Honda Helix

Welkom PanNick op het forum! Voor foto's zijn we altijd te porren hier. *D
 
Hier is ons "roodborstje" voor de make-over.
Van de Fes heb ik nog geen foto's, pas in november op de kop getikt
Greetz, Nick :]
full
 
mmm, zonder in je profiel te kijken durf ik te wedden dat je een Nederlander bent....
 
wat een vreselijk toffe uitlaat,waar heb je die vandaan als ik vragen mag,en hoe duur was hij?en is hij van roestvrijstaal?verder zeer mooi opgeknapt jongen!
 
motobike.jp

zeer ingewikkeld om hem te bestellen!! invoerrechten etc etc

ik heb er veel voor moeten betalen, op ebay.de staan ze soms ook en kosten ze
als je niet hoefd te bieden 280 + 45 verzendkosten.

Dit is ongeveer ook wat ik heb betaald,

en ja hij is van rvs.

vrgr dick
 
ik heb deze site bekeken,en ze hebben heel veel mooi spul voor de helix,ik wil ook zo,n uitlaat hoor!tegen de tijd dat ik genoeg munten over heb zou ik graag van je horen hoe de procedure gaat om wat uit japan te bestellen.alvast bedankt dickman.
 
Zooo, sneeuw weg, ijs weg, rijden met die hap. En ja, ik heb nog steeds speling ergens achter(knie, enkel,heup) maar dat mag de pret niet drukken. Wie rijdt er dagelijks Zoetermeer->Den Haag, visa versa? Scooter, dan wel motor??? FF zwaaien dan! Ik zelf, donkerpaarse Helix, rood met zwarte jas, rode ssysteemhelm.
Kortom, blijven rijden en lol hebben.
 
echt super,het water loopt me in de mond.zelf gemaakt?trouwens het zadel is ook mooi gestikt,ook vakwerk!
 
hallo
ik ben nieuw op dit forum,ik heb nog geen helix,ik heb er vroeger wel een gehad en was daar zeer tevreden over,nu ben ik op zoek naar een andere,ik ben verleden week gaan kijken naar die lichtblauwe die al 2 jaar te koop staat in zeeland (vrouwepolder)
hij had zogezegt maar 6500 km en hij vroeg een forse prijs,voor een goed exemplaar wil ik wel goed betalen,maar wat ik daar gezien heb is ongelooflijk,ik heb nog nooit zo een wrak gezien,een hoop roest,totaal afgereden,overal beschadigd,hij was nog geen 500 euro waard,
als iemand een goed exemplaar te koop heeft of weet staan mag je me altijd mailen.
Ik hoop dat ik jullie spoedig mag vervoegen.
Groetjes.
 
op mobile.de staan veel zeer goede helixen, maar op marktplaats staat er nu ook één Bij jack in harderwijk

zijn in nederland niet veel te vinden

succes met het vinden van een helix, spacio, fusion,
 
Ik ben een ex-eigenaar van zo'n Helix, een rode metallic.
Afgezien dat het best wel een leuk en apart ding is, is 250 cc gewoon een beetje te licht voor het snelweggebruik waar ik hem voor nodig had.
Het motortje moest toch een beetje teveel (over)werken..en tunen is niet erg raadzaam denk ik.
Deze blokjes kunnen niet echt goed tegen hoge toerentallen, is mijn ervaring, na een maand of 3 op de snelweg liep ie vast, iets met de smering en krukas herinner ik me.
We hebben onderdelen in Duitsland besteld en de boel weer gerepareerd.
Ik vond hem wel ideaal voor in de stad of tot 80 km p/u.
Normaal gesproken reed je er makkelijk 1 op 30 mee.
Olie moet je geregeld verversen, aangezien er maar een heel klein olie-reservoir aanwezig is.
Werkplaatshandboeken zijn vrij zeldzaam geloof ik, ik had er wel 1 (gekopieerd van iemand anders), maar deze heb ik tijdens de verkoop meegegeven aan de nieuwe eigenaar van de Helix.
Ik weet nog dat ik er een keer mee naar de Koninginnenacht van Den Haag ging, stonden daar zeker een stuk of 8 mocro jongetjes van een jaar of 15 of 16 bij dat ding te kijken, hadden ze nog nooit gezien en ze vonden dat ding helemaal geweldig.
Na een 3 maanden kreeg ik trouwens nog een mailtje van de koper, die had er dus ook een vastloper mee gehad.
 
Laatst bewerkt:
Zo, ff een update.
De 45000 gepasseerd, zonder noemenswaardige eenvoudige problemen.
Blijft nog steeds de speling in het achterrijwielgedeelte dinges...
Voor isie ook niet zo goed...
is gewoon een kwestie van tegen de speling aanzetten, de bocht indrukken, niet te veel gas geven, ook niet te hard de bocht in, en verder blijven lachen en zwaaien.:)
Oja, het ruitje voor de3 snelheid "hoe hard ga ik apparaat" is nu zo bekrast, dat zelfs bij slecht weer het lastig aflezen is.

Maar verder, meer positieve dan negatieve dingen, zoals gewoon rijden en starten en rijden en starten en rijden enzovoort.

p.s
Hij is nu paarsachtig, doet matzwart het ook goed bij de chickies?
Zit nu officieel in mijn mid-livecrises, vandaar.
 
Laatst bewerkt:
De lagers?..

Zo, ff een update.
De 45000 gepasseerd, zonder noemenswaardige eenvoudige problemen.
Blijft nog steeds de speling in het achterrijwielgedeelte dinges...
Voor isie ook niet zo goed...
is gewoon een kwestie van tegen de speling aanzetten, de bocht indrukken, niet te veel gas geven, ook niet te hard de bocht in, en verder blijven lachen en zwaaien.:)
Oja, het ruitje voor de3 snelheid "hoe hard ga ik apparaat" is nu zo bekrast, dat zelfs bij slecht weer het lastig aflezen is.

Maar verder, meer positieve dan negatieve dingen, zoals gewoon rijden en starten en rijden en starten en rijden enzovoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan