Show your Chopper

M'n MZ flattracker funproject



:} :} :} :}


Als je van een MZ zoiets kan maken, heb je:

A: of te veel geld zodat je het heb laten doen
B: of te veel geld en deze zo gekocht
C: of teveel fantasie en 3 rechterhanden.

En het juiste antwoord is ????? 8-)
 
M'n MZ flattracker funproject



:} :} :} :}


Als je van een MZ zoiets kan maken, heb je:

A: of te veel geld zodat je het heb laten doen
B: of te veel geld en deze zo gekocht
C: of teveel fantasie en 3 rechterhanden.

En het juiste antwoord is ????? 8-)

A: low budget en zelf doen met hulp van kennissen
B: weinig geld en alleen een achterlicht gekocht, de rest gevonden of gekregen
C: veel fantasie en 2 linkerhanden maar gewoon verstand op 0 en gewoon doen.
 
Laatst bewerkt:
dit is de mijne moet er wel bij zeggen dat ik em zo heb gekocht maar moet nog wel wat aan gebeuren bv bedrading opnieuw aan leggen nieuw zadel en zadelveren de lak wat bijwerken en dat soort dingen. het is een "amen frame met harly voorvork en harly tank en een honda cb 750 blok uit 82" zelf vindt ik de vering bij de achter as erg mooi en uniek van zo'n motor is er maar 1 :]
full
 
AMEN :} :} :} (duurt even voordat hij in beeld is maar dan...)

:9~ :9~ :9~





Maar een cb 750 sohc uit 82 ???????
 
Laatst bewerkt:
toch wel een mooie motor hoor zon cb 750 met open uilaten is het toch een bijzonder mooi geluid wat er uitkomt en het sjouwt ook nog wel mooiste is als alle hoofden omdraaien als je langs komt vanwege het kabaal
 
Als ik dit zie word ik al helemaal jaloers :(

2 linkerhanden en weing geld... Maar het moet gezegd, die motoren van XV chopper en Floris zijn echt üüüüübergeil!!! :}

je moet toch iets hebben om naar uit te kijken... Maar ehm jongens, als jullie 'm ooit kwijt moeten en medelijden hebben met een arme student.. leuk prijsje :P
 
He hallo ik zal ook ff me chopper laten zien het blok is honda magna vf750 v45 bj.1982.
de
oldskool002.jpg
rest is ro
hardtail-chop001-1.jpg
kkabilly style al
hot-rodtank008.jpg
a low-budget
oldskool008.jpg
alles zef doen .p.s ook het verfwerk
 
He pepe tof dat ik je ontmoet heb vandaag hoop dat je volgende hardcore project net zo vet wordt als je eerste ,maar dat zal ongetwijfeld wel.Hou me op de hoogte ok ,ohh nog ff pic van de kever wat ik je vertelde .RESPECT FOR YOU PEPE !!!!!!! afz.Rokkabilly :}
th_Afbeelding025.jpg
th_Afbeelding027.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hierbij mijn projectje, moet nog een paar kleine dingen doen en dan is ie af.
motor019ug7.jpg


Gr Arno
 
Laatst bewerkt:
He black magic RESPECT :} :Y :} :Y :} :Y *D super mooie shadow custom retestrak gedaan heb je nie meer foto's gedurende de bouw ofzo ."vindt hem wel wat van een WALZ-hardcore chop weg hebben" GR."ROKKABILLY"
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan