volgende keer weer 'ontmoeten'. B|


Hahahaha, tja, wie weet.. we zullen zien
 
:Y :N

full
 
Goeie smorgens jongens;

Kreeg net een belletje ,motor is totalloss.


Flink,

Klinkt raar, maar wees maar blij, in je achterhoofd, zal je je altijd afvragen wat het nu eigenlijk geweest is waardoor je de klapper hebt gemaakt.
Je rijdt dan op dezelfde fiets waarmee je een ´niet verklaarbaar´ongeluk hebt gehad, dat is dan nummer 1, nummer 2 is dat je jezelf af zult vragen of alles wel ok gemaakt is, vertrouwen zal denk ik minder zijn.

Zoals knutsel zegt, er moet altijd geld bij, is waar, maar je zit wel wat fijner op een fiets ´zonder verleden´

In ieder geval nogmaals sterkte met je herstel
 
Wie weet hoe dat gaat als je fiets TL verklaard is,mag je nog bv een kentekenhouder,osco er af halen of krijg ik dat ook betaald en is het verder afblijven?
 
Wie weet hoe dat gaat als je fiets TL verklaard is,mag je nog bv een kentekenhouder,osco er af halen of krijg ik dat ook betaald en is het verder afblijven?
ff met de dealer bellen.....normaal vervalt hij compleet aan de verzekering volgens mij.

kan me nog een verhaaltje van Dweezy voor de geest halen
 
Ha, komen we elkaar tegen?

Ik kom wel op mijn 600-tje. Voorband van de Z is nou niet meer in zo'n beste vorm.....daar kom ik de baan niet meer mee op.

Moet alleen de 6 nog in goede staat zien te krijgen. :X
ik bedoelde de loonlijst van Motor 73
:X :+
 
Wie weet hoe dat gaat als je fiets TL verklaard is,mag je nog bv een kentekenhouder,osco er af halen of krijg ik dat ook betaald en is het verder afblijven?
Misschien dat je nog iets mag doen als je je dealer lief aankijkt.......maar als het volgens de regels gaat mag je er nu eigenlijk niets meer mee doen.

Maar wat niet weet, wat niet deert......... O-)
 
En nu ga ik ervandoor. Boodschappie doen en daarna eens kijken of ik een stukje op de Versys kan. (Als ie niet verhuurd is.) Anders moet ik straks weer op die zwarte Z. :9
 
Wie weet hoe dat gaat als je fiets TL verklaard is,mag je nog bv een kentekenhouder,osco er af halen of krijg ik dat ook betaald en is het verder afblijven?
als de expert geweest is, moet je er daarna afblijven.
die taxeerd de motor zoals ie er op dat moment bijstaat.
daar wordt dus ook het schade bedrag naar betaald.
en is de motor van de verzekering.
dingen die je eraf had willen halen, moest je doen voor dat de expert kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan