Show your Chopper

als je alles zelfbouw hoeft het niet zo duur te wezen echter je hebt er wel een complete werkplaats voor nodig lassen draaien frezen indien je alles uit moet besteden is het volgens mij niet te doen er komt nog bij dat je het moet zien zitten om iets leuks te bouwen en geen twee linker handen moet hebben , en het aanbod voor onderdelen op marktplaats in de link houden dan kan het voor een ieder betaalbaar zijn
 
als je alles zelfbouw hoeft het niet zo duur te wezen echter je hebt er wel een complete werkplaats voor nodig lassen draaien frezen indien je alles uit moet besteden is het volgens mij niet te doen er komt nog bij dat je het moet zien zitten om iets leuks te bouwen en geen twee linker handen moet hebben , en het aanbod voor onderdelen op marktplaats in de link houden dan kan het voor een ieder betaalbaar zijn

Maarre.. doe 's meer ploaties van jouw bike + info. Is een gaaf ding!!
 
Voor degene die zich willen aanmelden voor de nieuwsbrief van mijn site.
Deze is nu beschikbaar.

Op www.xv920chopper.nl kun je via het formulier rechtsonder je opgeven.
Zodra ik nieuwe informatie geplaats heb krijg je dan een mailtje met de link naar de betreffende informatie
 
@ Stampede

Kan maar halve pagina's van je site zien en niet naar beneden scrollen '(

Ben benieuwd naar het project, want de plannen zijn goed zo te lezen 8-)
 
Voor Floris

Ik heb de site aangepast maar ontdekt dat deze alleen maar optimaal werkt in IE.
Firefox, Opera en Safari gaan niet goed om met de code.
 
savage.jpg

Hier isset mee begonnen in den tijd... met m'n eerste verbouwde motooke.. de Savage 650!
intruder1.jpg

Nummerke twee verbouwd was intruder 750! Waarvan ik reeds twee jaar spijt heb da'k hem weggedaan heb!
virago.jpg

Deze dan ook verbouwd... eigenlijk meer als uitdaging omdat ik een virago xv1000 standaard zo lelijk vond... (het lange spatbord was puur een "slimme" daad... woon in een bos!)
xs650.jpg

Deze heb ik zo gekocht en ben ik afgelopen week aan begonnen tot chooperke om te bouwen maar moet m'n eerste ECHTE CUSTOM worden...
Heel dat frame gaat verzaagd worden en herlast etc...
greetz Nils
 
Jaaaahhhh, jaloerS !!!!111
Gaaf om aan te kunnen werken.


Maak anders een topic aan en ga ons dit project laten zien van stapje-tot-stapje.

Die dingen zijn zo leuk te verchoppen:
 
Terug
Bovenaan Onderaan